claud Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 de andromada's die op de pc rond vliegen zijn unsolid. Ik ben hier achter gekomen toen ik er eentje beet had met de ggun gravity gun. Ik liet hem los en ik kon ook niet instappen. hoe kan dat en wat moet ik er tegen doen Reageren
Donwell Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 De vliegtuigen die je rond ziet vliegen zijn simpelweg objecten. Het is normaal niet de bedoeling dat je er eentje uit de lucht kunt halen of er ééntje via het luchtruim kunt bereiken. Daarom hebben ze geen moeite gedaan om hem solid te maken of dat je erin kunt vliegen. Wil je toch in een Andromada vliegen, download dan een carspawner. Deze Andromada's zijn wél solid en je kunt er ook in vliegen. Reageren
claud Geplaatst: 15 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 De vliegtuigen die je rond ziet vliegen zijn simpelweg objecten. Het is normaal niet de bedoeling dat je er eentje uit de lucht kunt halen of er ééntje via het luchtruim kunt bereiken. Daarom hebben ze geen moeite gedaan om hem solid te maken of dat je erin kunt vliegen. Wil je toch in een Andromada vliegen, download dan een carspawner. Deze Andromada's zijn wél solid en je kunt er ook in vliegen. maar dat heb ik wel alleen de rustlers en de andere propellor vliegtuig zijn wel solid. En die andromada's hebben een full interior die in de lucht zijn en de at's vliegen beter en ziet en beter uitetc. Reageren
Donwell Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 Dat klopt, deze vliegen laag bij de grond en zijn wél objecten. Soms storten ze zelfs neer, soms recht voor je neus, soms een paar straten verderop. Reageren
claud Geplaatst: 15 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 Dat klopt, deze vliegen laag bij de grond en zijn wél objecten. Soms storten ze zelfs neer, soms recht voor je neus, soms een paar straten verderop. weet jij een full interior mod te vinden voor de san andreas andromada? En dat deze ergens spawned? Reageren
Bossinkje Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 Dat klopt, deze vliegen laag bij de grond en zijn wél objecten. Soms storten ze zelfs neer, soms recht voor je neus, soms een paar straten verderop. weet jij een full interior mod te vinden voor de san andreas andromada? En dat deze ergens spawned? Bedoel je dat de Andromada een spawnplek heeft? Dat heeft hij niet,je kan hem alleen krijgen met de carspawner,of in een missie. Reageren
claud Geplaatst: 15 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 Dat klopt, deze vliegen laag bij de grond en zijn wél objecten. Soms storten ze zelfs neer, soms recht voor je neus, soms een paar straten verderop. weet jij een full interior mod te vinden voor de san andreas andromada? En dat deze ergens spawned? Bedoel je dat de Andromada een spawnplek heeft? Dat heeft hij niet,je kan hem alleen krijgen met de carspawner,of in een missie. nee daar wil ik een mod voor Reageren
Royboow Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 Zoek dan mods op google.nl ik denk dat je dan wat vind. Reageren
Basssss Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 Als jij in de Adromada met het interieur wou stappen, dat wil gewoon niet omdat het een object is zoals hierboven aangegeven. Alleen het interieur is ook solid. Daarnaast als je een Adromada spawnt is deze ook niet geheel solid, want de bedoeling was dat je er nooit mee kon vliegen. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 Dat klopt, deze vliegen laag bij de grond en zijn wél objecten. Soms storten ze zelfs neer, soms recht voor je neus, soms een paar straten verderop. weet jij een full interior mod te vinden voor de san andreas andromada? En dat deze ergens spawned? Bedoel je dat de Andromada een spawnplek heeft? Dat heeft hij niet,je kan hem alleen krijgen met de carspawner,of in een missie. Je kan hem ook met een main.scm mod laten spawnen. Of met een Cleo3 script. Reageren
Remi-X Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 eeeuuhmm, gravity gun? Die wil ik ook wel, heb je link van die mod voor me? Reageren
cavorpa Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 in welke map moet die data die je kan doowloaden bij de link Reageren
Donwell Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Lees eventjes deze tutorial van warrock_123_321 door, waarin wordt uitgelegd hoe je Cleo3 en zijn mods gebruikt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.