Jump to content

[SA] Design Your Own Mission


Dutchy3010

Design Your Own Mission  

63 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke missie vind jij het leukst?

    • [url=http://www.gtaforum.nl/index.php?s=&showtopic=78326&view=findpost&p=1001616]Loose Ends[/url]
      4
    • [url=http://www.gtaforum.nl/index.php?s=&showtopic=78326&view=findpost&p=1002473]Cold Blooded Ride[/url]
      18
    • [url=http://www.gtaforum.nl/index.php?s=&showtopic=78326&view=findpost&p=1002699]A Manager's Issue[/url]
      8
    • [url=http://www.gtaforum.nl/index.php?s=&showtopic=78326&view=findpost&p=1003033]Sweet's Ride[/url]
      3
    • [url=http://www.gtaforum.nl/index.php?s=&showtopic=78326&view=findpost&p=1003756]The Debt & The Payback[/url]
      1
    • [url=http://www.gtaforum.nl/index.php?s=&showtopic=78326&view=findpost&p=1003809]Screw the Net[/url]
      7
    • [url=http://www.gtaforum.nl/index.php?s=&showtopic=78326&view=findpost&p=1004187]Copland[/url]
      5
    • [url=http://www.gtaforum.nl/index.php?s=&showtopic=78326&view=findpost&p=1012184]Escape with some flowers & Fire in the North & Army, Ballas and Carl[/url]
      3
    • [url=http://www.gtaforum.nl/index.php?s=&showtopic=78326&view=findpost&p=1012459]Hunters Usually Have a Pray & Beheaded Hydra & Stick Bullets In His Ass[/url]
      10
    • [url=http://www.gtaforum.nl/index.php?s=&showtopic=78326&view=findpost&p=1013197].92 & Bad Balla Blowout[/url]
      3


Recommended Posts

Design Your Own Mission



Editie 2

Stemtopic

Nadat leden hun eigen missies in dit topic ingeleverd hebben, zijn wij (de organisatie) gaan selecteren op onder andere originaliteit, geldigheid (qua regels) en haalbaarheid. Daarbij zijn er zo'n 25 afgevallen, waarna we 10 goede missies over hebben.

Stem op jouw favoriet, want des te meer kans heb je om de missie te spelen die jij het leukste vind. Hoe eerlijker je stemt, hoe leuker de contest!

Het is mogelijk om te stemmen tot dinsdag 24 juni 2008.

Andere DYOM topics:

Hoofdtopic

Reactietopic

Hoofdtopic editie 1

Organisatie:

PatrickW

Dutchy3010

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn missie:

Loose Ends.

Voorwoord:

Nadat Big Smoke was uitgeschakeld zijn de Ballas zonder geld inkomende zaken komen te zitten. Ze weten dat CJ een aantal goede contacten heeft in heel San Andreas (Abadoned Airstrip etc.)

Cutscene: Je ziet de Ballas in een warenhuis praten met hun leider, ze hebben het erover de Grove Street zijn contacten te dwingen contact af te werpen en die met de Ballas te ondernemen. Je ziet hoe ze naar buiten lopen en de 3 Ballas rijden weg in een Paarse Washington. Daarna zie je Sweet, die het hele gesprek op de voet gevolgt heeft, naar zijn Greenwood lopen en samen met 2 SMG homies naar Grove Street rijden.

CJ is op dat moment in San Fierro om zijn zaken uit te breiden ivm zijn Low Rider Garage. CJ is in gesprek met Woozie om misschien auto's te gaan maken en repareren voor de Triads in het Las Venturas gedeelte. Sweet belt CJ op om te vertellen dat de Ballas zijn Assets gaan aanvallen. CJ springt in zijn Zwarte Comet en vanaf daar heb jij controle over CJ.

Missie:

Je moet naar Angel Pine rijden om Sweet te ontmoeten. Sweet zal CJ bijpraten over de stand van zaken en hoe ze de aanvallen kunnen afslaan.

Cutscene. Je staat voor de Cluckin' Bell op het moment dat Sweet in zijn Greenwood met 3 andere homies aan komt rijden. hij vertelt dat je Sweet moet volgen naar een geheime locatie in verband met dat de Ballas hun hebben gevolgt.

Wanneer de cutscene afgelopen is krijg jij een AK-47 Homie tot je beschikking. Je moet in je Comet achter Sweet aanrijden. Het is een lange rit naar Madd Dogg's Mansion. Eenmaal daar begint opnieuw een cutscene.

Je komt Big Bear tegen samen met Woozie, Zero en nog wat bekende mensen uit Las Venturas en San Fierro.

Ze bespreken hoe ze de aanvallen van de Ballas kunnen afslaan. Ze besluiten dat Woozie de Four Dragons beschermt, dat Sweet Grove Street en Roboi's Supermarket beschermt. en dat CJ Doherty garage en Zero's RC shop verdedigt. Cutscene afgelopen.

Missie:

Je krijgt de opdracht samen met 2 groene Washington's naar Zero's RC shop te rijden. Eenmaal daar start de cutscene waar je ziet dat je net optijd bent omdat je de Ballas al het steegje naast de Shop in zag sluipen.

In de Washington's zitten ieder 4 homies. 1 van de Washington's zal door Doherty en Queens patroulleren en jij moet bij de Shop blijven. Nu komen er 8 majestic's aanrijden die de wegen blokkeren en er stappen Ballas uit. de Ballas hebben SMG's en M4's. verdedig de Asset.

Als iedereen dood is krijg je de opdracht naar Doherty Garage te rijden. de Washington's zijn voor 3/4 beschadigt. Je komt net op tijd omdat je ziet dat Jethro, Dwayne en Cesar met SMG's op een Drive-by doende auto ziet schieten. Cesar zegt ze ze je goed kunnen gebruiken en zojuist komen er van alle kanten Ballas aangerend met AK-47. Cesar zegt dat hij "back-up" stuurt naar The Four Dragons omdat hij net een noot telefoontje van Woozie had gekregen. Terwijl CJ de Ballas op afstand houd belt Cesar 30 seconden (ingame tijd) naar... Ryder!! Hij komt aanrijden in zijn Picador met een Grove Street Gang member die drive-by's doet op de ballas.

Als alle Ballas dood zijn krijg je te horen dat Cesar een kogelvrije Stretch in de garage heeft staan. Haal deze eruit en parkeer op de Parking Lod van Wang Cars. Daar zie je Kendl de limo instappen. Dan komen Ryder en Cesar die ookin de Stretch komen.

Cutscene: terwijl Cesar naar The Four Dragons raced praten CJ en Ryder. Ryder vertelt hoe hij bijna 10 maanden in het ziekenhuis heeft gelegen. Hij heeft zijn ontploffende boot (in de missie Pier 69) kennelijk overleeft. Hij is in het water gedoken maar was te dicht bij de ontploffing. Hij werdt gevonden door de kustwacht en naar het ziekenhuis gebracht.

CJ: Hij is blij dat hij zijn homie niet heeft doodgemaakt. en geven elkaar een gangster knuffel. Ze zijn ondertussen in Tierra Robada en Cesar roept dat daar de Los Varios Aztecas reinforcements staan. ze zitten in 2 licht blauwe Savana's. Cesar stapt even uit en vertelt dat ze de Stretch moeten volgen. Aan de grens van Las Venturas zie je dat de weg is afgezet vanwege ernstige gang gevechten in het centrum van de stad. Cesar vraagt permissie door te mogen rijden maar de militair geeft geen toestemming.

Cutscene voorbij: Missie:

Je moet uitstappen en de militairen moet doden. Daarna moet je samen met Ryder in de achterbak een Baracks OL besturen naar The Four Dragons. Ryder zit in de achterbak en probeerd met een M4 de aanrijdende Patriot's te vernielen. De LVA doet drive-by's en spurt alvast vooruit naar de Four Dragons. Vele wegen zijnafgezet door de politie en moet CJ omwegen nemen. Je zie ook een aantal gevechten tussen de Ballas en de FBI. Aangekomen bij The Four Dragons blokkeerd CJ de weg met de Baracks OL en blokkeert Cesar de andere weg met de Stretch. Je ziet een paar Triads lijken liggen en nog een paar Triads de Ballas proberen af te slaan. Woozie komt aanrenne en wordt in de rug geraakt. Terwijl Kendl Woozie verzorgt moet jij, Ryder en Cesar samen met de LVA en Triads de Ballas afslaan.

Cutscene: verschijdene SAPD Maverick's komen aanvliegen in begeleiding van een Hunter. Iedereen klimt in de Barack's OL (bullet proof) en Ryder belt Sweet op. Ryder legt uit wat er gebeurd is in San Fierro en Las Venturas. Sweet klinkt boos en tegelijkertijd verbaasd dat hij Ryder's stem hoort. Ryder kapt het gesprek af en zegt dat ze eraan komen. Maar Sweet zegt dat ze de Ballas al een paar minuten gedood hebben. Plots hoort Ryder verschijdene Barack's OL's en Patriot's over de weg dreunen. Hij hangt op en zegt dat ze zo snel mogelijk naar LS moeten.

Eenmaal aangekomen rijdt iedereen terug naar Grove Street om te vieren dat de Grove de Ballas bijna uitgeroeid hebben. Plots komt er een Ballas in het wit aanrijden op een BMX en zegt dat ze niet meten schieten. hij heeft een boodschap van zijn OG. Sweet moet naar Idlewood samen met CJ Ryder en Cesar om te praten over de verdwijning van de Ballas. Ze vertellen vanaf nu in Carcer City te gaan wonenen dus uit San Andreas zullen vertrekken (gebeurd pas als je 100% gang control hebt).

Mission Passed: $200.000

Waar Sweet de Ballas begluurt

Waar de LVA reinforcements staan

De route die Cesar rijdt

Link to comment
Delen op andere websites

Cold Blooded Ride

Cutscene:

C.J leunt tegen een muurtje aan buiten The Four Dragons Casino, wachtend op Woozie. Plots krijgt C.J een telefoontje en hij neemt op. Het blijkt een handlanger van Woozie te zijn met de mededeling dat Woozie in ernstig gevaar is. De Da Nang Boys willen The Four Dragons Casino overnemen en hebben nu Woozie ontvoerd. C.J vraagt vanzelfsprekend waar Woozie is en de handlanger verteld hem dat hij naar de parkeerplaats van Las Venturas Airport moet komen. C.J zegt dat hij eraan komt en hangt vervolgens op.

Missie:

C.J moet nu naar het vliegveld toe wat niet ver is. Er staat een FCR-900 buiten The Four Dragons Casino maar je bent niet verplicht deze te gebruiken. Je dient naar de parkeerplaats van Las Venturas Airport te rijden die uiteraard aangegeven staat op de radar. Hier zit geen bepaalde tijd aan vast.

Cutscene:

Eenmaal aangekomen bij de parkeerplaats blijkt er een hevig vuurgevecht gaande te zijn en kun je niet zomaar de parkeerplaats op. C.J zoekt dekking achter een muurtje en kijkt toe hoe de Triads en de Da Nang Boys elkaar te lijf gaan. Allemaal zijn ze gewapend met M4's, SMG's, Micro SMG's en sommige Da Nang Boys hebben Rifles. De Triads zijn overduidelijk in de minderheid en sommigen schuilen achter auto's.

Missie:

Nu krijg je in beeld dat je de Da Nang Boys uit moet schakelen en je een weg moet banen naar de parkeerplaats. Op de radar staat dan ook een marker bij de parkeerplaats. Het is zeker niet makkelijk om je een weg te banen aangezien er steeds meer de Da Nang Boys bij komen. De Triads proberen weliswaar mee te vechten maar erg sterk zijn ze niet. Als ze allemaal dood zijn volgt gelijk de cutscene.

Cutscene:

Nu zie je C.J naar de parkeerplaats toe lopen en eenmaal aangekomen zie je een Feltzer staan. Aan de motorkap van deze Feltzer zit Woozie vastgebonden. Vanzelfsprekend rent C.J naar Woozie toe om hem los te maken. Halverwege naar de Felter toe zijn gerend zie je van alle kanten Da Nang Boys opduiken en twee ervan stappen in de Feltzer. De Feltzer rijdt vervolgens weg in een rustig tempo.

Missie:

Nu komt er in beeld te staan dat je een voertuig in moet en achter de Feltzer aan moet rijden. Er staat een Sultan voor je klaar maar je hebt uiteraard ook de mogelijkheid de FCR-900 of een ander voertuig te pakken waarmee je bent aangekomen. Dit gaat niet gemakkelijk want er blijven mensen op je schieten. Je kunt er een paar doodmaken maar om ze allemaal te lijf te gaan kan niet aangezien de Feltzer dan allang weg is. Na een voertuig uitgezocht te hebben rijd je achter de Feltzer aan maar je moet toch wel enige rijervaring hebben mocht je de auto goed bij willen houden.

Tijdens de rit komen er meer Da Nang Boys achter je aan op motors. Er word hevig op je geschoten maar je dient de Feltzer bij te blijven houden. Belangrijk is dat je niet op de Feltzer gaat schieten aangezien hij uiteindelijk zal ontploffen met Woozie op de motorkap. Je kan erop schieten maar als de auto ontploft is de missie gefaald en buiten dat bereik je er ook helemaal niets mee. Je blijft de Feltzer volgen en wanneer de Feltzer bij de trein-rails is volgt er een cutscene.

Cutscene:

Je ziet de Feltzer midden op de rails stoppen en vervolgens stappen de twee Da Nang Boys uit. Ze rennen naar de overkant van de rails toe en schieten op je. Je ziet nu dat C.J ook uit zijn auto stapt en klaar is om te schieten. Uit de verte zie je een trein aankomen en Woozie schreeuwt om hulp.

Missie:

Nu moet je zo snel mogelijk in de Feltzer stappen om Woozie te redden. Als je uitgebreid op de Da Nang Boys gaat schieten red je dit niet. Stap dus in de Feltzer en rijd zo snel mogelijk weg. Wanneer je van de trein-rails en de twee Da Nang Boys verwijdert bent en ze niet meer op je kunnen schieten komt er een cutscene.

Cutscene:

Je ziet vlakbij de trein-rails vier Da Nang Boys toekijken hoe je wegrijd en ze verdelen zich allemaal over de twee FCR-900's die nabij hen staan. Elke FCR-900 heeft nu een chauffeur en een bijrijder gewapend met een Micro SMG. Je ziet ze zo snel mogelijk wegrijden om jou uit te schakelen en Woozie toch nog te kunnen ontvoeren.

Missie:

Je hebt vanzelfsprekend geen tijd om te stoppen en Woozie los te binden. Je dient dus naar The Four Dragons Casino te rijden en aan de Da Nang Boys te ontkomen. Ook moet je nu uitkijken dat je niet met de voorkant van je auto tegen iets aan botst, dan zal Woozie sterven en is de missie gefaald. Zorg dus dat je met hoge snelheid weg blijft rijden maar niet botst. Je kan eventueel de Da Nang Boys met een drive-by uitschakelen maar dit zal niet makkelijk gaan aangezien er meerdere zijn en ze op je blijven schieten. Het beste is dan ook om ze af te schudden en door te blijven rijden naar The Four Dragons Casino.

Cutscene:

Eenmaal in de marker van The Four Dragons Casino te zijn gereden zie je dat de handlanger van Woozie aan komt lopen. Hij zal je bedanken en samen binden jullie Woozie los. Ook Woozie zal je erg dankbaar zijn en de handlanger van Woozie zal de Feltzer weg laten rijden. Missie gehaald!

Beloning:

  • The Four Dragons Casino wordt een asset
  • $5.000,-
  • Respect +

Bijlagen:

  • De route van de parkeerplaats naar de rails: Klik
  • De manier waarop Woozie is vastgebonden: Klik
  • De locatie waar de Feltzer op de treinrails stopt: Klik
  • De locatie van de Las Venturas Airport parkeerplaats: Klik
  • Een screen van de Las Venturas Airport parkeerplaats: Klik

Jullie behouden natuurlijk al het recht om de missie op welke manier dan ook te veranderen. Voor vragen staat mijn inbox open.

Bewerkt: door Jay;
Link to comment
Delen op andere websites

A Manager's Issue



Voorwoord:

Deze missie speelt zich af na de missie General Dillema van GTA-Sheep.

Van te voren is er een bepaalde (nader te bepalen) aantal wapens en ammo aanwezig.

De marker om de missie te starten is op het bed van The Johnson House.

Inleiding (cutscene)

Stemmen gaan door zijn hoofd, de stem van zijn moeder. Hij hoort Kendle roepen om hulp, een schot, een ijzige schreeuw en dan is het akelig stil ... in de verte hoort hij hoe iemand wordt afgeranseld. Hij hoort z'n naam, Cesar schreeuwt huilend om zijn hulp. Alles draait om hem heen, beschuldigingen aan zijn adres, eerst je broetje, dan je moeder en nu ... dit ...

Badend in het zweet zit CJ rechtop op bed, hij springt uit bed en rent hard het huis uit. Buiten rent hij tegen Sweet op hij grijpt hem vast en stommelt 'Kendle'. Sweet schud hem wakker en brengt hem bij z'n positieven: "Ze is met Cesar op huwelijksreis naar Bayside." CJ kijkt opgelucht en komt langzaam bij.

Er komt een Grove Street member (homie-1) aanrennen: hij is achter een plan gekomen van de Ballas, ze zijn een aanval van plan en zijn onderweg naar Madd Dogg's Mansion met 8 man in 2 Tahoma's.

(einde cutscene)

CJ recruteert nog een andere homie (homie-2) en samen met homie-1 en Sweet stappen ze in de Greenwood van Sweet. Rij binnen 2:30 minuut naar Madd Dogg's Mansion, de marker is aan de achterzijde (zuidkant). Daar aangekomen merk je dat het nog niet te laat is, in zijn haast is hij echter vergeten om versterking te vragen en stuurt homie-1 naar de Vario Los Aztecas om hulp te vragen. Hierna komen de Tahoma's (kogelvrij en explosievrij) via de andere kant (noordzijde) bij Madd Dogg's Mansion, ren snel naar de aankomende auto's en open samen met homie-2 (met SMG) en Sweet (met AK) het vuur, Sweet heeft een health balkje en mag niet sterven. De Ballas stappen uit bij het begin van de oprijlaan en beginnen vanachter hun auto's met Tec-9's op het groepje van 3 (CJ, Sweet en homie-2) te schieten. Als er nog 4 Ballas over zijn krijgt CJ een telefoontje van homie-1 die zegt dat ze geen hulp hoeven te verwachten van de Aztecas.

(cutscene)

Als Cesar hun had gevraagd zou dit niet zijn gebeurd!! En CJ realiseerd zich dat hij diep in de problemen zit en stuurt homie-2 het huis in om met Madd Dogg, Kent Paul en Maccer via de achterzijde het huis te verlaten om ze in veiligheid te brengen met de Greenwood van Sweet. Hierna vluchten de overgebleven Ballas in 1 Tahoma terug LS in, CJ vermoedt een valsstrik en spoort Sweet aan om snel met hem in de andere Tahoma achter de Ballas aan te gaan.

(einde cutscene)

Nu volgt een wilde achtervolging waarbij de 4 Ballas achter de Greenwood met Madd Dogg aanrijden en CJ en Sweet achter de Tahoma van de Ballas. De Tahoma's zijn nu niet meer kogelvrij en explosievrij! De Ballas doen drive-by's op de Greenwood en Sweet weer op zijn beurt op de Ballas. Aangezien homie-2 de Greenwood bestuurt wordt er van die kant niet terug geschoten (Kent Paul moet Maccer in bedwang houden, Maccer heeft z'n 'handen vol' en Madd Dogg schijt 7 kleuren). Het is nu aan CJ en Sweet om de Tahoma met de Ballas van de weg te rijden en te vernietigen. Maar je kan de Tahoma niet inhalen. Uiteindelijk komen ze aan in Grove Street en onder het viaduct ontploft eindelijk de Tahoma met de Ballas, mits de Tahoma van CJ en Sweet nog kan rijden en niet te ver weg is (anders mislukt de missie). De Greenwood is al aangekomen op het pleintje.

(cutscene)

Madd Dogg, Kent Paul en Maccer vluchten The Johnon House in. OG Loc rent zijn huis uit met nog 6 Ballas! Hij begint te roepen naar CJ dat hij hem verraden heeft, dat hij zijn carriëre om zeep heeft gebracht en dat het tijd is voor wraak! CJ's angst wordt wekelijkheid: een valsstrik. En dan nog wel verraden door een lid van de OG! Weer speelt geld en grotere factor dan de saamhorigheid van de gang, eerst Big Smoke en Ryder en nu Jeffrey.

(einde cutscene)

Open samen met Sweet het vuur op de Ballas, intussen is homie-1 terug gekomen en heeft toch wat hulp kunnen vinden van 2 andere Grove Street members, homie-2 komt ook helpen. Zorg ervoor dat ze The Johnson House niet kunnen bereiken (anders Mission Failed), zoals gebruikelijk schieten Sweet en de homies belabberd en komt het uiteindelijk toch op CJ aan. Sweet heeft dezelfde health-balkje als dat hij had tijdens het eerste gevecht, hoe beter je hem toen had beschermd hoe gezonder hij nu nog is! Als Sweet sterft is de missie ook mislukt! Als alle Ballas dood zijn volgt er nog een korte cutscene.

(cutscene)

Jeffrey rent naar The Johnson House en schreeuwt dat hij Madd Dogg gaat vertellen wie zijn Rhymebook had gestolen.

(einde cutscene)

Geen moment te verliezen: schiet zo snel mogelijk Jeffrey dood. Als hij sterft is de missie geslaagd!

Slotwoord & beloning:

De carriëre van Madd Dogg is veilig gesteld en CJ kan aanblijven als manager: een asset voor Madd Dogg's Mansion t.w.v. $8.000

Helaas kon Cesar niet helpen, maar Kendle was veilig, daarnaast is er weer een rotte appel (Jeffrey) opgeruimd: Respect +

Madd Dogg leeft nog en geeft je een bonus: $10.000

- Route van de achtervolging van Madd Dogg's Mansion naar Grove Street:

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Link to comment
Delen op andere websites

Sweet’s ride

Deze missie begint bij The Johnson House.

(Cutscene)

Je loopt naar Sweet’s huis en voor de deur zie je een donkergroene Bullet staan.

Je loopt er even naartoe en veegt met je hand over de motorkap, en fluistert: Sweet...

Als je naar de deur loopt slaat de deur opeens open en rent Sweet naar buiten.

Sweet:Heeeey, man, look at this baby right here!!!

CJ: Yeah, shit’s real tight...

Sweet: Tight, tight?? It’s goddamn INSANE!!!

And even better: It’s ehhhr...MINE!!!

CJ: Damn...I like the colors..real Grove style, nigga.

Opeens komen er Ballas het pleintje op rijden in een Tahoma.

Doen een drive-by op sweet’s Bullet.

CJ en Sweet schuilen achter het houten schuttinkje voor het huis tussen The Johnson House en Sweet’s huis.

Als de Ballas weg zijn, rent Sweet naar de Bullet, die ondertussen grijze rook uitbraakt.

Sweet: Oooooh F*CK bro!!! Look what they done to my new wheels!!!DAMN!!!

CJ: Those motherf*ckers....

Sweet: 250,000 Dollars! A quarter million!

Them are going to regret this CJ, mark my words...

CJ: For sure bro...But your car man...It can still be fixed, come on, I’ll drive...

Sweet: Hey I’m trusting you now bro, just don’t f*ck up my car...

CJ: For sure man, for sure...

Sweet en CJ stappen in.

(Gameplay)

Stap in de Bullet en rijd hem naar de dichtstbijzijnde Pay ’n Spray.

Zorg ervoor dat Sweet’s Bullet niet ontploft!!!

Na het repareren van de auto:

(cutscene)

Sweet: these colours ain’t Grove, lets get it resprayed, aight bro?

CJ: Sure thing homie.

(Gameplay)

Rij nu naar de TransFender en spuit de auto donkergroen, met witte strepen.

Er verschijnt nu een blip bij Sweet’s huis.

Onderweg:

Sweet: I don’t have a good feeling about this, man...The Grove ain’t save enough for a quarter million dollar car...I was thinking...Can I stall it at Madd Dogg’s crib?

CJ: Aight nigga that’s cool.

De blip verspringt van Sweet’s huis naar Madd Dogg’s crib, rij nu daarheen.

Savepoint van missie; als je het volgende deel faalt begin je hier (bij Madd Dogg’s crib) opnieuw.

Bij aankomst;

(Cutscene)

CJ: Aight, now it’s payback time...

Sweet: For sure bro.

CJ: Let’s kill some Ballas, that’ll teach ‘em...

Sweet: Yeah, let’s see how they like drive-by’s!

Er verschijnen nu 4 blips op de map, bij iedere blip staat een Tahoma van de Ballas.

Je word nu uitgerust met een SMG met 500 kogels,

Rij nu naar de Tahoma’s en doe een drive-by op ze.

De eerste keer dat je dit doet komen er 4 Ballas aanrennen met tec-9’s, vermoord ze.

De tweede keer komen er 6 met Rifle’s

De derde keer 8 met Sawnoff Shotguns

En tot slot bij de vierde maar liefst 12 ballas, de helft met 9MM’s en de andere helft met Desert Eagles.

Als je hiermee klaar bent, volgt deze

(Cutscene)

Sweet: Shiiit, that felt good...

CJ: Hell yeah it did...

Sweet: Hey, I’ve got myself a Bullet, and it looks sick and shit, so why don’t you get one, make it Grove style, that’d be nice...

CJ: look, man, I like it a lot, but 250,000 Dollar....That’s a lot of money for a car....

Sweet: Well, i know a cardealer in San Fierro that has one for sale...And well...It’s free to us gangsta’s, if ya know what I mean...

CJ: You’re right...I’m going to ehhr... Pick it up, and i’ll see y’all later.

Sweet: Later bro...

Er verschijnt een blip bij Otto's auto’s in SF, waar je de Bullet kan stelen, ga hem stelen en parkeer hem voor The Johnson House.

Wanneer je dit gedaan hebt....

Mission Passed!!!

Beloning:

-Een “Grove” Bullet spawnt bij Madd Dogg’s crib, en een voor The Johnson House.

-50,000 Dollar

-5% respect.(Valt over te praten ;) )

Bewerkt: door Addicted2
Link to comment
Delen op andere websites

The Debt

De missie begint voor Caligula's. De opdrachtgever is Cesar.

Verhaal:CJ is lekker aan het gokken met Cesar in Caligula's als hij plotseling een heleboel geld verliest. Hij komt diep in de schulden, en voordat hij het weet wordt hij achterna gezeten door vier gewapende mannen. Geen twijfel mogelijk: zij zijn van Salvatore Leone's crew. CJ moet meteen weg zien te komen uit Las Venturas, want behalve die vier mannen blijkt er ook nog een privé leger van Salvatore aan te komen. CJ steelt een gepantserde auto en moet uit Las Venturas zien te komen.

Cutscene: CJ gokt, en verliest. CJ en Cesar lopen naar buiten, en buiten staat de eerste hitcrew te wachten. Dood een kogelregen weet CJ samen met Cesar naar een gepantserde auto te vluchten.

Missie: Je moet in de gepantserde auto (het is een zwarte Premier) Las Venturas uit zien te vluchten. Er verschijnt ook een 'levensbalkje' van de auto. De auto is behoorlijk sterk, en dat is ook nodig want onderweg staan er lang de kant van de weg steeds nieuwe hitcrews die je auto beschieten, en daarbij wordt je ook nog eens achtervolgd door hen. Zij rijden in zwarte Huntley's. Aangezien je via een willekeurige route de stad uit moet rijden, zullen de hitcrews die langs de weg staan, net zoals politieblokkade's buiten de missie, voor je moeten spawnen. Je hebt de missie gehaald als je buiten de stadsgrenzen bent (in de woestijn). Tijdens de missie zal Cesar op achtervolgers schieten.

Je faalt de missie: Als het voertuig kapot is, als je meer als 30 seconden uit het voertuig bent, of als jij of Cesar door een andere manier dood gaat.

Beloning: Je bent al je geld kwijt en staat 1.000.000 in het rood

+ respect

Als je in LV bent wordt je achterna gezeten door hitcrews (buiten de missie).

The Payback

Deze missie speelt zich af na 'The Debt'. Hij begint voor de Cluckin' Bell in Tierra Robada, en de opdrachtgever is weer Cesar.

Cutscene: Buiten Las Venturas is CJ moeilijker te vinden voor de Mafia, dus hij zal minder vaak door hitcrews gezien worden. Zodra CJ en Cesar de Cluckin' Bell verlaten, worden ze gezien door twee huurmoordenaars. CJ weet ze te vermoorden. Volgens een briefje dat ze bij zich hebben verblijft Salvatore blijkbaar in een Motel in Fort Carson. (Net ten Westen van de Cluckin'Bell daar, en in het Oosten van het dorp zelf.

Missie: Je moet met Cesar naar het Motel rijden (maakt niet uit in welke auto). Als je daar aankomt moet je stoppen in een rode marker.

Cutscene: Op het dak van het Motel verschijnen mannen van Salvatore, en op de binnenplaats van het motel en de langs de zijkanten ook.

Missie: Vermoordt alle aanvallers. Cesar zal helpen.

Cutscene: Als alle aanvallers dood zijn blijkt Cesar geraakt te zijn in zijn been. Salvatore vlucht. Cesar en CJ stappen in een rode Sentinel.

Missie: Achtervolg Salvatore. Salvatore vlucht naar de Hunter Quarry. Je moet gewoon dicht achter hem blijven. Bij de Hunter Quarry aangekomen start een cutscene.

Cutscene: Salvatore stapt in een klaarstaande Maverick en vliegt weg. CJ vind een koffertje met geld.

Mission passed!

Beloning: 10.000.000

+respect

De Leones zijn voorgoed uit San Andreas verjaagd en in Caligula's is nu weer gewone beveiliging te vinden i.p.v. de mafiosi.

Je faalt de missie als: Jij of Ceasar dood gaat, je de rode Sentinel verwoest, of Salvatore tijdens de achtervolging kwijtraakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Screw the Net

1992. Het internet bevat op dat moment al meer dan 300.000 hosts en de groei blijft explosief stijgen. Steeds meer mensen maken er gebruik van. Zo ook de bedrijven van Carl Johnson. Maar niet iedereen is zo blij met het net...

Deze missie is te starten bij de piloteningang van LSX (het vliegveld van Los Santos), met het 'CJ' icoon

Je krijgt automatisch een SMG.

Cutscene

*Telefoon gaat*

CJ: Hello?

Zero: Carl? Ehm... this is Zero. Look ehm, we got some problems down here. Please get on the next plane to San Fierro, and I'll see you at the airport!

CJ: Ok Z.

*Schakelt telefoon uit*

Gameplay

Er zal nu een 'Tug' voor je klaarstaan aan de andere kant van de poort. Stap in de Tug. Je krijgt nu de opdracht om naar het einde van de startbaan te rijden waar er een Shamal voor je klaar zal staan. Ben je eenmaal in de Shamal is het de opdracht naar San Fierro te vliegen.

Cutscene

Zodra je dicht bij EBA (Easter Bay Airport) bent, wordt het beeld zwart. Je ziet nu vanaf de startbaan gezien de Shamal van CJ landen. Na enkele seconden wordt het beeld weer zwart.

Je ziet nu CJ uit de hoofdingang van Easter Bay Airport lopen. Zero staat al op je te wachten met een blauwe premier.

CJ: Hi Zero. How you doin'?

Zero: Well, I'm fine.. or not... well, if we don't hurry we all gonna be 'not-so-fine'!

CJ: Don't trip man. What's going on?

Zero: Get in the car Carl, drive over to my place and I'll explain.

Gameplay

Je zit nu met Zero in de premier. De opdracht is om naar de winkel van Zero te rijden.

Ondertussen zal er een klein gesprek tussen Carl en Zero plaatsvinden.

CJ: Can't you tell now?

Zero: Yes I can, but I'd rather not, cause...

CJ: Cause what?

Zero: Oh just shut up and drive Carl!

Zodra je bij zijn winkel aankomt, moet je uitstappen en naar binnen gaan.

Cutscene

CJ en Zero staan nu in de achterkamer van de winkel een gesprek te houden.

CJ: So, speak up.

Zero: Carl, we're in serious trouble. Well, you know I've set up this large network and stuff for your businesses.

CJ: Yeah sure I do. This internet thing is making me a fortune. If it wouldn't be for the net, my businesses would crumble.

Zero: Well yeah, that's the problem... I mean, all your websites run on this server you bought and I configured. Without that server all your websites go offline.

Carl: What you're trying to say is you've screwed up something and now it's down?

Zero: No no! I've haven't done anything wrong! Carl... get in my car and I'll explain you more.

Gameplay

Carl en Zero staan weer buiten zijn winkel, naast de blauwe premier. Beiden stappen in. Nu moet je naar een plek toe die Zero je aanwijst, namelijk de toegang tot de steiger onder de Gant Bridge, naast de Pleasure Domes.

Ondertussen praten Carl en Zero nog wat.

CJ: Damn Z, why can't you just say what's wrong now?

Zero: Look Carl. We need to head to the Gant Bridge. Some guys are meeting up thereust next to the road. Out in the open, on the pavement. After all no one ever walks the whole way to the other side so it's not suspicious but it is easy to talk.

CJ: You're not going to tell me who these guys are huh?

Zero: Not yet.

Zodra je bij de steiger aankomt, zal Zero zeggen (niet in een cutscene) dat jullie naar boven moeten gaan. Ren de steiger op, Zero zal volgen. Ren nu helemaal tot aan het einde van de steiger.

Cutscene

Je zult nu naast de brug staan. De camera gaat iets omhoog, waardoor je het trottoir op de brug kunt zien. Precies boven jullie zullen 5 manen staan, allemaal in een net pak. Carl en Zero bukken, om hen af te luisteren.

Man 1: You all here?

Man 2: Yes we're all here boss.

Man 1: Good. Now listen guys. You all know this Carl Johnson with his big businesses and all. But the worst is that he uses the INTERNET! The internet ruins lives! It's just a porn highway to hell!

Man 3: So what are we gonna do about it boss?

Man 1: Carl Johnson has the biggest server on the West Coast. Before we move to Liberty City we need to take out this threat. So I've made up a plan. This guy has got three servers. One master server in San Fierro, and two others in Las Venturas.

Man 2: So which is first?

Man 1: The ones in Las Venturas are for backup, and are both placed in the same building. If we destroy these, the master server will have no backup.

Meeting dismissed.

Camera schakelt terug naar CJ en Zero.

CJ: Who are these guys?

Zero: They're a group called 'Citizens United Negating Technology For Life And People Safety'. Their mission is to take down the whole net, and they'll be starting with you!

CJ: Oh no!

Carl zal nu de brug op klimmen, naar de groep mannen toe.

Gameplay

Nu is het de bedoeling dat je alle vier de mannen neerschiet met je SMG. Ze zullen terugschieten met hun eigen SMG's maar als je snel bent moet het lukken. Als ze allemaal dood zijn zal Zero, die ook de brug op is geklommen, opmerken dat er vijf mannen waren en niet vier. De baas is ontsnapt!

Cutscene

Nu zul je Carl zien aankomen met de blauwe premier bij het 'Planning Department' van Las Venturas, waar zijn servers staan. Zero is niet mee. CJ zal naar binnen lopen.

Gameplay

Er lopen wat agenten (bewakers) rond door het hele gebouw. Alles lijkt rustig. CJ neemt toch het zekere voor het onzekere. Ga nu naar de een-na-laatste verdieping. Je moet nu naar een deur lopen die normaal niet openkan. Als je bij de deur bent, zal CJ hem afsluiten.

CJ (tegen bewaker): I've locked the server room. No one can get in now. Guard it.

Bewaker: Yes mr Johnson!

Cutscene

Een korte cutscene toont hoe de bwaker een kogel door zijn hoofd krijgt terwijl hij nog bij CJ staat, en dood neervalt.

Gameplay

Nu zullen er, in groepjes van twee, acht vijanden aan komen (via het trappenhuis). Je opdracht is simpel: Schiet ze allemaal neer! De vijanden zullen ook deze keer SMG's hebben.

Zodra dat gedaan is, moet je richting het trappenhuis gaan. Je zult een verdieping lager in een hoekje een gewonde bwaker zien zitten.

Bewaker: Mr Johnson? They shot me... I heard something about blowing up the fans, so the server will overheat instantly.

Ze willen de airco vernietingen om zo de servers, waar ze niet bij kunnen, oververhit te maken, om ze zo te vernietingen! Ren naar de verdieping met de airco kamer (die je ook in een standaard SA missie moest opblazen). Al in het trappenhuis zullen er twee vijanden staan; Een vrijwel meteen om de hoek een eentje bij de deur die je moet nemen. Vervolgens zullen er nog een stuk of vier vijanden in de hal staan, allemaal verscholen achter planten, stoelen etc (maar niet in kamers). Als je deze hebt vermoord, moet je naar de kamer met de airco gaan. Daar zal een vijanden staan, maar deze keer met een AK-47! Hij zal heen en weer rennen tussen de kasten om dekking te zoeken, doe dit zelf ook. Kijk uit dat je de airco niet raakt! (Anders is het mission failed; De vijand zal niet schieten op de airco, aleen op jou).

Cutscene

Carl zal naar de airco lopen om te kijken of deze nog intact is. Dit is gelukkig zo. Zodra hij echter naar de uitgang van de kamer loopt staat daar de baas bij de ingang van het trappenhuis, met een combat shotgun.

Baas: Carl Johnson! Do you understand how you're ruining lives with this internet thing! The internet is just a creation straight from hell! We'll take the whole internet down, starting by your servers!

CJ: I doubt it.

Gameplay

Je krijgt weer de controle over CJ. Je hebt weer de SMG, maar achterin de kamer ligt de AK-47 van de vorige vijand. De baas zal nu dekking zoeken tegen de muur van het trappenhuis, en rondom het hoekje schieten (met een bepaalde animatie). Kijk uit voor zijn combat shotgun, en zoek dekking in je eigen kamer. Hij zal niet langs dat hoekje gaan. Schiet als je de kans hebt op hem, en als zijn leven rood wordt, zal de volgende cutscene beginnen.

Cutscene

Baas: Screw you!

De baas rent nu heel snel naar beneden via de trap, CJ zal hem volgen, helemaal naar beneden. Ze rennen allebei richting uitgang, waarna het beeld zwart zal worden.

Nu staan beide buiten. De baas zal in een Elegant stappen, CJ stapt in zijn Premier. Je ziet al een bewaker van de baas met een SMG uit het raam hangen.

Gameplay

Nu volgt een lastige achtervolging. De baas rijdt in een bulletproof Elegant. hij zal richting San Fierro rijden, via deze route, gemaakt met de Snapmap. het is onmogelijk om de baas om te leggen; Zoals al gezegd is de wagen bulletproof en als je te dichtbij komt zal de bewaker op je schieten. Probeer hem dus de hele tijd bij te houden maar houd een zekere afstand! Eenmaal aangekomen op Easter Bay Airport zal de baas uitstappen voor de hangar, zo dat de wagen de itgang van de hangar niet blokkeert. In die hangar staat een Dodo en een bagage, welke enkele aanhangers naast zich heeft staan.

Cutscene

Je ziet de baas dus uitstappen, in een cutscene. Ook CJ komt aanrijden, en stopt naast de Elegant van de baas, die inmiddels met zijn bewaker de hangar is ingerend. Carl zal ook de hangar inrennen, waar de baas gedekt zit achter een van de aanhangers. De bewakers zal met de SMG op je schieten, ook vanachter de aanhanger, maar CJ ontwijkt door te rollen en schiet de bewaker onmiddelijk neer. De baas zal in paniek naar de Dodo rennen en instappen. CJ rent naar buiten en verspert het pad van de Dodo. Deze geeft vol gas maar moet doordat CJ in de weg staat afwijken rechts. Hij zal proberen de lucht in te gaan maar dat lukt niet op tijd: De Dodo zal tegen de kerosine silos, die tegenover de hangar staan, aanvliegen. CJ verschuilt zich inmiddels achter zijn Premier. De Dodo ontploft, er volgen enkele explosies van de silos.

Onderin het beeld zal de tekst 'you've saved the Net!' staan, voordat het beeld vervolgens zwart wordt.

Nu zul je bij de winkel van Zero staan, en je hebt de missie gehaald!

Mission Passed!

Beloning:

-$50.000

-Respect

-De blauwe Premier en de bulletproof Elegant spawnen nu beide op de parkeerplaats voor de winkel van Zero

Bewerkt: door $NeoSyp$
Link to comment
Delen op andere websites

Copland

Deze missie start bij het Johnson house.

[Cutscene]

CJ, Sweet, Big Bear, Cesar en wat homies zijn voor Sweet’s huis aan het chillen als opeens komt er een glendale aanrijden. Sweet: Who’s that?

CJ: Don’t know i’ll guess we’ll find out soon enough. Officer Hernandez stapt uit de auto. CJ: Hernandez??!! WTF man i tought you was dead bro.

Hernandeze: You can say Jimmy, i need your help. CJ: What do you want dog?

Jimmy: The police is searching for me everywhere. They found out i killed Pendelbury. CJ: And what do you want me to do. Jimmy: You need to destroy the evidence. CJ: Where is it? Jimmy: At the police station in San Fierro but tomorrow they are going to bring it to Las Venturas airport and bring it to the head of the police. CJ: That doesn’t sound like an easy job. Jimmy: I’ll go with you.

[Gameplay]

Je moet naar het San Fierro police station rijden. Je kan natuurlijk ook naar de airport gaan en met een vliegtuig er heen gaan maar de auto is aangeraden.

Onderweg verteld Hernandez hoe hij bij C.R.A.S.H. beland was en hoe Tenpenny hem dwong om Pendelbury neer te schieten.

Als je eenmaal aan de voorkant van de basis(waar de ingang voor de parking is) bent aangekomen krijg je deze cutscene.

[Cutscene]

Je ziet een securicar vertrekken. Jimmy: Oh shit, they left earlier then planned,, follow the car.

[Gameplay]

Nu moet je de wagen volgen, blijf op een mooie afstand en eenmaal op de Gant bridge zegt Jimmy dat je de wagen moet stoppen en het tijd is om het bewijsmateriaal te vernietigen. Het is de bedoeling dat je een eind vooruit gaat rijden en dan met een sniper rifle, dat je van Jimmy krijgt, de chauffeur neerschiet.

[Cutscene]

Je loopt naar de truck en merkt dat er geen bewijsmateriaal in ligt.. Opeens komen er van overal Swat trucks en krijg je een 4 sterren wanted level. CJ: Shit cops we need to get out of here Jimmy. Jimmy: I drive you take down those SWAT cars. CJ: All right you got any idea of where we’re going?

Jimmy: No!

[Gameplay]

Je zit nu als passagier in de auto je hebt een M4 en je moet alle 10 SWAT wagens en de heli neerhalen.

Als je dat hebt gedaan.

[Cutscene]

Jimmy zet de auto aan de kant. Jimmy: That was close.

CJ: We have a problem we don’t know where the evidence is.

Opeens gaat Hernadez z’n GSM, hij neemt op. Jimmy: Hello?

Vreemde: Als je het bewijsmateriaal wilt kom dan naar El Castillo Del Diablo.

Jimmy: Who are you? Vreemde: tuut tuut tuut

Jimmy: Motherfucker! CJ: What’s up? Jimmy: If we want the evidence we need to go to El Castillo Del Diablo then let’s do it.

[Gameplay]

Rijd naar El Castillo Del Diablo.

Daar aangekomen.

[Cutscene]

Een man komt van achter een van de hutten gewandeld. Man: Hello Jimmy, you motherfucking backstabber. De man begint met een M4 op CJ en Jimmy te schieten.

[Gameplay]

Nu moet je met een sterk wapen de man neerschieten, de man kan wat verzet bieden maar hij zal uiteindelijk toch sterven.

[Cutscene]

Jimmy doorzoekt de kleren van de man die Pulaski bleek te zijn, en vind een camera met foto’s waarop Tenpenny de trekker over haalt. Jimmy: Yes, yes finaly we did it Carl i’m free!! CJ: Yes, you are. Now let’s get out of here.

[Gameplay]

Breng het bewijs naar het dichtstbijzijnde politiebureau.

[Cutscene]

Hernandez komt naar buiten en wandeld naar CJ. Jimmy: We did it Carl, we did it. I’m free. CJ: That’s nice. Jimmy: If you need anything just call me.

Mission Passed

*Als je een wanted level hebt kun je naar Jimmy bellen om het te laten verwijderen.

*25000$

Zo dit was de tweede hopelijk vonden jullie het goed.

grtz

~Victorious~

Bewerkt: door PatrickW
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Dit is een kleine verhaallijn met drie missie's. De schuingedrukte gedeeltes zijn cutscenes, op het eerste stukje na (inleiding). De dikgedrukte woorden zijn de titels van de missie's. :)

Vijf jaar na End of the Line geniet Groove Street van de macht in Los Santos. Maar op dat moment gebeurt er iets wat niemand verwacht...

Escape with some flowers

Uit het niets duiken Ballasleden op en Los Santos verkeert meteen in grote angst. De Ballas schieten op alles en iedereen en overal branden huizen en auto's. CJ zit thuis en ziet de Ballas het plein voor zijn huis innemen. Hij wacht geen moment en springt in de enige auto die nog beschikbaar is: een Greenwood.

Je moet uit Los Santos en omdat de Ballas de wegen hebben afgesloten, moet je via het luchtruim weg. Je missie start op het moment dat CJ in de auto zit. Zo snel als je kan rijd je naar het vliegveld van Los Santos, terwijl je wegversperingen tegen komt en Ballas achter je aan rijden en via drive-by je auto proberen kapot te schieten. Je hebt zelf een Tec-9 tot je beschikking om je te verdedigen. Rijd door de ingang van het vliegveld over het hek heen en dit deel zal gehaald zijn.

CJ rent naar het dichstbijzijnde overgebleven vliegtuig, een stuntplane, en stapt in. De Ballas rennen naar een paar dildo's en stappen daar in. CJ staat inmiddels op de startbaan.

Je stijgt op en krijgt door dat je naar San Fierro moet vliegen. Ondertussen proberen de Ballas tegen je aan te beuken, zodat je vliegtuig beschadigd raakt of neerstort. Als je ongeveer boven het station zit, spring je uit je vliegtuig en land je veilig met behulp van je parachute. Ga het station binnen en stap in de trein die daar staat. Deze zal onmiddelijk vertrekken richting Las Venturas en je missie is geslaagd.

Fire in the North

Eenmaal in het Four Dragons Casino krijgt CJ de structuur van de Ballas te horen. In werkelijk is het één plan van Colonel Fuhrberger, die in zijn laatste levensdagen CJ wil dwarsbomen. Gelukkig voor CJ is hij niet de enige die Fuhrberger wil afrekenen, ook het leger wil snel van deze oude dubbelspion af. Om het leger voor zich te winnen moet CJ de drie illegale fabriekjes aan de noordkust van San Andreas opblazen.

Deze missie heeft een tijdslimiet. Je hebt van het leger twaalf uur (twaalf minuten IRL, kan nog aangepast worden) de tijd om ze op te blazen. De fabriekjes worden nu extra bewaakt door een paar bewakers. Bij het eerste fabriekje is het er nog één, bij de tweede zijn het er drie en bij de laatste vijf, waarvan er drie rondlopen en twee op het dak staan. Je moet ongezien de bommen plaatsen binnen te tijd en vervolgens de fabriekjes opblazen (vier bommen, Satchel charges, per fabriekje) en wel zo dat ook de bewakers er aangaan. Omdat je er maar één tegelijk kan opblazen moet je de bewakers ook vermoorden met de bommen, anders zijn er per fabriekje het dubbele aantal bewakers (ze worden dan immers gewaarschuwd en al helemaal als je ze probeert neer te slaan met je blote vuist). Je hebt behalve de bommen alleen nog een nightvision en infrarood bril bij je. Zodra het laatste fabriekje is opgeblazen, moet je de commandant van het leger bellen om te zeggen dat het gelukt is. Missie geslaagd en voor de laatste missie heb je nu wel wapens (AK-47, Tec-9, Desert Eagle, Knife, Spray can).

Army, Ballas and Carl

Je bewondert in area 69 je nieuwe kleding: een leger pak. Volgens bronnen bevindt Fruhberger zich in het paleis op de berg naast het vliegveld van Los Santos. Het leger gaat via verschillende kanten proberen Los Santos binnen te komen. Jij staat met een aantal anderen op de trein naar Los Santos in de kleine basis in het noorden van Las Venturas. Dan komt de trein in beweging.

Terwijl je op de trein staat, moet je proberen om de Ballas neer te schieten die proberen om de trein tegen te houden. In Las Venturas gebeurt er weinig, maar als de trein net de brug over is, wordt de brug opgeblazen en je beseft dat het echt erop of eronder is. Na veel schieten naar de Ballas kom je aan bij het ondergrondse Market Station en tref je de legertrein uit San Fierro. Je gaat naar boven en pakt een van de helicopters op de tennisvelden. Je vliegt naar het paleis en zet je helicopter neer en loopt naar de deur.

Zodra CJ in de marker is gestapt, ontploffen rondom de tuin bommen en ook de helicopter ontploft. Je krijgt te horen dat Fruhberger naar het hoogste gebouw van de stad is.

Je moet van de heuvel af en een auto stelen. Daarmee rijd je naar het hoogste gebouw van de stad, terwijl de kogels je weer op de oren vliegen. De Ballas zullen meer met het leger bezig zijn dan met jou, maar je moet er niet zomaar een overrijden, want dan storten ze zich allemaal op jou. Eenmaal bij het hoogste gebouw aangekomen, ga je naar boven. Daar zie je Fruhberger staan en een parachute liggen, terwijl je wapens weg zijn. Pak de parachute en richt je dan op Fruhberger. Deze kan niet doodgaan en je moet hem dus van het gebouw afduwen. Zodra dat is gebeurt, spring je er zelf af en trek je aan je parachute. Missie gehaald!

Link to comment
Delen op andere websites

Vetgedrukt = Cutscene

Blauw = Dialoog

Je krijgt een telefoontje:

*Tring tring tring*

Carl neemt op

vent op telefoon: Carl!

CJ: Who's this?

vent: That's not important right now. Meat me at the lil probe'inn. Then I'll explain you everything.

CJ: Can't you just... Ah, damn.

Er verschijnt nu een vraagteken icoontje bij de Lil Probe'inn.

Als je er in gaat staan begint de cutscene: Missienaam: "Hunters Usually Have a Prey".

CJ loopt naar binnen. Er zijn 2 klanten en 1 barkeeper.

CJ gaat zitten op een barkruk.

CJ wacht.

Er komen 2 soldaten met M4's binnenlopen.

Deze blijven bij de ingang staan.

Er komt nu nog een soldaat binnen. Deze heeft een M4 en een Combat Shotgun op zijn rug.

Soldaat: CJ

CJ: Whattefuck do you want.

Soldaat: Carl, Carl, Calm down. Okay. Now, we need your help.

CJ: What?

Soldaat: You heard me.

CJ: Wait, wait, the army needs my help?

Soldaat: Well, yes.

CJ: HAHAHAHAHAAHA!!! Oh, that's real funny.

Soldaat: Carl, I'm not kiddin'!

CJ: HAHAHAHAAAAAA!!! Okay, tell me what you want.

Soldaat: Okay, listen. Somebody has stolen a Tank.

CJ: So...

Soldaat: So, you need to get it back.

CJ: And you can't do that alone? HAHAHAHAHAAHAAAA.

Soldaat: CARL! I'm serious. Do you know that military base in San Fierro. Next to the airport?

CJ: What about it.

Soldaat: They've stolen our tank.

CJ: And why can't you get it back?

Soldaat: Well, we already try that. But they are stronger.

CJ: Ooooh-kay. What's the plan?

Soldaat: Ok, you need to take them down, and then we take the tank back.

CJ: Ok. Let's go.

Fade black.

Eenmaal buiten staat er een Patriot.

Soldaat: I'll drive you to our base.

De soldaat, CJ, en de andere 2 soldaten stappen in.

Cutscene voorbij.

De soldaat rijdt het parkeerterrein van Area 69 op, en stopt naast een hunter.

Soldaat: Take the hunter, Meet us at Jizzy's Pleasure Domes.

Je moet nu uitstappen en in de hunter stappen.

Nu moet je naar De Pleasure Domes gaan en daar landen. Er zullen daar ook een aantal Patriots en Barrack OL's staan.

Iemand in de patriot: Ok, you fly to their base, and kill them. We have hacked their computer, so their SAM's won't be a problem.

Then, we go in, get the tank back and make a run for it. You need to cover us. You understand?

CJ: Loud and clear.

Je moet nu boven de basis gaan vliegen. Er staan een paar soldaten en die moet je neerschieten. Er staan best veel soldaten,

en je krijgt 1:30 minuut voordat de stoet bij de basis arriveert. Voor die tijd moet je het grootste deel hebben uitgeschakeld, want als de hele stoet dood is, is het mission failed!

De tank staat helemaal afgelegen, zodat de stoet een zeer lange afstand moet afleggen. De tank staat helemaal in het uiterste puntje.

Als de stoet de tank bereikt heeft, stappen er 2 soldaten in. Je moet nu de tank nog veilig escorteren. De tank rijdt de snelweg op, en dan de Garver Bridge op.

Je doel is om achtervolgers neer te schieten, en een aantal blokkades op de Garver Bridge onklaar te maken. Daarna rijdt de tank verder richting Area 69.

Zodra de tank over de brug is, heb je de missie gehaald.

Soldaat via radio: Ok, good work CJ. We can take it from here.

Beloning:

-Je krijgt in plaats van 5 sterren, nog maar 3 sterren als je Area 69 binnengaat.

-Een hunter op de garage in Doherty

-$100.000

-Een telefoontje van die soldaat:

soldaat: Yo CJ, Thanks for helping us getting the tank back. But we still have a little problem. Could you come over to the Lil' Probe'inn again, please?

CJ: Aight, I'll be there in a minute.

Weer een missieicoontje bij de Lil' Probe'Inn. Nog steeds een vraagteken.

Weer een rode marker bij dat cafe. Missienaam: "Beheaded Hydra"

Je zit weer in het cafe. De soldaat komt maar niet.

CJ: Damn, where is this motherfucker.

Je gaat naar buiten. Daar staan 3 hydra's.

Soldaat: CJ, we were waiting for ya. Get in.

Hij duwt CJ tegen een Hydra aan.

Cutscene voorbij

Soldaat over de radio: Okay CJ, You need to take out their 8 Hydra's and 4 Hunters. You've already flown in this thing, so I assume you know how it works.

CJ: Ooooh-kay.

Soldaat: These other 2 hydra's will help you. Now move.

Er spawnen dus 8 hydra's en 4 hunters over heel San Andreas. Die moet jij uitschakelen.

De 2 vriendelijke hydra's helpen mee, en die zijn handig genoeg om in totaal minimaal 4 vijanden uit te schakelen.

Soldaat als je 4 enemies hebt uitgeschakeld: Nice doing, only 8 to go.

Soldaat als er een teamgenoot van je dood is: They've taken one of us down.

Soldaat als je 6 enemies hebt uitgeschakeld: You're halfway there CJ.

Soldaat als er nog een teamgenoot van je dod is: You're on your own now CJ.

CJ als reactie: Heh, Piece of cake.

Soldaat als er 10 zijn neergehaald: Only 2 more to go.

Soldaat als er nog 1 over is: Ok, One left CJ. Take him down.

Soldaat als iedereen neer is: Ok, Well done. Return to the base.

Je moet nu terug naar area 69. Als je daar bent geland, is de missie gehaald.

Beloning:

-Hydra op de parkeergarage van je garage in Doherty.

-Je krijgt bij binnendringen van Area 69 nog maar 0 wanted level sterren. Overige basen blijven gewoon 5 sterren.

-Je kunt bij area 69 het interieur in. Hier ligt een minigun, een Rhino en een savepickup.

-$475.000

-Respect+

-Een filmpje die je laat zien dat je daar saven kunt

-Een marker, weer een ?, die de 3e en laatste missie start, in Area 69.

Als je in deze marker gaat, begin je de missie genaamd "Stick Bullets In His Ass"

Cutscene:

Je loopt in Area 69.

Opeens komt de soldaat aangerend en houdt zijn Combat Shotgun op je gericht.

Soldaat: Fool!

CJ: What did I do now?

Soldaat: You didn't kill all of them.

CJ: I killed all 12 gunships, that's what you asked me to do.

Soldaat: Oh, WHY ARE THEY STILL ATACKING US THEN, HUH?!! HUH?!!!

CJ: Okay, easy, easy! I will kill them all, now.

Soldaat: Take this gun, make sure they don't enter the base. And don't fail, or else you will be *

Hij maakt een cut-throat gebaar, en maakt er een stik geluid bij.

Hij geeft je de M4.

CJ loopt weg.

Je staat nu in Area 69. Er komt een Rhino aan, deze rijdt de parkeerplaats op.

Soldaat: Destroy that tank.

Er ligt een RPG bovenop 1 van de torens, deze moet je pakken, en gebruiken om de tank neer te schieten.

Soldaat: Now destroy the two aircraft

Als de tank is neergeschoten, moet je op de minigun op een andere toren gaan zitten, en een hunter en een hydra uit de lucht halen.

Er komt nu nog een tank de parkeerplaats op. De soldaat zegt:

Soldaat: CJ, destroy that other tank!

Als de tank kapot is, moet je naar binnen, en de soldaat ontmoeten. Hij is in die kamer, waar je het pasje dan ook vind om toegang tot de jetpack te krijgen.

Cutscene

Soldaat: CJ, you destroyed 2 of our tanks, one of our helicopters, and our last Hydra. Now you will pay for it.

CJ: What, but you just ordered me to do that.

Soldaat: I didn't ordered you anything. You killed 4 of our vehicle's, now you will die.

CJ: Okay, if we have to play it that way.

Je moet nu de soldaat vermoorden. Hij heeft een redelijk goede health. Je moet ongeveer net zoveel kogels in hem pompen om hem dood te krijgen dan in de missie waarin je Big Smoke vermoordt. Er is wel een levensbalkje te zien. Hij zal ook de hele basis door rennen. Natuurlijk schiet hij met zijn combat shotgun ook op jouw, daarom moet je afstand houden. Als zijn health op 10% is, komt er een cutscene:

CJ vuurt zijn M4 op de soldaat. Maar dan zegt de M4 klik klik klik.

CJ: Damn

Hij gooit de M4 keihard naar de soldaat toe. Deze krijgt hem vol in zijn gezicht en laat zijn shotgun vallen.

Soldaat: Aaah.

CJ rent nu naar de Shotgun en grijpt deze.

Soldaat: Hey, what the... Give that back.

Maar CJ schopt hem in zijn gezicht en de soldaat valt op de grond.

CJ: I will only give you the bullets back, asshole!

Cutscene voorbij

Je hebt nu een Combat shotgun in je handen, en de soldaat ligt voor je op de grond.

Je kunt nu even geen wapens wisselen.

De soldaat ligt voor je op de grond, en er zal een timer zijn van 10 seconden.

Binnen die 10 seconden moet je de soldaat gedood hebben. Je moet ongeveer 4 keer raken met het hele patroon. Dus hij heeft 4 X 3 = 12 kogels in zijn lichaam nodig. Hij ligt natuurlijk vlak voor je, dus hem raken is niet zo moeilijk. Als hij dood is, heb je de missie gehaald.

Beloning:

-$200.000

-Een asset bij Area 69, die maximaal tot $25.000 gaat.

-Een filmpje die je de asset laat zien

-Een combat shotgun in Area 69.

-Als je andere legerbassissen binnengaat dan Area 69, krijg je nu nog maar 3 wanted level sterren.

-Een Barracks OL geparkeerd midden in Area 69.

-Een telefoontje van de generaal:

Generaal: Hey CJ, This is general K. I want to thank you for killing that backstabber. He said bad things about us and it was him who provoked that war.

CJ: What, so you didn't steal that tank?

Generaal: That's right. He was just a guy who wanted to fight. But we hadn't had the change to kill him yet, but you did it for us. So er... Thank you. :)

CJ: Oh, no problem.

Generaal: Okay, I gotta go. See you later.

CJ: Yeah, whatever.

Edit: Ik heb even een missie toegevoegd ;)

Bewerkt: door ZUMZUM
Link to comment
Delen op andere websites

.92

Algemene info:

-Je begint deze missie bij Madd Doggs Villa

-Je krijgt aan het begin een mp5

Cutscene

*CJ loopt de studio binnen waar Ken, die daar al was, op hem afrent, in paniek*

Rosenberg: CJ, big trouble!

CJ: What's wrong now, Ken?

Rosenberg: Listen CJ. Dogg will be releasing his new album soon, as you know. He'll be touring through Mullholland and Richman in his limo before the ceremony in Vinewood.

CJ: So, what's the problem?

Rosenberg: Well, a large crowd will try to spot him during that tour. Now, you still know the Ballas, right?

CJ: How could I forget...

Rosenberg: They've lost a lot of influence in Los Santos since you've struck them. But their leader, Kane, still lives in a mansion in Richman.

CJ: Kane? I thought we killed that bitch.

Rosenberg: Apparently he survived and worked his way up, behind the scenes. But he has this mansion which he never leaves and never will, if unnescesary. So if you could take him out in his mansion Dogg will be safe!

CJ: You got it Ken.

*CJ loopt studio uit*

Gameplay

Je zult bij de garage van de villa staan. Er staat een rode Jester geparkeerd, hier moet je instappen. Als je bent ingestapt moet je vervolgens naar de villa van Kane rijden, welke deze is:

villaxn1.png

Bij de villa van Kane zal er een rode marker staan aan de andere kant van de weg. Als je hierin rijdt gebeurt er het volgende, waarna er een cutscene volgt:

*De auto staat nu netjes langs de weg*

*Er staat nu een bewaker voor de deur van de villa met een mp5*

*Bij het zwembad spawnen 3 balla's met mp5's, waaronder Kane (hetzelfde personage als in de missie 'Los Sepulcros')*

Cutscene

*CJ stapt uit de auto*

*CJ loopt rustig naar de bewaker voor de deur toe*

*CJ schiet de bewaker, die niets verwachtte, door zijn hoofd, die na een schot dood neervalt*

*Het beeld draait naar Kane en zijn maten, die je nu ziet staan bij het zwembad*

CJ: Better go inside...

*Het beeld schakelt over naar de binnenkant van het 'Crack Palace'. CJ staat bij de deur.*

Gameplay

Er zullen nu 4 ballas in de kamer staan (alleen in de eerste kamer!) met pistolen. Zoek dekking achter een bank en leg hen allemaal om. Als dat gebeurd is moet je richting de keuken lopen, waar ook nog 3 ballas zitten, waarvan er eentje met een mp5, die vanuit de kamer links schiet.

Als iedereen dood is moet je naar het raam lopen in het zijkamertje, waarna het zwart wordt.

Je zult nu op het balkon achter de villa staan, bij het meest westelijke raam. Er patrouilleert nu een bewaker (met m4!) zo over het balkon dat hij je op je huidige plaats net nooit zal zien, maar wel zodra je het 'hoekje' omgaat. Deze balla is iets sterker maar moet ook dood, schiet hem neer als hij omgedraaid staat.

Cutscene

*CJ rent de trap af, richting het zwembad, met de mp4 van de vorige balla*

*Zodra Kane CJ ziet gaan de bewakers voor hem staan (voor Kane)*

CJ: Kane! I thought I killed you! I will now, for you cannot harm Dogg!

Kane: Get lost, nigga!

*Kane spingt van het platform af, richting de weg*

Gameplay

Vermoord nu de twee ballas bij het zwembad!

Wanneer deze dood zijn, zie je Kane als rode stip op je minimap, en hij loopt over de weg. Spring er ook vanaf, waarna er een hele korte cutscene begint.

Cutscene

*Kane rent richting de garage, waar nu een sentinel voor staat*

*CJ rent richting zijn eigen auto, aan de andere kant van de weg*

*Kane rijdt er zo snel mogelijk vandoor, CJ volgt enkele seconden, zodra hij bij zijn auto is*

Gameplay

Je krijgt nu de controle over de wagen. Kane zijn wagen zal onverwoestbaar zijn, je kunt hem niet slopen (al staat er wel als opdracht 'Get Kane', in het rood). Hij zal nu een rondje rijden door Mullholland en Richman rijden, op redelijke snelheid. Het lastige is vooral om hem niet kwijt te raken door van de 'heuvel' af te vallen.

Hij volgt deze route:

Klik hier om de SnapMap te bekijken

Hij zal meteen in westelijke richting gaan, en het eindigt waar er dicht bij elkaar 4 bolletjes staan (ten oosten van de villa, bij de villa die ervoor komt).

Cutscene

*Zodra je bijna terug bent bij de villa, schakelt het beeld over naar een balla met een rocket launcher, die op het dak van de villa, die voor die van Kane komt, staat. Hij zal schieten waarna het beeld meteen terugschakelt naar de wagen van CJ, waarna je in slowmotion CJ ziet doorrijden, terwijl de raket de wagen nadert.*

*Waneer de raket bijna bij de wagen is, springt CJ er nog net uit, waarna de camera de wagen blijft volgen, die een seconde of twee later ontploft.*

Kane is nu terug in zijn villa en heeft de beveiliging aangescherpt.

Tijd voor een nieuw plan, maar voor nu is de missie gehaald!

Mission Passed!

Beloning:

-Niets, je hebt Kane immers nog niet vermoord.

-Er zal wel een nieuwe missie beschikbaar zijn bij de villa van Madd Dogg.

Faalt als:

-Je auto wanneer dan ook wordt vernietigd

-Wanneer je Kane kwijtraakt

Bad Balla Blowout

Algemene info:

-Je krijgt aan het begin een mp5

Cutscene

*CJ loopt de studio binnen, Rosenberg komt weer in paniek aanlopen*

CJ: Calm down Ken.

Rosenberg: Calm down?!? This Kane is gonna kill us all now, because of you!

CJ: Shut it will you! I've got a new plan. See you later.

*CJ loopt studio uit*

Gameplay

*Er staat nu een Rode Pony klaar bij de garage.*

Je moet nu in de Pony stappen.

Rijd naar dit pakhuis:

Klik hier om de SnapMap te bekijken

Cutscene

*CJ rijdt de pony met de achterkant naar de garagedeur*

*CJ stapt uit de Pony*

*Emmet loopt op CJ af*

Emmet: Ok boy. I got ya hardware. If you want to blow up that house, your best bet is to blow up the railtunnel which runs underneath it.

CJ: How do I get in there?

Emmet: You can either use the market station entrance, or the unity station one. And then there's the entrance in the countryside, west of Los Santos.

CJ: Ok Emmet, something else I need to know?

Emmet: Well ehm, there's a little problem. The bomb's a little heavy so ehm', I detached it into 3 parts, which you'll need to transport one by one. Easy to connect again, just connect the wires.

CJ: Ok Emmet, I'll be back soon.

Gameplay

Emmet is nu weer verdwenen. CJ zit weer in de Pony. Nu zal er staan dat je het eerste pakket explosieven moet wegbrengen.

Er zal nu een levensbalkje verschijnen voor de Pony. Als deze leeg is ontploft het hele voertuig meteen (geen brand dus).

Rijd nu naar de dichtsbijzijnde ingang, Market Station.

Als CJ aankomt zal er een Balla staan met een pistool, maar hij zal meteen wegvluchten.

CJ zal zich niet druk maken, er staat nu een marker bij de trap van het station. rijd daar in, en vervolgens naar beneden, het spoor op, waar de volgende marker zal staan.

Nu is het de bedoeling zijn naar de plek te rijden waar de tunnel precies onder de villa doorgaat.

Er rijden tijdens deze missie (en daarna, indien mogelijk) geen treinen.

Zodra je na een rustige rit op de goede plek bent gekomen, volgt er en korte cutscene:

Cutscene

*Er ligt nu een kratje explosieven (dat soort dat je in de missie 'Explosive Situation' moest kapotrijden)*

*CJ zit er naast, alsof hij hem prepareert*

*CJ stapt terug in de wagen*

Gameplay

Je moet nu weer terugrijden naar het pakhuis, om zo de andere delen te gaan halen.

Rijd eerst weer terug naar Market Station.

Echter, als je daar aankomt, zullen er 2 ballas staan met een uzi, en eentje met een pistool (de balla die net wegvluchtte).

Stap uit, voor ze de wagen vernietigen! Schiet ze allemaal neer, en stap weer in.

Hierna verschijnt er een marker bij de trap, en daarna eentje bovenaan. Als je bovenaan bent zul je een open majestic zien staan, van de ballas van net.

Rijd nu terug naar het pakhuis. Het wordt zwart, waarna er staat dat je het tweede pakket moet plaatsen. Rijd terug naar Market Station.

Echter, als je dichtij komt, zie je allemaal ballas staan bij het station die de boel gebarricaard hebben! Er staan maar liefs 4 ballas en ze hebben allemaal een m4.

Rijd onmiddelijk terug, voor ze je zien en de wagen kapotschieten, richting de andere ingang, die bij Unity Station.

Er verschijnt nu ook een timer (de tijd bedraagt ongeveer 10 minuten). Als de timer op 0 komt, dan ontdekken de ballas de bom, en zal de missie falen! (Dit wordt ook uitgelegd met een tekstje, 'Schiet op voor de ballas de bom ontdekken!')

Zodra je bij Unity Station bent zullen er een taxi, een majestic (leeg, maar er blijken toch ballas in the zitten), een glendale en een elegant op de parkeerplaats staan. Als je op de parkeerplaats bent zal de marker overschieten naar de ingang van de tunnel. Rijd vervolgens richting de bom.

Zodra je echter bij Market Station komt, zul je zien dat er een blokkade staat opgesteld, op het spoor, bestaande uit 3 blokkade borden (die de politie gebruikt) en 3 ballas met mp5's. Er zat kennelijk een balla in de geparkeerde majestic die de anderen heeft gewaarschuwd. Schiet ze neer/rijd ze over en rijd door naar de bom.

Cutscene

*Er ligt nu een doos naast de oude, voor de rest gebeurt er hetzelfde als de vorige keer.*

Gameplay

Nu moet je de tunnel weer uit om het laatste deel van de bom te halen. Als je nu langs Market Station rijdt zullen er 2 majestics klaarstaan (op het perron) die je, zodra je aan het einde van het station bent, zullen achtervolgen. Elke majestic heeft 3 ballas, maar ze zullen je enkel rammen, niet op je schieten.

Nu is het uiteraard de bedoeling dat je weer de tunnel uit ontsnapt. Doe dit zonder de wagen te vernietigen.

Als je uit de tunnel bent en de majestics nog intact zijn, zullen ze stoppen op de parkeerplaats en daar blijven.

Rijd terug naar het pakhuis, waar je het laatste deel van de bom haalt, het ontstekingsmechanisme (de timer).

Rijd nu naar de zuidwestelijke brug die Los Santos met het platteland verbindt. CJ zal vrijwel meteen na het vertrek uit het pakhuis zeggen dat Unity Station nu waarschijnlijk ook geblokkeerd is, en hij daarom beter de verste, maar onwaarschijnlijkste route kan nemen.

Zodra je bij de brug bent moet je naar de ingang van de treintunnel rijden, daar staat een marker. Zodra je de rails op bent gekomen, bij de tunnel staat en erin bent, zal er een cutscene plaatsvinden.

Cutscene

*De Pony rijdt snel door de tunnel. Je ziet dit vanaf de grond (camera op de grond).*

Als CJ echter bij de bom komt staat daar een majestic, met deuren open, en 3 ballas met mp5's (en 1 met een m4!) bij de bom, die ze zo te zien net hebben ontdekt.

*CJ stopt de wagen enkele meters verderop en stapt uit, met zijn wapen getrokken.*

Gameplay

Vermoord alle ballas, voor ze doorgeven aan Kane dat er een bom ligt! Je hebt wenig dekking, rol dus om alle ballas om te leggen.

Als dit is gelukt zal er een nieuwe cutscene komen.

Cutscene

De Pony zal nu weer naast de bom staan. CJ sleutelt aan de bom, waar nu het ontstekingsmechanisme (dit is een gebundeld pakketje dynamietstaven met een 'klok' erop, ook uit de missie 'Explosive Situation') op ligt.

Als hij echter weer wil instappen komt er vanaf de plattelandskant een flatbed (of een ander groot voertuig dat precies past) aanrijden, met een balla erin. CJ schiet echter meteen met zijn m4 (van een balla) de wagen kapot, welke ontploft. Hij draait echter zo dat hij nu precies de tunnel verspert!

Gameplay

Er zit niets anders op; Je zult via Market Station moeten ontsnappen. Merk op dat de levensbalk van de Pony nu weg is, aangezien je die op zich niet meer nodig hebt. De timer is ook veranderd, er staat nu 2 minuten (dan zal de bom ontploffen!)

Bij Market Station zullen er uiteraard weer een paar ballas klaarstaan met mp5's (3 stuks). Voor de trap staan nu echter van die blokkades waar je met en voertuig niet langs kunt (oranje-witte tonnen). Loop de trap op, waar ook nog 2 ballas op staan (eentje bij de bocht en eentje bovenaan). Je komt nu inderdaad uit in de blokkade van de ballas (deze ziet er precies uit zoals eerst). De meesten zijn echter al dood, maar er staan nog 3 ballas, met allemaal een m4! Zoek dekking op de trap, de ballas zullen niet lopen.

Als ze allemaal dood zijn zal de laatste cutscene volgen.

Cutscene

*CJ staat nu aan de andere kant van de blokkade (de wagens). Hij rent snel weg van het station, de weg over.*

*Nu schakelt het beeld over naar de bom.*

*Indien mogelijk hoor je nu 3 keer een piepje (steeds 1 seconde pauze). Na de laatste blijft het 2 seconden stil, waarna er een grote explosie volgt.*

*De camera schakelt over naar de plattelandsingang, van buiten gezien. Je ziet daar een ontploffing.*

*Ook bij de Unity Station ingang zal er een explosie te zien zijn.*

*Nu zie je Market Station, bij het perron. Er zijn op het spoor vele ontploffingen te zien.*

*Nu volgt er een ontploffing bij Market Station, maar dan buiten. Je ziet een ontploffing bij de trap, een grote, waarna alle wagens die daar stonden ontploffen.*

*Het wordt eventjes zwart, en na een seconde zie je de villa van Kane, gezien schuin vanuit de lucht, zodat je de hele villa ziet.*

*Het lijkt rustig, maar na 3 seconden zie je ook hier verspreid over het hele huis ontploffingen.*

*Het wordt weer zwart, waarna het mission passed is!*

Mission Passed!

Beloning:

-$100.000

-Respect

-Indien mogelijk: Er ligt nu altijd puin (dat soort dat je ook ziet liggen op de bouwplaats in doherty) bij de 3 ingangen van de tunnels, zodat je niet meer naasr binnen kunt. Ook ligt er wat puin rond de villa. Ook rijden er geen treinen meer (in ieder geval niet meer daar).

Bewerkt: door $NeoSyp$
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

De Stemmen zijn geteld, met een duidelijke voorsprong is deze editie van Design Your Own Mission gewonnen door Jay;, met zijn inzending: Cold Blooded Ride .

We zullen deze missie zo nauwkeurig mogelijk volgens zijn idee gaan implementeren. Dit kan wel enige tijd duren, maar houd dit topic in de gaten, voor voortgangs-rapportages en een release datum.

We willen iedereen die een missie heeft ingestuurd heel hartelijk bedanken, er is duidelijk heel veel creatief talent aanwezig op het forum en alleen het doorlezen van alle missies maakte deze contest voor ons alweer erg geslaagd.

Proficiat jay; :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...