jorry95 Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2008 is het waar komt GTA IV ook voor de pc uit, of is het gwoon BULL SH*T Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The-oracle Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2008 (bewerkt) is het waar komt GTA IV ook voor de pc uit, of is het gwoon BULL SH*T dit is nog niet bekend, er is hier een ander topic over, via de zoekmachine kun je discussies vinden over een mogelijke pc versie van GTA IV EDIT, om precies te zijn http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=49172&hl=GTA+systeemeisen Bewerkt: 15 juni 2008 door The-oracle Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Swiggers Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2008 (bewerkt) Over de eventuele PC versie is nog niets over bekendt. Er leidt wel een gerucht dat de PC versie komt in Oktober dit jaar. Rockstar Games heeft nog helemaal niets over de PC versie bevestigd, dus dit is echt alleen nog maar een gerucht. Ik hoop voor de mensen die geen Console hebben, dat er een PC versie uitkomt. Als je even de moeite had genomen en de Zoekfunctie had gebruikt dan kon je op deze pagina komen, waar zeker twee topic's zijn die over de PC Versie van GTA IV gaat. Maar goed, dit kun je natuurlijk ook niet weten als je net nieuw op dit forum bent. Hartelijk Welkom op GTAForum.nl !! Hierboven The-oracle: Jou link van een topic dat gaat over de PC versie is niet beschikbaar... De link blijkt doodlopend te zijn. DSgregor Bewerkt: 15 juni 2008 door DSgregor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Uitroepteken Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2008 Sorry hoor, ik vind het maar een onzin-topic! Er zijn tientallen topics over en je kan gerust ff zoeken of die er staat. Van mijn part mag er een slotje op dit topic. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Carl-J Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2008 Sorry hoor, ik vind het maar een onzin-topic! Er zijn tientallen topics over en je kan gerust ff zoeken of die er staat.Van mijn part mag er een slotje op dit topic. ff rustig man je ken tog zien dat hij nieuw is hij mag tog het wel ff uitproberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Valto Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2008 (bewerkt) Sorry hoor, ik vind het maar een onzin-topic! Er zijn tientallen topics over en je kan gerust ff zoeken of die er staat.Van mijn part mag er een slotje op dit topic. en hoeveel mensen met 5 posts weten deze zoekfunctie te vinden >.<? Bewerkt: 16 juni 2008 door Valto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2008 Sorry hoor, ik vind het maar een onzin-topic! Er zijn tientallen topics over en je kan gerust ff zoeken of die er staat.Van mijn part mag er een slotje op dit topic. en hoeveel mensen met 5 posts weten deze zoekfunctie te vinden >.<? mensen die de regels lezen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IV trailer Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2008 De topics die degenen voor mij opgaven waren niet "het" topic. Tevens kan je geen pc typen in onze zoekmachine omdat je minstens drie letters per woord moet hebben. Om nog even duidelijkheid te geven: het orginele topic kan je vinden door op onderstaande link te klikken. Die had ik tevens alleen kunnen vinden omdat ik van het bestaan afwist en het vervolgens via google had gezocht. http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=49172 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.