Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
Wisten jullie al van de zelfmoord van een jongen omdat zijn account is gehackt ? :duh:

Triest..

Mvg Cosmo :bier:

Dat was niet door RuneScape, jij weet niet eens wat er echt gebeurde.

• Reacties 746
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Rullez

45

• Wrieh

36

• sevaboy

27

• DdJDean

25

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Zezima werd gescamt en pleegde zelfmoord :cry: Z'n neefje heeft de account overgenomen :)

Bewerkt: door Agent Kellerman
Geplaatst:
Zezima werd gescamt en pleegde zelfmoord :cry: Z'n neefje heeft de account overgenomen :)

Zezima is nou eenmaal een no-lifer :)

Geplaatst:

Right-.-

Kap gewoon eens met die onzin :duh:

Geplaatst:

Right-.-

Kap gewoon eens met die onzin :duh:

Wat nou onzin? Ik zeg het gewoon :bonk:

Geplaatst:

Nu is het wel genoeg geweest met dat gezeur tegen elkaar. Als jullie niet eens het respect kunnen opbrengen om een discussie te houden over een onderwerp als deze, moeten jullie maar ergens anders ruzie maken. Op 3 maart 2006 heeft een jongen die Runescape speelde inderdaad zelfmoord gepleegd, hier is niks onzinnigs aan. Een beetje meer respect voor die jongen zelf en de nabestaanden is ook wenselijk. Weten jullie in wat voor situatie hij zat? Weten jullie wat er allemaal speelde in zijn leven? Weten jullie überhaubt iets over die jongen? Blijkbaar niet. De eerstvolgende die met zo weinig respect in dit topic post, kan gelijk 20% verwachten. Een discussie voeren mag altijd, maar om iemand die in een klote situatie zelfmoord pleegt een 'no-lifer' gaat toch echt te ver. Weet waar je over praat als je een mening vormt, of post gewoon niet als je dat niet kan. Hier ligt de grens, vanaf nu normaal (Lees: met respect voor elkaar) verder gaan, of de gevolgen accepteren. Bij voorbaat dank..

-------------------------

Zelfmoord jongen na post op forum online spel

Een jongen van 14 uit Bunnik heeft zelfmoord gepleegd. Daarvóór liet hij een bijdrage op het forum achter, waarin hij afscheid nam.

Problemen

De jongen vertelde op het forum van zijn favoriete online-spel RuneScape in het Engels dat hij door problemen op school en thuis genoeg van zijn leven heeft. De druppel was dat zijn beste vriend zijn account van RuneScape had gekraakt.

Afscheid

Zijn school, het USG in Utrecht, heeft tijdens een bijeenkomst met leerlingen en medewerkers afscheid genomen. Rector Taat noemde het nieuws van zijn dood 'een onvoorstelbaar en haast onmogelijk bericht'.

Verraden

"Maarten voelde zich donderdagavond alleen en in de steek gelaten", zei ze. "Hij was gehackt in een computerspel en voelde zich verraden. Het computerspel zelf was dus niet de oorzaak. Ook in een ander spel of spelend op straat kun je je verraden voelen. Wanhoop maakte zich van hem meester en hij zag helaas op dat moment geen uitweg meer."

RuneScape

Aan RuneScape kunnen honderden mensen over de hele wereld tegelijkertijd meedoen. De keuzes die de spelers maken, beïnvloeden het spel van de anderen. Er moet ook veel samengewerkt worden om punten te verdienen en zo te 'groeien' in het spel.

Bron: RTLNieuws.nl

Geplaatst:

Bedankt voor de informatie JowX (:D). En om nou te zeggen dat het door Runescape komt is wel wat overdreven, nietwaar. Lijkt me lullig als je de dader himself bent en dat je hem kent. Trouwens:

Wij weten wel hoe we een discussie moeten voeren, hé JowX. We begrijpen elkaar hartstikke goed :schater:

Geplaatst:

Volgens mij gaan we hier nu wel erg offtopic door over zelfmoord te praten.

Hopelijk komt er volgende maand weer een stuk wildy bij, bijvoorbeeld in het noordwesten van de wildy waar nog 1 vierkant niet gemaakt is. Hopelijk doen ze er iets leuks mee.

Geplaatst:
Nu is het wel genoeg geweest met dat gezeur tegen elkaar. Als jullie niet eens het respect kunnen opbrengen om een discussie te houden over een onderwerp als deze, moeten jullie maar ergens anders ruzie maken. Op 3 maart 2006 heeft een jongen die Runescape speelde inderdaad zelfmoord gepleegd, hier is niks onzinnigs aan. Een beetje meer respect voor die jongen zelf en de nabestaanden is ook wenselijk. Weten jullie in wat voor situatie hij zat? Weten jullie wat er allemaal speelde in zijn leven? Weten jullie überhaubt iets over die jongen? Blijkbaar niet. De eerstvolgende die met zo weinig respect in dit topic post, kan gelijk 20% verwachten. Een discussie voeren mag altijd, maar om iemand die in een klote situatie zelfmoord pleegt een 'no-lifer' gaat toch echt te ver. Weet waar je over praat als je een mening vormt, of post gewoon niet als je dat niet kan. Hier ligt de grens, vanaf nu normaal (Lees: met respect voor elkaar) verder gaan, of de gevolgen accepteren. Bij voorbaat dank..

Zelfmoord jongen na post op forum online spel

Een jongen van 14 uit Bunnik heeft zelfmoord gepleegd. Daarvóór liet hij een bijdrage op het forum achter, waarin hij afscheid nam.

Problemen

De jongen vertelde op het forum van zijn favoriete online-spel RuneScape in het Engels dat hij door problemen op school en thuis genoeg van zijn leven heeft. De druppel was dat zijn beste vriend zijn account van RuneScape had gekraakt.

Afscheid

Zijn school, het USG in Utrecht, heeft tijdens een bijeenkomst met leerlingen en medewerkers afscheid genomen. Rector Taat noemde het nieuws van zijn dood 'een onvoorstelbaar en haast onmogelijk bericht'.

Verraden

"Maarten voelde zich donderdagavond alleen en in de steek gelaten", zei ze. "Hij was gehackt in een computerspel en voelde zich verraden. Het computerspel zelf was dus niet de oorzaak. Ook in een ander spel of spelend op straat kun je je verraden voelen. Wanhoop maakte zich van hem meester en hij zag helaas op dat moment geen uitweg meer."

RuneScape

Aan RuneScape kunnen honderden mensen over de hele wereld tegelijkertijd meedoen. De keuzes die de spelers maken, beïnvloeden het spel van de anderen. Er moet ook veel samengewerkt worden om punten te verdienen en zo te 'groeien' in het spel.

Bron: RTLNieuws.nl

Ik weet wel dégelijk iets over de jongen. Maar nu: De Goblins worden verbeterd! Ik vond ze zelf altijd zo raar lopen ze gleden over de grond. Dat wordt nu verholpen :)

Geplaatst:

Me fishing is 40. kan nu lobbies vangen maar hellas nog niet koken.dus nog ff me cooking trainen.

Geplaatst:

Ik heb er op gespeeld, was combat 98. Fisching 75 en topje van de berg mining 87, hier zat ik echt lang aan:p. Voor de rest is mijn crafting ook hoog (70 +), wc (65) en fletching (75), prayer is 51 en de rets van mijn lvls zijn allemaal boven 50 behalve, construction (28) en dat dieren vangen (bij dieren vangen was ik al gestopt)

Geplaatst:
Me fishing is 40. kan nu lobbies vangen maar hellas nog niet koken.dus nog ff me cooking trainen.

Ik heb Fishing én Cooking op 67 8)

Geplaatst:

Ik had eergisteren mijn allerbeste Treasure Trail reward :D

-Guthix cloak

-Yew comp

-7 white firelighters :dans:

Hier mijn stat's al je ze wilt zien dan :

Alleen mijn construction,farming en hunting is aan de lage kant .

statszo4.png

IB

Geplaatst: (bewerkt)

Member is dom, ik was maand member meteen nooit meer gedaan, al die ******[/font] einden lopen.

Ik ben combat 84

Account Gekocht :engel:

Bewerkt: door Jowx
Ongewenst taalgebruik verwijderd..
Geplaatst:

nee ik ben 3 maand member geweest en was tof. op 1 maand krijg je niks gedaan...anyway ik vindt het een tof spel

gewoon great zunne

By the way ben nu lvl 71 combat

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...