Jump to content

andromada unsolid

Recommended Posts

Geplaatst:

de andromada's die op de pc rond vliegen zijn unsolid. Ik ben hier achter gekomen toen ik er eentje beet had met de ggun gravity gun. Ik liet hem los en ik kon ook niet instappen.

hoe kan dat en wat moet ik er tegen doen

Geplaatst:

De vliegtuigen die je rond ziet vliegen zijn simpelweg objecten. Het is normaal niet de bedoeling dat je er eentje uit de lucht kunt halen of er ééntje via het luchtruim kunt bereiken. Daarom hebben ze geen moeite gedaan om hem solid te maken of dat je erin kunt vliegen. Wil je toch in een Andromada vliegen, download dan een carspawner. Deze Andromada's zijn wél solid en je kunt er ook in vliegen.

Geplaatst:
De vliegtuigen die je rond ziet vliegen zijn simpelweg objecten. Het is normaal niet de bedoeling dat je er eentje uit de lucht kunt halen of er ééntje via het luchtruim kunt bereiken. Daarom hebben ze geen moeite gedaan om hem solid te maken of dat je erin kunt vliegen. Wil je toch in een Andromada vliegen, download dan een carspawner. Deze Andromada's zijn wél solid en je kunt er ook in vliegen.

maar dat heb ik wel alleen de rustlers en de andere propellor vliegtuig zijn wel solid. En die andromada's hebben een full interior die in de lucht zijn en de at's vliegen beter en ziet en beter uitetc.

Geplaatst:

Dat klopt, deze vliegen laag bij de grond en zijn wél objecten. Soms storten ze zelfs neer, soms recht voor je neus, soms een paar straten verderop.

Geplaatst:
Dat klopt, deze vliegen laag bij de grond en zijn wél objecten. Soms storten ze zelfs neer, soms recht voor je neus, soms een paar straten verderop.

weet jij een full interior mod te vinden voor de san andreas andromada? En dat deze ergens spawned?

Geplaatst:

weet jij een full interior mod te vinden voor de san andreas andromada? En dat deze ergens spawned?

Bedoel je dat de Andromada een spawnplek heeft? Dat heeft hij niet,je kan hem alleen krijgen met de carspawner,of in een missie.

Geplaatst:

Bedoel je dat de Andromada een spawnplek heeft? Dat heeft hij niet,je kan hem alleen krijgen met de carspawner,of in een missie.

nee daar wil ik een mod voor

Geplaatst:

Als jij in de Adromada met het interieur wou stappen, dat wil gewoon niet omdat het een object is zoals hierboven aangegeven. Alleen het interieur is ook solid.

Daarnaast als je een Adromada spawnt is deze ook niet geheel solid, want de bedoeling was dat je er nooit mee kon vliegen. :)

Geplaatst:

Je kan hem ook met een main.scm mod laten spawnen. Of met een Cleo3 script.

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...