Jump to content

GTA III easter eggs


Mister Fuji

Recommended Posts

  • 2 weken later...
  • Reacties 266
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    47

  • Mark B.

    22

  • Flitskikker

    14

  • Lantyz

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

film2ox.jpg

Valt me nu pas op!

De bekende musical '42nd Street' wordt '69th Street'. Ook een vooruitblik? :lol:

De poster 'Soldiers of Misfortune' komt overigens ook terug in GTA VC.

Zou Soldiers of Misfortune niet afkomen van het spel Soldiers of fortune? Kan altijd nog tog?

en bij het politieburo op het 3e eiland [dacht ik] is er door de muur gewalst en zitten er nog bloedsporen...

--- Ik weet niet of dit al bekent is ---

Link to comment
Delen op andere websites

hé er is enkele pagina's terug gezegd dat El Burro 'de ezel' betekent. op de xxx-magazines die je krijgt staat een ezel! :Y

en nog iets! als je een colombian cartel afschiet, en je met de sniper op de onderkant van zijn schoenen kijkt, herken je het gezicht van de playa2-skin! lol

ik heb er een screenshot van:

Bewerkt: door marnixynaitor
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
  • 2 weken later...

Ik weet niet of in de 7 pagina's van ter voren hier al iets over gezegd is, maar ik had geen zin om t allemaal na te lezen.

Ik was de rampages van Shoreside Vale aan't doen en dan is er eentje die ligt als je van de brug van pike creek afkomt en naar wichita gaat. Beetje wazig ik weet het, dan is er zo'n krongelweg naar beneden. Achter een van die borden in een bocht ligt zo'n rampage. Als je nou doorloopt kom je bij zo'n bord waar je niet langskan omdat er een muurtje staat. Als je er toch langs probeert te komen val je in de muur, maar je kan er niet meer uit en je kan niet doodgaan, behalve door jezelf er met 'n granaat uit te blazen :puh: Zo ben ik er uiteindelijk uitgekomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is geen Easter egg maar een bug. Een Easter Egg is een (grappige) verwijzing naar een persoon of iets dergelijks.

@ JeGe: Het is geen wijk maar een hotel , het is dus heel simpel gewoon reclame voor het desbetreffende hotel ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik kan me vergissen, maar ik hoorde in de laatste missie 'the exchange' een gangmember van het Columbian Cartel zeggen: "one of those scarface-idiots"

Ik vond dit nogal grappig, omdat Tony Montana in de film Scarface een grote hekel heeft aan Colombianen.

Klopt dit of heb ik het slecht gehoord? Er stonden op dit moment geen ondertitels.

Link to comment
Delen op andere websites

weet niet of het al bekend is maar in een van de eerste missies moet je een auto van de forellis doen onploffen bij marco bistro , iemand komt naar buiten stapt in die auto en de auto ontploft.

als je naar het reclamebord kijkt van marco bistro staat er : eat till you explode... :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Weet niet of deze al bekend was, maar:

Op Chatterbox FM belt er iemand om te praten over "rapen" (planten). Lazlow zegt dan "This isn't 'Gardening with Maurice". Gardening with Maurice is een programma op WCTR in GTA San Andreas.

Bewerkt: door ~Lance Vance
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 maanden later...

Toch goed opgemerkt, ondanks hij inderdaad al bekend was. Het is natuurlijk veel leuker om easter eggs zelf te ontdekken dan dat je ze al kent voordat je ze gezien hebt, waarna je ze vervolgens letterlijk op gaat zoeken. Wat dat betreft zit je goed, dus. :puh:

Ik zal het topic maar even met het "easter egg" topic van dit forum samenvoegen, want dit soort geintjes kunnen daar gemeld worden. Zo houden we het forum schoon en zijn alle ontdekkingen veel makkelijk terug te vinden. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ken er nog een paar.

* In GTA vice city had je een radiostation genaamd ´V - Rock´ de presentator van dat radiostation hete Lazlow. In GTA III van je een radiostation genaamd ´Chatterbox FM´, en de presentator van dat radiostation is de zelfde Lazlow als in vice city

* In GTA III moest je in een van de missies een boot opblazen (ik kan even niet op de naam komen). In GTA vice city stond precies het zelfde schip ergens in de haven.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...