Mark B. Geplaatst: 5 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2011 Ik denk dat ITE overigens een niet al te grote speelt wat betreft EE. Volgens mij wordt het verder ook niet genoemd in het spel. Misschien als er nog meer bronnen (foto's van andere locaties misschien) zijn, dat we daar iets uit kunnen halen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Claude2 Geplaatst: 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2011 Er word op Chatterbox veel gepraat over ''spanking children'' en ook in 1 van Luigi's missies wordt er gepraat over spanking (Don't Spank Ma Bitch Up) Dit verwijst naar de drug waar het verhaal over gaat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2011 Er word op Chatterbox veel gepraat over ''spanking children'' en ook in 1 van Luigi's missies wordt er gepraat over spanking (Don't Spank Ma Bitch Up) Dit verwijst naar de drug waar het verhaal over gaat. Nee, spanken is een Engels werkwoord, wat gelijk is aan het Nederlandse billenkoek geven. Geen easter egg dus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Claude2 Geplaatst: 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2011 Er word op Chatterbox veel gepraat over ''spanking children'' en ook in 1 van Luigi's missies wordt er gepraat over spanking (Don't Spank Ma Bitch Up) Dit verwijst naar de drug waar het verhaal over gaat. Nee, spanken is een Engels werkwoord, wat gelijk is aan het Nederlandse billenkoek geven. Geen easter egg dus. Dat weet ik, maar ze praten er echt niet over zonder reden hoor. Het verwijst naar de drug. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 18 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2011 Jij doelt vast en zeker op dit gesprek. Hierin wordt niet verwezen naar een drug maar naar (wat Nandro ook al zei)... billekoek geven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Claude2 Geplaatst: 19 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2011 Oke. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Claude2 Geplaatst: 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2011 Stauton Island - Staten Island Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cheezburger Geplaatst: 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2011 Stauton Island - Staten Island Die was volgens mij al bekend. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Claude2 Geplaatst: 8 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2011 Stauton Island - Staten Island Die was volgens mij al bekend. Oh ja, zie ik nu pas Ik ga wel wat rondcruisen en opzoek naar nieuwe. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2012 Ik kwam in Portland een kledingzaak (?) tegen met de naam of slogan ''Birthday Suit'', wat een term is voor ''naaktheid''. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 25 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2012 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2012 Goed gevonden (!) ?? Dat filmpje heb jij nevernooitniet gemaakt, dat is van GTASeriesVideos. Bovendien zijn bijna al die EE's daarin al bekend. Waarom post je dat filmpje? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2012 (bewerkt) Waar staat dat ik het zelf heb gemaakt? Het is inderdaad van GtaSeriesVideos, en ik heb het gepost omdat het aansluit op het onderwerp van dit topic. Misschien vinden mensen het leuk om alle Easter-eggs in-game te zien. Bewerkt: 26 november 2012 door Foreigner97 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2012 je had moeten antwoorden: waarom niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 26 november 2012 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2012 (bewerkt) Dan nog zijn ál die EE's, maar dan ook allemaal, al eens eerder in dit topic gepost. Sommige zelfs meer dan eens. Daarbij komen niet, zoals je beweert, alle EE's in het filmpje voor. Bovendien zíjn de bekleding van de Yardo Lobo en zijn hydraulicafunctionaliteiten niet eens een EE's. Overigens moet ik toegeven dat ik je inderdaad dat filmpje niet zelf gemaakt hebt. Maar ik wil daarbij wel aangeven dat ik nog steeds niet begrijp dat je het filmpje post, zo'n filmpje kan iedereen opzoeken/posten. Degenen die daar ook daadwerkelijk in geïnteresseerd zijn zullen dat dan ook al lang gedaan hebben. Over het algemeen is de bedoeling van topics als deze ook onondekte, of nagenoeg onbekende EE's te posten en erover te discussiëren. je had moeten antwoorden: waarom niet. ''Waarom niet'' is wel een heel makkelijk contextloos antwoord, beter dat je dan een berichtje stuurt waarin je aangeeft geen zin te hebben in een discussie. Bewerkt: 26 november 2012 door Dotz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.