Jump to content

Formule 1


Spacecraft

Recommended Posts

  • Reacties 584
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -Niels-

    38

  • Thundercover

    38

  • Spacecraft

    30

  • Only GrandTheftAuto

    27

Doornbos maakt raceduut in Hockenheim

AMSTERDAM - Er staan dit weekend niet één maar twee Nederlanders op de startgrid voor de GP van Duitsland. Minardi koos Robert Doornbos als vervanger voor Patrick Friesacher en telt nu dus twee Nederlandse rijders. Een unicum in onze vaderlandse autosportgeschiedenis.

“Ik kan niet wachten om vrijdag in de wagen te stappen. Dit is de kans waar ik op hoopte en waar ik en mijn management hard voor hebben gewerkt”, aldus Doornbos. “Ik voel me topfit en klaar om deze volgende stap in mijn carrière te zetten. Door te racen kan ik meer ervaring opdoen en ben ik van meer waarde wanneer ik ook in 2006 op de grid sta. Jordan/Midland kon me dit jaar deze mogelijkheid nog niet geven, Minardi nu wel. Ik ben dan ook uitermate gretig om mijn ambitie om te zetten in actie!”

Doornbos heeft een contract tot aan het eind van dit seizoen. Voor 2006 ligt voorlopig nog niks vast. De Nederlander liet al verstaan nog steeds welkom te zijn bij het Jordan/Midland team in 2006. Het contractvoorstel dat hij reeds op zak had, blijft geldig, ook al gaat Robert nu voor de concurrentie rijden.

Nu.nl

Geen slechte ontwikkeling als je het mij vraagt.. :rolleyes:

@ Ferrari420, dit topic is niet bedoeld om een beetje plaatjes te gaan spammen.. Dus even stoppen daarmee aub.

Link to comment
Delen op andere websites

Beter zeg dat Doornbosch nu ook mag mee racen, dat heeft hij zeker verdiend na al dat test werk bij Jordan/Midland. Ik hoop dat hij het net zo goed doet als bij het testen al dan niet beter.

Kom op Robert Laat ze een poepie ruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Beter zeg dat Doornbosch nu ook mag mee racen, dat heeft hij zeker verdiend na al dat test werk bij Jordan/Midland. Ik hoop dat hij het net zo goed doet als bij het testen al dan niet beter.

Kom op Robert Laat ze een poepie ruiken.

ja hij gaat nu ook mee racen.

Ik ben benieuwd wie er beter rijd.

Albers of Doornbos

Wie denken jullie?

Ik denk Doornbos

Link to comment
Delen op andere websites

Tja ik weet het niet we zullen er de eerst komende race wel achter komen wie de beste van de twee is, maar ik hou er eerst op dat Christian Albers de beste is, omdat hij het meeste kilometers heeft gemaakt met de minardi.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja ik weet het niet we zullen er de eerst komende race wel achter komen wie de beste van de twee is, maar ik hou er eerst op dat Christian Albers de beste is, omdat hij het meeste kilometers heeft gemaakt met de minardi.

Dat wil dus niet zeggen dat Alberts beter is :-) Hij heeft de auto al meer naar zijn hand kunnen zetten en weet hoe hij goed af te stellen is. Pas na een aantal races kun je een vergelijk maken, alhoewl Albert altijd een voorsprong houdt qua ervaring.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, Albers loopt wel voor qua ervaring.

Maar Doornbos komt daar zo bij, omdat hij in een (veel) betere auto heeft getest.

En volgens mij rijden alle testrijders elke vrijdag een aantal rondjes.

Het zal denk ik niet zo verschil maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar Doornbos komt daar zo bij, omdat hij in een (veel) betere auto heeft getest.

Misschien werkt dat nou juist negatief: hij verwacht wellicht dat de auto meer kan dan dat hij werkelijk kan... CA heeft meer ervaring EN in de auto war het daadwerkelijk tegen minder ervaring in een andere, iets snellere, auto voor RB.

Hier overigens de vrijdag uitslag:

20 C. Albers Minardi 1:17.830 17

21 R. Doornbos Minardi 1:17.978 28

Ze zitten dicht bij elkaar, als is aar niet veel mee gezegd aangezien ze verschillende dingen kunne hebben getest. Maar een goede prestatie van RB.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat het gat zo klein is komt door dat albers met fisichella in aanvaring kwam en niet alleen de voorkant was beschadigt,maar ook de ophanging.

In de qualificatie die zojuist geweest is wat het verschil tussen Albers en Doornbos toch ook behoorlijk klein.

Echt zwaar zonde van Montoya.. Al zag het er wel heel gaaf uit :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat het gat zo klein is komt door dat albers met fisichella in aanvaring kwam en niet alleen de voorkant was beschadigt,maar ook de ophanging.

In de qualificatie die zojuist geweest is wat het verschil tussen Albers en Doornbos toch ook behoorlijk klein.

Echt zwaar zonde van Montoya.. Al zag het er wel heel gaaf uit :)

Inderdaad ook staan de minardi's voor de jordan's. :) Ik denk persoonlijk dat doornbos volgend jaar weer bij jordan gaat rijden

Maar Doornbos komt daar zo bij, omdat hij in een (veel) betere auto heeft getest.

Zo veel beter is de jordan nou ook weer niet ;) .

maar ik hou er eerst op dat Christian Albers de beste is, omdat hij het meeste kilometers heeft gemaakt met de minardi.

Als shumi bij minardi zou komen zou shumi toch ook beter zijn dan albers. Ook al heeft albers meer km gemaakt in de minardi.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...