Rikzone Geplaatst: 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2010 (bewerkt) Dit zag ik op een reclame bord (via een VC Mod: Liberty City) Er staat op: 'See you in Miami' Misschien een clue van dat de volgende GTA over Miami ging (wat het ook deed, namelijk Vice City ) EDIT: Dit vond ik ook nog: 'Cocks' op de tribune van het stadion. Bewerkt: 2 juli 2010 door Rikzone Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2010 (bewerkt) Allebij al lang bekend! Wordt de EE-pagina van GTAIII nog bijgewerkt? :$ Bewerkt: 2 juli 2010 door Dotz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rikzone Geplaatst: 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2010 Allebij al lang bekend! Wordt de EE-pagina van GTAIII nog bijgewerkt? :$ Daarom zette ik het hier neer, omdat ze niet op die pagina staan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2010 (bewerkt) De kans dat dit binnenkort op de Wiki staat is klein. Ten eerste omdat de medewerkers bijna nooit wat klakkeloos overnemen van het forum, en ten tweede omdat er bijna geen medewerkers zijn die überhaupt aan het GTAIII gedeelte werken. Hieronder nog een paar tijdschriften die na het voltooien van de missie Big 'n' Veiny van El Burro bij je safehouse liggen. Kijk eens wat erop staat? Een ezel! En El Burro betekent niet voor niets ''De Ezel''! Ook zijn er nog meer teksten te vinden die verwijzen naar Ezels, zoals ''Sexy Beast'' en de naam Mule dat muildier betekent! Er staat ook op "Muff and the Mule", wat denk ik slaat op het verhaal van "Beauty and the Beast". Daarnaast is een "muff" een sul of een mof als ik zo snel Google Translate even gebruik, letterlijke vertaling is dus: "Sul en de Ezel". Bewerkt: 3 juli 2010 door Basssss Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2010 Allebij al lang bekend! Wordt de EE-pagina van GTAIII nog bijgewerkt? :$ Wat moet er allemaal nog bijkomen dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 3 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2010 Enkele EE's (aan jullie uit te maken welke) die op de vorige pagina stonden? (pagina 13 dus) Dan heb ik het vooral over die van mij & Mark B. Die van Rikzone zouden er eventueel ook op kunnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2010 Ik heb begrepen dat de nieuwe EE's (of verwijzingen, hoe je het wilt noemen) nog steeds niet op WikiGTA staan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 20 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2010 Ik heb begrepen dat de nieuwe EE's (of verwijzingen, hoe je het wilt noemen) nog steeds niet op WikiGTA staan? Dat heb je goed begrepen, en ik snap er geen zak van. Enkele waren immers al veel langer bekend. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2010 Ik zou nog van iemand een screen krijgen van een helikopter ( ). Ik heb net een nieuwe pc, dus ik moet ook nog GTA III installeren om de EE's te screenen en te controleren. Ik hoop het deze week nog erop te zetten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2010 Ik zou nog van iemand een screen krijgen van een helikopter ( ). Ik heb net een nieuwe pc, dus ik moet ook nog GTA III installeren om de EE's te screenen en te controleren. Ik hoop het deze week nog erop te zetten. Hehe, daar heb je gelijk in :$ . Ik had Mark nog gepmd of hij het wou doen . Zelf lukte het me niet, maar waarom moet de hud er eigenlijk bij? Dat is lang niet bij elke screen op wikigta het geval (wat weer een slordigheidje is :$ ). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2010 HUD hoeft niet, hoor. Heb ik dat gezegd? :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2010 HUD hoeft niet, hoor. Heb ik dat gezegd? :$ Jep, ik moest een goede screen maken van die helicopter mét hud. En daarom heb ik die oude screen ook verwijderd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 6 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2010 Ik heb nog een kleine verwijzing in de game gevonden, ik weet niet of hij al bekend was maar volgens mij niet. Zoals je ziet staat er ''P-IRSO'' op de helikopter. Volgens mij is dit een verwijzing naar Michael Pirso, een van de 3D-artists (map designers) van R* die meegewerkt hebben aan GTA III. Zoals je ziet staat er op de andere helikopter ''S-ORAM'', misschien dat dit verwijst naar een andere werknemer van R*? Of naar iets anders, ik heb het maar op de screen gezet. Wellicht dat dat gewoon iets is dat nergens naar verwijst, dat kan ook nog . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 12 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2010 Deze vond ik zelf niet heel speciaal, maar het is wel een geintje. Hij hangt tussen de andere posters, ik heb hem gevonden in het metrostation van Shorsidesvale. Wellicht dat hij ook in andere metrostations hangt. Het metrostation is radioactief? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
R-fl3x Geplaatst: 12 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2010 Of in het station draait er gewoon een radio... xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.