Jump to content
Joriz

GTAGames.nl ook in oranje voor EK2008!


Het Europees kampioenschap voetbal is al weer goed op gang en ook het Nederlands elftal is goed opweg. Om deze reden is GTAGames.nl ook nu oranje! Natuurlijk wordt er op onze website behalve aan GTA4 dus ook deze weken een heleboel aandacht besteed aan het EK en het Nederlands elftal. Zo kun je op dit moment bij OWN meedoen met de EK poule.

gallery_1_5_10425.gif

Met de EK Poule dien je de raden welke wedstrijden door wie worden gewonnen. Voor elke keer dat je een wedstrijd goed raad krijg je punten. Na elke wedstrijd van het Nederlands elftal zal de ranglijst van mensen met punten worden geüpdate. Degene die de meeste punten aan het eind van de EK poule hebben kunnen diverse Oranje goodies en GTAGames.nl stickers winnen! Meedoen kan natuurlijk geheel gratis en voor niets. Hier kun je jezelf aanmelden.

Behalve de EK poule van OWN is er in onze sport sectie van GTAForum.nl een zeer uitgebreid EK 2008 topic, waar alle wedstrijden uitgebreid worden bijgehouden en besproken.

De mensen die niet van voetbal houden kunnen nog altijd terecht in onze GTA4 fora of een duik nemen in de Nederlandse Grand Theft Auto Walkthrough die met de dag groter en uitgebreider wordt.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Jah idd. Als je nu meedoet kan je de juiste uitslagen al invullen op de lijst..

En als het antwoord hierop is dat die uitslagen niet meegeteld worden kan je dus nooit meer winnen op dit moment :7

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het Europees kampioenschap voetbal is al weer goed op gang en ook het Nederlands elftal is goed opweg. Om deze reden is GTAGames.nl ook nu oranje! Natuurlijk wordt er op onze website behalve aan GTA4 dus ook deze weken een heleboel aandacht besteed aan het EK en het Nederlands elftal. Zo kun je op dit moment bij OWN meedoen met de EK poule.

gallery_1_5_10425.gif

Met de EK Poule dien je de raden welke wedstrijden door wie worden gewonnen. Voor elke keer dat je een wedstrijd goed raad krijg je punten. Na elke wedstrijd van het Nederlands elftal zal de ranglijst van mensen met punten worden geüpdate. Degene die de meeste punten aan het eind van de EK poule hebben kunnen diverse Oranje goodies en GTAGames.nl stickers winnen! Meedoen kan natuurlijk geheel gratis en voor niets. Hier kun je jezelf aanmelden.

Behalve de EK poule van OWN is er in onze sport sectie van GTAForum.nl een zeer uitgebreid EK 2008 topic, waar alle wedstrijden uitgebreid worden bijgehouden en besproken.

De mensen die niet van voetbal houden kunnen nog altijd terecht in onze GTA4 fora of een duik nemen in de Nederlandse Grand Theft Auto Walkthrough die met de dag groter en uitgebreider wordt.

ik vind dit redelijk dom maarja mijn mening

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het is heel simpel: als je nu meedoet, kan je gewoon de punten van de wedstrijden tot nu toe niet meer verdienen. Is op zich niet onmogelijk om te winnen, aangezien men de eerste wedstrijden heel weinig goed gegokt heeft en er nog weinig punten verdiend zijn...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Beetje gek om er nu nog aan mee tedoen..

Dan kan je beter de punten op 0 zetten zodat er eerlijke kansen zijn.. (wat niet gebeurd omdat het voor de gene met punten dan niet eerlijk is)

Mischien met het WK beter dan maar :tu:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Beetje gek om er nu nog aan mee tedoen..

Het is helemaal niet gek om er nu nog aan mee te doen. Als je de post van Dutchy3010 had gelezen zou je opmerken dat er nu nog weinig punten verdiend zijn door de huidige deelnemers. Als jij je nu dus aanmeldt maak je ook gewoon kans op de prijzen net als de rest. Weliswaar hebben er mensen al punten in hun zak, maar er blijft ook nog een kans voor jouw als je gokt.

Ik zou je dus nu maar even snel aanmelden want hoe eerder je er bij bent, hoe meer punten je kan meenemen. Maar nogmaals, er zijn momenteel nog weinig punten verdiend.

Bewerkt: door Jay;

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat doet iedereen toch moeilijk, gewoon meedoen, misschien win je wat, misschien niet

Het is maar een spelletje en we hoeven niet eens geld in te leggen, dus bij verlies is er nog steeds niks aan de hand.

Ik probeer het morgen op te sturen.

(Hoewel ik weinig kans maak, op mn werk sta ik ook al onderaan met het puntenaantal :D )

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Nu nog meedoen kan juist een voordeel zijn aangezien je nu al weet hoe sommige landen het doen. Ook al zijn er nog maximaal de helft aan punten te verdienen kan je dus nog steeds een heleboel behalen, wat in principe genoeg moet zijn om bij de winnaars te eindigen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ben zojuist gaan winkelen voor de oranje-goodies, en heb in totaal 6 pakketten: de nummers 1 t/m 5 krijgt een pakket (de nummer 1 mag eerst kiezen, dan de nummer 2, etcetera) en een troostpakket die ik verloot onder degene die niet in de top 5 zijn gekomen. Je kunt dus altijd winnen, ook als je veel minder punten hebt!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb de poule zojuist verstuurd.

Ik heb ook even dat plaatje in mn handtekening gezet, Beetje reclame ervoor kan geen kwaad denk ik, Ik weet niet of je het goed vind? anders haal ik hem weer weg.

groetjes,

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb de poule zojuist verstuurd.

Ik heb ook even dat plaatje in mn handtekening gezet, Beetje reclame ervoor kan geen kwaad denk ik, Ik weet niet of je het goed vind? anders haal ik hem weer weg.

groetjes,

Denk je dat je het nu nog mag inzenden of zo? Dan heb je alle uitslagen al goed, oneerlijk dus.

Sorry, had hierboven niet gelezen. Ik doe in ieder geval mee. Alleen tot nu toe alles fout :puh:

Bewerkt: door Visser23

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...