js007 Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2008 op het vliegveld staan vliegtuigen met op de staart DMAir dat is een easter eggs, het verwijst naar DMA vroegere naam van rocketstar north (denk ik ) . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2008 Vast al bekend, want overal in Liberty City zijn er Rockstar logo's. Klik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2008 Hij staat nog niet bij de EasterEgg's. Je kunt het zien als een typische Rockstar-actie, namelijk een subtiele verwijzing naar iets wat ooit iets met het bedrijf zelf te maken heeft gehad. Maargoed, zulk soort dingen worden ook vaak als EasterEgg gezien. En aangezien hij nog niet bij de EasterEgg's van WikiGTA staat, denk ik wel dat er hier een mogelijke nieuwe gevonden is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2008 Hij staat wel bij de easter eggs van GTA SA Baffie! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2008 Ja, maar we heben het hier volgensmij ove reen GTA3 EasterEgg. Of het is iig in het GTA3 forum geplaatst, en daar staat hij niet bij. Cabyon! Klinkt trouwens wel bijna als een verwijt in mijn richting. Een GTA3 EE staat wél bij de SA EE, Baffie! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2008 Hoe zou ik kunnen weten dat het om GTA III gingen Baffie Oja, hier is mijn excuses: Excuses voor dat Baffie. Mvg, Cabyon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2008 Excuses aanvaard. Ik voelde me niet beledigd ofzo hoor. Maakt mij het uit, alleen even laten weten dat ik wel gelijk had. Maargoed, laten we vooral ontopic blijven. Je kunt voorstellen om de EE erbij te laten zetten op WikiGTA bij de GTA3 Easter Eggs. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2008 Hoe zou ik kunnen weten dat het om GTA III gingen BaffieWanneer het over een andere GTA zou gaan, dan had dit topic ook niet in het GTA III fora gestaan. Maar goed, dit soort kleine verwijzingen zijn ook al lange tijd geleden ontdekt. Op WikiGTA staan alleen de bekendste easter eggs, omdat er geen plek is voor alle kleine verwijzingen en geintjes. Met de zoekresultaten van Google vond ik ook 't een en ander terug. -- Topic samengevoegd met het Easter Egg-topic. -- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
js007 Geplaatst: 8 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2008 (bewerkt) In gta 3 krijg je missies van D-ice in de derde stad .Je krijgt dan een missie toyminator dat is toch een EE ( verwijzing naar terminator ). ik weet niet of dit bekent is maar badfellas komt ook in vc en in san andreas voor ( die pooster) Bewerkt: 20 januari 2008 door js007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
studio dewolf Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2008 Ik heb iets ontdekt. De buis ligt op het water. http://img246.imageshack.us/my.php?image=buis0001zy4.jpg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
js007 Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2008 Ik heb iets ontdekt. De buis ligt op het water.http://img246.imageshack.us/my.php?image=buis0001zy4.jpg wat bedoel je er mee dat is toch normaal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
studio dewolf Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2008 Is dat niet easter eggs? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pasgal Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2008 Is dat niet easter eggs? Nee, een easter egg is een verwijzing naar iets in het echte leven of verleden. Dit zijn volgens mij die buizen die het water sluiten waardoor je niet achter de berg kan varen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rdewit Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2008 Ik zag in een filmpje van gammo dat er ook red light district was je weet wel waar het op gebaseerd is de wallen[/font] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Black Vegetable Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2008 Niet iedere hoerenbuurt is gebaseerd op de wallen hè. Het Redlight district van LibertyCity is waarschijnlijk gebaseerd op de hoerenbuurt van NY. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.