Youp Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 ik ben ook member geweest dat is wel 2X zoleuk maar mot je WoW eens proberen dat is pas vet als je wilt zeuren over WOW ga dan naar het WOW toptic Mogen de Wow-fans niet een beetje reclame maken? Runescape idee is grappig, uitvoering is redelijk. Dat redelijk komt door de 8-bit graphics . Stopte op lvl 33. Reageren
Caltson Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 ik kan niet vliegen hoe doe je dat? kheb wel t kippe pak waar staat die paashaas ergens :s Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 3 april 2007 Rapport Geplaatst: 3 april 2007 ik kan niet vliegen hoe doe je dat? kheb wel t kippe pak waar staat die paashaas ergens :s In Falador kan je de hele Paashaas minigame starten en daar is ook de Paashaas Reageren
sevaboy Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 (bewerkt) Voor te vliegen moet je naar de opties beneden bij een mannetje die geen uitrustig draagt. Daar klik je op en daar kun je bewegingen uitvoeren. Ik ga dan een afbeelding met paint bewerken en dan hier op zetten dan versta je het beter. Na de missie van de rabbit! Daarna krijg je die vliegfunctie en 'rabbit hop'functie EDIT: srry, maar ik ga geen prent zetten wegens omstandigheden. Bewerkt: 4 april 2007 door sevaboy Reageren
Rullez Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 (bewerkt) Ik kon die bunny hop al. Dus ik heb alleen het kippen pak. Edit: Mijn project Het Runescape Info Center is gestart. Bewerkt: 5 april 2007 door Rullez Reageren
sevaboy Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 EN daar is er een beweging die flap noemt. Daar kun je niet echt vliegen mar wel enkele meters omhoog gaan. Reageren
Dastard Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 (bewerkt) ik ben gehackt ik vond zo tof ik was Ga Dan Dood en toen werd ik gehackt ik vond het zoooooooo tof en ik was member! Bewerkt: 8 april 2007 door Dastard Reageren
Rullez Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Ik ben zins vandaag een nieuwe account begonnen. Zerzemma. Mijn combat is nu 18. En draag full steel. Reageren
Bv202 Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 RuneScape is een MMORPG. RPG zie je op het einde staan. Een Massive Multiplayer Online Role Play Game, net als WoW en Guild wars. Waarom staat dit bij overige? Hoort het niet bij RPG, net als WoW, Guild wars,...? Reageren
Jowx Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Waarom staat dit bij overige? Hoort het niet bij RPG, net als WoW, Guild wars,...? Goede vraag, en je hebt helemaal gelijk. Toen ik Moderator werd stonden deze topics er al, ik heb er verder niet naar gekeken. Bij deze zijn een lading Runescape topics naar het 'RPG & RTS Forum' verplaatst, het is idd een MMORPG. Bedankt voor het melden. Binnenkort toch maar eens een lenteschoonmaak houden in Games.. Reageren
Biocount Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 (bewerkt) omg kheb runescape 5 jaar gespeelt.. eerst als Bigship.. lvl 118 (mischien kenne somige me wel hier aangezien ik in top 500 ooit stond) toen als biocount.. lvl 93geloof ik .. weet het niet eens meer lol nu speel ik het niet meer vind het persoonlijk een verslavend spel en je speelt het terwijl het saai is en het verpest je real life teveel als je teserieus bent in stats trainen ... overal waar ik kom is er wel iets over rs ... zoals hier dus.. of zitje op een site met filmpjes tekijken en dan komje weer rs filmpjes tegen lol maarja vond het toen ik begon wel leuk alleen het had negative gevolgen op het echte leven en werd depresief van het spel Bewerkt: 25 april 2007 door Biocount Reageren
Cosmo Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 Ik vind het maar een kinderachtig spel... Sorry hoor als diegenen die het spelen het leuk vinden moeten hun het weten... Maar ik zie er de lol niet van in De gfx zijn zo slecht en de besturing is ook slecht... Beetje sombere game... Wisten jullie al van de zelfmoord van een jongen omdat zijn account is gehackt ? Triest.. Mvg Cosmo Reageren
sevaboy Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 Ik heb het weer eens gespeeld, maar echt saai. Het is altijd het zelfde. Ik speel er wel af en toe op maar echt elke dag.Neej is niets voor mij. Rs is wel cool maar sommige leden.En member functie. En man, dor Rs heeft er iemand zm gepleegd. Echt erg. Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Geplaatst: 26 april 2007 Ik speel af en toe, ben lvl 73 en heet Lttle Dragon (idd een keer geen Kellerman ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.