Jump to content

GTA III easter eggs


Mister Fuji

Recommended Posts

  • Reacties 266
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    47

  • Mark B.

    22

  • Flitskikker

    14

  • Lantyz

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik zoek vaak naar nieuwe EE's, dus jullie krijgen snel van mij te horen!

Ok, ik moet er wel bij zeggen dat de meeste EE's al bekend zijn.. Misschien dat je de ''Ite-poster'' kunt verklaren? Verder zou ik het niet weten.. Ik & Mark B hebben destijds zo'n beetje de laatste EE's eruit gehaald. Je zou ook nog kunnen bevestigen dat ''taki'' daadwerkelijk ''onbetrouwbaar'' betekent, want daar is nog geen (betrouwbare) bron van.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Er hangt een poster in de metrostations met daarop ''Ite'', ikzelf dacht altijd dat het een EE was maar ik kon het nooit verklaren. Waarschijnlijk is het geen EE maar ik heb het idee nooit los kunnen laten, misschien dat jij hem kan verklaren?

Link to comment
Delen op andere websites

Er hangt een poster in de metrostations met daarop ''Ite'', ikzelf dacht altijd dat het een EE was maar ik kon het nooit verklaren. Waarschijnlijk is het geen EE maar ik heb het idee nooit los kunnen laten, misschien dat jij hem kan verklaren?

Screen?

Link to comment
Delen op andere websites

Er hangt een poster in de metrostations met daarop ''Ite'', ikzelf dacht altijd dat het een EE was maar ik kon het nooit verklaren. Waarschijnlijk is het geen EE maar ik heb het idee nooit los kunnen laten, misschien dat jij hem kan verklaren?

Screen?

GTA III staat niet meer op mijn pc, en met mijn Ps2 kan ik geen screens maken.. Ik zal het wel weer 1x installeren, hij hing iig in Shorsides Vale ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb 'm nog wel geïnstalleerd staan, zal 'm zo ff opstarten en kijken of ik een screen kan regelen.

itea.jpg

Alsjeblieft, een Ite-poster. Gespot op het perron van de metro bij het vliegveld.

Bewerkt: door guardian1980
Link to comment
Delen op andere websites

weet niet zeker of het al gezegd is maar er rijden bestelwagens van het visbedrijf yo-ma rond met de slogan 'because people love yo-ma's fishy smell'

'yo ma' is straattaal voor 'je moeder'

Die staat al op de Wiki, geloof ik.

En over die radiozender is het inderdaad een grap met "radioactief" en dan zo'n spoel die op het bijbehorende symbool lijkt, denk ik. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

weet niet zeker of het al gezegd is maar er rijden bestelwagens van het visbedrijf yo-ma rond met de slogan 'because people love yo-ma's fishy smell'

'yo ma' is straattaal voor 'je moeder'

Die staat al op de Wiki, geloof ik.

En over die radiozender is het inderdaad een grap met "radioactief" en dan zo'n spoel die op het bijbehorende symbool lijkt, denk ik. :Y

lekkerbelangrijk-facepalm.jpg

Lees het topic nog eens door :-(

Link to comment
Delen op andere websites

weet niet zeker of het al gezegd is maar er rijden bestelwagens van het visbedrijf yo-ma rond met de slogan 'because people love yo-ma's fishy smell'

'yo ma' is straattaal voor 'je moeder'

Die staat al op de Wiki, geloof ik.

En over die radiozender is het inderdaad een grap met "radioactief" en dan zo'n spoel die op het bijbehorende symbool lijkt, denk ik. :Y

[...]

Lees het topic nog eens door :-(

Wut? :7

"ITE" lijkt me verder gewoon een bedrijfsnaam waar je geen EE achter kunt vinden. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...