Jump to content

Achtergrond muziek Flodder 3


Sjorszzz

Recommended Posts

Hallo,

Ik was gisteren Flodder 3 aan het kijken en toen hoorde ik ergens bijna aan het einde van de film toen ze aan het feesten waren een leuk liedje.

Het liedje lijkt alsof het er 1 is van: 2 unlimited maar dit weet ik niet zeker.

Ik vroeg me af of iemand weet hoe dat liedje heet???

Link to comment
Delen op andere websites

Ow sorry topic kan dan verplaatst worden.

En een filmpje gaat moeilijk omdat ik dan bijna een complete film nodig heb.

>>> Door Flying Dutchman: Bij deze verplaatst<<<

Link to comment
Delen op andere websites

>>> Door Flying Dutchman: Bij deze verplaatst<<<
Doe het dan meteen goed en merge 'm ook.

Op de soundtrack CD van de film staat wel een 2 unlimited lied, namelijk The Real Thing, misschien dat dat hem is. Mocht het 'm niet zijn, misschien is het een van de andere liedjes op die CD:

2b21_1.JPG

Link to comment
Delen op andere websites

Nee dat is hem helaas niet. :N

Maar staat dat wel op die cd ??? Want het is maar een achtergrond muziekje tijdens de film..........

En kun je anders dan even die afbeelding even wat groter maken want zo is het bijna niet te lezen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Nee dat is hem helaas niet. :N

Maar staat dat wel op die cd ??? Want het is maar een achtergrond muziekje tijdens de film..........

En kun je anders dan even die afbeelding even wat groter maken want zo is het bijna niet te lezen. :)

Ik denk dat je Dreams (will come alive) van 2 Brothers on the 4th floor bedoeld!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 years later...
Nee dat is hem helaas niet. :N

Maar staat dat wel op die cd ??? Want het is maar een achtergrond muziekje tijdens de film..........

En kun je anders dan even die afbeelding even wat groter maken want zo is het bijna niet te lezen. :)

Ik denk dat je Dreams (will come alive) van 2 Brothers on the 4th floor bedoeld!

Jaaa ik was er ook naar op zoek. Dít is em!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...