Dotz Geplaatst: 12 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2010 Of in het station draait er gewoon een radio... xD Dat lijkt me niet gezien het logo.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 14 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2010 Ik vond het hier ook wel aardig op lijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 14 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2010 Ik vond het hier ook wel aardig op lijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 14 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2010 Ik zoek vaak naar nieuwe EE's, dus jullie krijgen snel van mij te horen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 14 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2010 Ik zoek vaak naar nieuwe EE's, dus jullie krijgen snel van mij te horen! Ok, ik moet er wel bij zeggen dat de meeste EE's al bekend zijn.. Misschien dat je de ''Ite-poster'' kunt verklaren? Verder zou ik het niet weten.. Ik & Mark B hebben destijds zo'n beetje de laatste EE's eruit gehaald. Je zou ook nog kunnen bevestigen dat ''taki'' daadwerkelijk ''onbetrouwbaar'' betekent, want daar is nog geen (betrouwbare) bron van. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2010 @Dotz, wat bedoel je met de Ite-poster? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2011 Er hangt een poster in de metrostations met daarop ''Ite'', ikzelf dacht altijd dat het een EE was maar ik kon het nooit verklaren. Waarschijnlijk is het geen EE maar ik heb het idee nooit los kunnen laten, misschien dat jij hem kan verklaren? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 2 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2011 Er hangt een poster in de metrostations met daarop ''Ite'', ikzelf dacht altijd dat het een EE was maar ik kon het nooit verklaren. Waarschijnlijk is het geen EE maar ik heb het idee nooit los kunnen laten, misschien dat jij hem kan verklaren? Screen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rreett Geplaatst: 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2011 weet niet zeker of het al gezegd is maar er rijden bestelwagens van het visbedrijf yo-ma rond met de slogan 'because people love yo-ma's fishy smell' 'yo ma' is straattaal voor 'je moeder' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2011 Er hangt een poster in de metrostations met daarop ''Ite'', ikzelf dacht altijd dat het een EE was maar ik kon het nooit verklaren. Waarschijnlijk is het geen EE maar ik heb het idee nooit los kunnen laten, misschien dat jij hem kan verklaren? Screen? GTA III staat niet meer op mijn pc, en met mijn Ps2 kan ik geen screens maken.. Ik zal het wel weer 1x installeren, hij hing iig in Shorsides Vale . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2011 (bewerkt) Ik heb 'm nog wel geïnstalleerd staan, zal 'm zo ff opstarten en kijken of ik een screen kan regelen. Alsjeblieft, een Ite-poster. Gespot op het perron van de metro bij het vliegveld. Bewerkt: 3 januari 2011 door guardian1980 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2011 weet niet zeker of het al gezegd is maar er rijden bestelwagens van het visbedrijf yo-ma rond met de slogan 'because people love yo-ma's fishy smell' 'yo ma' is straattaal voor 'je moeder' Die staat al op de Wiki, geloof ik. En over die radiozender is het inderdaad een grap met "radioactief" en dan zo'n spoel die op het bijbehorende symbool lijkt, denk ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2011 weet niet zeker of het al gezegd is maar er rijden bestelwagens van het visbedrijf yo-ma rond met de slogan 'because people love yo-ma's fishy smell' 'yo ma' is straattaal voor 'je moeder' Die staat al op de Wiki, geloof ik. En over die radiozender is het inderdaad een grap met "radioactief" en dan zo'n spoel die op het bijbehorende symbool lijkt, denk ik. Lees het topic nog eens door Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 3 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2011 weet niet zeker of het al gezegd is maar er rijden bestelwagens van het visbedrijf yo-ma rond met de slogan 'because people love yo-ma's fishy smell' 'yo ma' is straattaal voor 'je moeder' Die staat al op de Wiki, geloof ik. En over die radiozender is het inderdaad een grap met "radioactief" en dan zo'n spoel die op het bijbehorende symbool lijkt, denk ik. [...] Lees het topic nog eens door Wut? "ITE" lijkt me verder gewoon een bedrijfsnaam waar je geen EE achter kunt vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 4 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2011 @ Flits: Hier heb je een bron van dat logo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.