Aeroplane Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2007 Dit is al bekend. Heb het ergens gelezen , ik weet niet meer waar , maar was al wel bekend Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
brammymaster Geplaatst: 22 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2007 Valt me nu pas op! De bekende musical '42nd Street' wordt '69th Street'. Ook een vooruitblik? :lol: De poster 'Soldiers of Misfortune' komt overigens ook terug in GTA VC. Zou Soldiers of Misfortune niet afkomen van het spel Soldiers of fortune? Kan altijd nog tog? en bij het politieburo op het 3e eiland [dacht ik] is er door de muur gewalst en zitten er nog bloedsporen... --- Ik weet niet of dit al bekent is --- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marnixynaitor Geplaatst: 26 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2007 (bewerkt) hé er is enkele pagina's terug gezegd dat El Burro 'de ezel' betekent. op de xxx-magazines die je krijgt staat een ezel! en nog iets! als je een colombian cartel afschiet, en je met de sniper op de onderkant van zijn schoenen kijkt, herken je het gezicht van de playa2-skin! lol ik heb er een screenshot van: Bewerkt: 16 mei 2007 door marnixynaitor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeGe Geplaatst: 6 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2007 Mischien nog 1 gevonden? Op het bord bij het vliegveld in de buurt staat heel groot: Pirates in men's pants. Dat is ook een wijk is San Andreas. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M0nk3yl0rd Geplaatst: 20 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2007 Ik weet niet of in de 7 pagina's van ter voren hier al iets over gezegd is, maar ik had geen zin om t allemaal na te lezen. Ik was de rampages van Shoreside Vale aan't doen en dan is er eentje die ligt als je van de brug van pike creek afkomt en naar wichita gaat. Beetje wazig ik weet het, dan is er zo'n krongelweg naar beneden. Achter een van die borden in een bocht ligt zo'n rampage. Als je nou doorloopt kom je bij zo'n bord waar je niet langskan omdat er een muurtje staat. Als je er toch langs probeert te komen val je in de muur, maar je kan er niet meer uit en je kan niet doodgaan, behalve door jezelf er met 'n granaat uit te blazen Zo ben ik er uiteindelijk uitgekomen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 20 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2007 Dit is geen Easter egg maar een bug. Een Easter Egg is een (grappige) verwijzing naar een persoon of iets dergelijks. @ JeGe: Het is geen wijk maar een hotel , het is dus heel simpel gewoon reclame voor het desbetreffende hotel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sybert Geplaatst: 7 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2007 Ik kan me vergissen, maar ik hoorde in de laatste missie 'the exchange' een gangmember van het Columbian Cartel zeggen: "one of those scarface-idiots" Ik vond dit nogal grappig, omdat Tony Montana in de film Scarface een grote hekel heeft aan Colombianen. Klopt dit of heb ik het slecht gehoord? Er stonden op dit moment geen ondertitels. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jordicoppens Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2007 weet niet of het al bekend is maar in een van de eerste missies moet je een auto van de forellis doen onploffen bij marco bistro , iemand komt naar buiten stapt in die auto en de auto ontploft. als je naar het reclamebord kijkt van marco bistro staat er : eat till you explode... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2007 (bewerkt) Weet niet of deze al bekend was, maar: Op Chatterbox FM belt er iemand om te praten over "rapen" (planten). Lazlow zegt dan "This isn't 'Gardening with Maurice". Gardening with Maurice is een programma op WCTR in GTA San Andreas. Bewerkt: 15 september 2007 door ~Lance Vance Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2007 In Shordish Vale (ofzow) staat bij het ziekenhuis een bord met: Don't THINK to park here!!! Vertaald: denk niet dat je hier gaat parkeren daarnaast staat een bord: Park, Only vistors. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jopper47 Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2007 Hallo allemaal, Ik denk dat Wikigta een easter egg van GTA III mist. Ik zat dit filmpje aan het te bekijken en volgens mij is dat een easter egg!! Van Johannes47 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Sheep Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2007 Die staat inderdaad niet op WikiGTA maar was wél al lange tijd bekend hoor: in maart 2006 postte DX11 dit al en zie hiervoor => deze <== post Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jopper47 Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2007 Jammer, ik dacht dat die nog niet ontdekt was! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2007 Toch goed opgemerkt, ondanks hij inderdaad al bekend was. Het is natuurlijk veel leuker om easter eggs zelf te ontdekken dan dat je ze al kent voordat je ze gezien hebt, waarna je ze vervolgens letterlijk op gaat zoeken. Wat dat betreft zit je goed, dus. Ik zal het topic maar even met het "easter egg" topic van dit forum samenvoegen, want dit soort geintjes kunnen daar gemeld worden. Zo houden we het forum schoon en zijn alle ontdekkingen veel makkelijk terug te vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2007 Ik ken er nog een paar. * In GTA vice city had je een radiostation genaamd ´V - Rock´ de presentator van dat radiostation hete Lazlow. In GTA III van je een radiostation genaamd ´Chatterbox FM´, en de presentator van dat radiostation is de zelfde Lazlow als in vice city * In GTA III moest je in een van de missies een boot opblazen (ik kan even niet op de naam komen). In GTA vice city stond precies het zelfde schip ergens in de haven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.