Jump to content

GTA III easter eggs

Mister Fuji

Recommended Posts

• Reacties 266
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dotz

47

• Mark B.

22

• Flitskikker

14

• Lantyz

7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hij staat nog niet bij de EasterEgg's. Je kunt het zien als een typische Rockstar-actie, namelijk een subtiele verwijzing naar iets wat ooit iets met het bedrijf zelf te maken heeft gehad. Maargoed, zulk soort dingen worden ook vaak als EasterEgg gezien. En aangezien hij nog niet bij de EasterEgg's van WikiGTA staat, denk ik wel dat er hier een mogelijke nieuwe gevonden is.

Delen op andere websites

Ja, maar we heben het hier volgensmij ove reen GTA3 EasterEgg. Of het is iig in het GTA3 forum geplaatst, en daar staat hij niet bij. Cabyon!

Klinkt trouwens wel bijna als een verwijt in mijn richting. Een GTA3 EE staat wél bij de SA EE, Baffie!

Delen op andere websites

Excuses aanvaard. Ik voelde me niet beledigd ofzo hoor. Maakt mij het uit, alleen even laten weten dat ik wel gelijk had. Maargoed, laten we vooral ontopic blijven.

Je kunt voorstellen om de EE erbij te laten zetten op WikiGTA bij de GTA3 Easter Eggs.

Delen op andere websites

Hoe zou ik kunnen weten dat het om GTA III gingen Baffie
Wanneer het over een andere GTA zou gaan, dan had dit topic ook niet in het GTA III fora gestaan. ;)

Maar goed, dit soort kleine verwijzingen zijn ook al lange tijd geleden ontdekt. Op WikiGTA staan alleen de bekendste easter eggs, omdat er geen plek is voor alle kleine verwijzingen en geintjes. Met de zoekresultaten van Google vond ik ook 't een en ander terug.

-- Topic samengevoegd met het Easter Egg-topic. --

Delen op andere websites

• In gta 3 krijg je missies van D-ice in de derde stad .Je krijgt dan een missie toyminator dat is toch een EE ( verwijzing naar terminator ). :sigaar:
  • ik weet niet of dit bekent is maar badfellas komt ook in vc en in san andreas voor ( die pooster)

Bewerkt: door js007
Delen op andere websites

• 4 weken later...
  • 3 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...