Jump to content

GTA III easter eggs

Mister Fuji

Recommended Posts

Ik denk dat ITE overigens een niet al te grote speelt wat betreft EE.

Volgens mij wordt het verder ook niet genoemd in het spel.

Misschien als er nog meer bronnen (foto's van andere locaties misschien) zijn, dat we daar iets uit kunnen halen?

Delen op andere websites

• 2 maanden later...
  • Reacties 266
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dotz

47

• Mark B.

22

• Flitskikker

14

• Lantyz

7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Er word op Chatterbox veel gepraat over ''spanking children'' en ook in 1 van Luigi's missies wordt er gepraat over spanking (Don't Spank Ma Bitch Up)

Dit verwijst naar de drug waar het verhaal over gaat.

Delen op andere websites

Er word op Chatterbox veel gepraat over ''spanking children'' en ook in 1 van Luigi's missies wordt er gepraat over spanking (Don't Spank Ma Bitch Up)

Nee, spanken is een Engels werkwoord, wat gelijk is aan het Nederlandse billenkoek geven. Geen easter egg dus.

Delen op andere websites

Nee, spanken is een Engels werkwoord, wat gelijk is aan het Nederlandse billenkoek geven. Geen easter egg dus.

Dat weet ik, maar ze praten er echt niet over zonder reden hoor. Het verwijst naar de drug.
Delen op andere websites

• 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 1 year later...

Waar staat dat ik het zelf heb gemaakt? Het is inderdaad van GtaSeriesVideos, en ik heb het gepost omdat het aansluit op het onderwerp van dit topic. Misschien vinden mensen het leuk om alle Easter-eggs in-game te zien.

Bewerkt: door Foreigner97
Delen op andere websites

Dan nog zijn ál die EE's, maar dan ook allemaal, al eens eerder in dit topic gepost. Sommige zelfs meer dan eens. Daarbij komen niet, zoals je beweert, alle EE's in het filmpje voor. Bovendien zíjn de bekleding van de Yardo Lobo en zijn hydraulicafunctionaliteiten niet eens een EE's.

Overigens moet ik toegeven dat ik je inderdaad dat filmpje niet zelf gemaakt hebt. Maar ik wil daarbij wel aangeven dat ik nog steeds niet begrijp dat je het filmpje post, zo'n filmpje kan iedereen opzoeken/posten. Degenen die daar ook daadwerkelijk in geïnteresseerd zijn zullen dat dan ook al lang gedaan hebben. Over het algemeen is de bedoeling van topics als deze ook onondekte, of nagenoeg onbekende EE's te posten en erover te discussiëren.

je had moeten antwoorden: waarom niet.

''Waarom niet'' is wel een heel makkelijk contextloos antwoord, beter dat je dan een berichtje stuurt waarin je aangeeft geen zin te hebben in een discussie.

Bewerkt: door Dotz
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...