Jump to content

Formule 1


Spacecraft

Recommended Posts

  • Reacties 584
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -Niels-

    38

  • Thundercover

    38

  • Spacecraft

    30

  • Only GrandTheftAuto

    27

P.S. Raikonnen freaks sla me niet. :t

Ik sla je ook niet. :N

Ik schop je alleen heel hard. :D

@---> AmsterdamBoy:

hoe oud is Kimi dan?

Kimi heet voluit: Kimi Matias Räikkönen.

Hij is geboren op: 17 Oktober 1979.

Hij is vandaag jarig. :klap:

Hij is dus 26 jaar.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Albers naar Midland

Dinsdag 1 november 2005 »

Christijan Albers heeft een 2-jarig contract getekend bij Midland. De Nederlander werd vandaag bevestigd door het team.

“Ik ken Christijan al sinds 1999, toen hij in de Duitse Formule 3 reed”, aldus Colin Kolles, teambaas van Midland. “Hij won daar zes races en startte tien keer van pole-position. Sindsdien heb ik zijn carrière nauwlettend gevolgd. Christijan is erg competitief, professioneel en een bewezen winnaar. Ik heb er vertrouwen in dat hij snel een plaats vindt in het team en ons kan helpen met het ontwikkelen van de auto.”

Op 15 november wordt Team Midland officieel gepresenteerd, op 7 december gaat Albers voor het eerst aan de slag op het circuit van Jerez. “Ik ben erg blij dat ik in staat ben met Midland de volgende stap in mijn carrière te zetten”, zegt Albers. “Ik waardeer mijn leerjaar bij Minardi en zie dit als een stap voorwaarts.”

Albers is niet helemaal onbekend met de mensen van Midland. “Ik heb vorig jaar al eens voor ze getest en ik ken Colin uit mijn Formule 3-tijd. De plannen van Midland, samen met Toyota en Bridgestone, zien er veelbelovend uit.”

BRON: sbsautosport.nl

Dit ziet er mooi uit voor het kmende seizoen, Midland met forse toename van het budget goeie engine etc.

Dat beloofd veel goeds kan niet wachten.

(admins verander aub ff de topic titel, 2005 in 2006.

Mazzeltje: Ik heb het voor je veranderd :D

Bewerkt: door Mazzeltje
Link to comment
Delen op andere websites

Albers naar Midland

Dinsdag 1 november 2005 »

Christijan Albers heeft een 2-jarig contract getekend bij Midland. De Nederlander werd vandaag bevestigd door het team.

“Ik ken Christijan al sinds 1999, toen hij in de Duitse Formule 3 reed”, aldus Colin Kolles, teambaas van Midland. “Hij won daar zes races en startte tien keer van pole-position. Sindsdien heb ik zijn carrière nauwlettend gevolgd. Christijan is erg competitief, professioneel en een bewezen winnaar. Ik heb er vertrouwen in dat hij snel een plaats vindt in het team en ons kan helpen met het ontwikkelen van de auto.”

Op 15 november wordt Team Midland officieel gepresenteerd, op 7 december gaat Albers voor het eerst aan de slag op het circuit van Jerez. “Ik ben erg blij dat ik in staat ben met Midland de volgende stap in mijn carrière te zetten”, zegt Albers. “Ik waardeer mijn leerjaar bij Minardi en zie dit als een stap voorwaarts.”

Albers is niet helemaal onbekend met de mensen van Midland. “Ik heb vorig jaar al eens voor ze getest en ik ken Colin uit mijn Formule 3-tijd. De plannen van Midland, samen met Toyota en Bridgestone, zien er veelbelovend uit.”

BRON: sbsautosport.nl

Dit ziet er mooi uit voor het kmende seizoen, Midland met forse toename van het budget goeie engine etc.

Dat beloofd veel goeds kan niet wachten.

(admins verander aub ff de topic titel, 2005 in 2006.

Ik meende dat je tegen mij zei op MSN dat hij naar Jordan ging.

Maargoed dat maakt niets uit, hij rijd teminste.

Nu Doornbos nog!!!

Link to comment
Delen op andere websites

er zou contact geweest zijn tussen Doornbos en Williams. maar daar komt denk ik echt niets van terecht. als ie veel geluk heeft wordt ie mischien wel testcoureur. maar dan moet hij wel geluk hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Barrichello gaat naar Honda (B.A.R. in the old days) naast Jensons Button.

Ik ben erg blij voor Christian Albers, kunnen we weer een jaar genieten van een Nederlander in de formule 1 en nou Robert Doornbos nog.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

vrijdag is ex-wereldkampioen rallyrijden Richard Burns overleden:

LONDEN (ANP) - Voormalig wereldkampioen rallyrijden Richard Burns is vrijdag op 34-jarige leeftijd overleden aan een hersentumor. In april van dit jaar onderging de Engelse autocoureur een operatie, nadat bij hem twee jaar geleden de tumor in zijn hoofd was vastgesteld.

De laatste dagen van zijn leven lag hij in coma in een ziekenhuis. Hij overleed in het bijzijn van zijn vriendin, familie en vrienden.

Burns veroverde als enige Engelsman ooit in 2001 de prestigieuze wereldtitel in het rallycircuit. Hij reed toen voor Subaru. Twee jaar later verloor hij achter het stuur het bewustzijn toen hij in zijn Peugeot op weg was naar de start van de Britse rally van Wales. Daarna werd bij hem de hersentumor geconstateerd.

bron:www.home.nl

een zwarte dag voor de rallysport.

(wist niet in welk ander topic ik het moest plaatsen, heb het maar bij f1 geet)

Link to comment
Delen op andere websites

Hier het echte bericht:

Red Bull Racing bevestigt Doornbos

Dinsdag 29 november 2005 »

Robert Doornbos is bevestigd als derde rijder bij Red Bull Racing. Het team maakte de overeenkomst zojuist bekend.

“Ik ben erg blij dat ik mijn samenwerking met Robert kan hervatten”, zegt teambaas Christian Horner, die in 2004 al teambaas van Doornbos in de Formule 3000 was. “Nadat Robert het afgelopen seizoen zijn Formule 1-debuut gemaakt heeft, krijgt hij nu een belangrijke rol bij Red Bull Racing als derde rijder. Robert heeft laten zien dat hij natuurlijke snelheid heeft en bovendien is hij erg gebrand op succes.”

“Het is fantastisch om bij Red Bull te gaan rijden”, zegt Doornbos. “Het is het team van dit moment, en de wil om technische vooruitgang te boeken en de gemotiveerdheid zijn veelbelovend. Ik wil graag zoveel mogelijk leren en zo de top van de Formule 1 bereiken en ik denk dat dit daar het juiste team voor is.”

Hoewel Doornbos door verschillende bronnen in verband werd gebracht met Williams, wist het blad RaceReport twee weken geleden al te melden dat Doornbos bijna rond was met Red Bull Racing. De officiële bekendmaking liet dus tot vandaag op zich wachten, maar Doornbos maakt wel meteen zijn eerste meters: vandaag (dinsdag) en donderdag gaat de Nederlander testen voor zijn nieuwe team.

Bron: Formule1.nl

----------------------------------------------------------------------------------------

Nu maar hopen dat er vaak een vaste coureur uitvalt bij Red Bull.

Dan mag Doornbos ook vaak racen!

Naja, iig weer 2 nederlanders in de Formule1.

Bewerkt: door -Niels-
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat dit wel goed is voor Robert Doornbos, zo kan hij tenminste kilometers maken en door meer kilometers te maken word je ook beter en wordt je steeds beter in het helpen afstellen van de auto

Zo zijn alle Nederlanders weer onder de pannen, gelukkig maar. Ik ben blij als het race seizoen weer begint :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Zeker goede plaats bij rbr, mooi gedaan :)

nu moet hij zich alleen wel gaan bewijzen.

nu moet hij laten zien dat ie echt hard kan. Ik denk dat als midland F1 de zaken straks goed voor elkaar heeft en een beetje competatief is, albers meer in de kijker zal staan dan doornbos. denk dat de meesten hier ook wel weten dat het nog niet zo makkelijk is om van testijder weer 1ste of 2de rijder te worden. (zie Wurz...)

maar iig mooi dat ze alle nederlanders een plaatsje hebben kunnen bemachtigen :D:klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...