Typhoon Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Die Mclaren ziet er inderdaad vet uit. Hopelijk wordt het weer een spannend seizoen. Reageren
zerorocks Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 michael shumacher is niet goed bezig ik denk dat die zijn tijd wel gehad heeft Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 michael shumacher is niet goed bezig ik denk dat die zijn tijd wel gehad heeft Nog 2 jaar. Reageren
gta3 Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 michael shumacher word wereld kapion vleden jaar heb die een slecht auto maar dit jaar en beter auto! michael shumacher vind ik de beste Reageren
RobbertR Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 michael shumacher word wereld kapion vleden jaar heb die een slecht auto maar dit jaar en beter auto!michael shumacher vind ik de beste Is dat Nederlands? Maar goed, ontopic weer. Ferrarie word afgetroeft door McLaren en Renault, (mischien nog wel door wat andere team). Uiteraard ben ik voor Mclaren Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 michael shumacher word wereld kapion vleden jaar heb die een slecht auto maar dit jaar en beter auto! michael shumacher vind ik de beste Is dat Nederlands? Maar goed, ontopic weer. Ferrarie word afgetroeft door McLaren en Renault, (mischien nog wel door wat andere team). Uiteraard ben ik voor Mclaren Het zijn maar 2 woorden van niet goed getypt is dat kan toch gebeuren een mischien heb jij ook fout getypt het is trouwens Misschien Maar Rubens Barrichello gaat ze allemaal pwnen! (ownen) Reageren
Typhoon Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Geplaatst: 2 maart 2006 (bewerkt) Een misschien is ook geen Nederlandse zin Ontopic: Ik weet niet dat Rubens hun gaat ownen ik denk het niet.. zelf hoop ik op een come back van Schumacher.. maar een ander iemand aan de top is ook leuk.. Renault vindt ik ook leuk.. alleen ben niet zo Alonso (weet niet waarom) Mclaren was ik nooit fan van, maar vorig seizoen ben ik er toch van gaan houden.. ik hoop dat zei of Ferrari toch weer gaan winnen Bewerkt: 2 maart 2006 door Typhoon Reageren
Mania-92 Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Vandaag kwalificatie Bahrein. Wordt mooie race morgen zowiezo, eerste race van seizoen. Seizoen dat denk ik toch weer met Alonso en Raikonnen aan kop wordt gereden, en ik heb zo'n voorgevoel dat Mclaren het hele seizoen waar gaat verkloten. Reageren
Typhoon Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Ja.. morgen al Heb er echt zin in.. vanmiddag kwalificatie kijken. Ik hoop op een come back van M. Schumacher. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Nieuwe kwalificatie opzet, . M Schumi op pole. Raikonnen op nummero 22, Mclaren heeft het seizoen al weer verkloot wat een bagger auto. En onze landgenoot Albers staat netjes op plaats 18. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Ik ga het denk ik niet kijken, maar ik volg het altijd wel. (Teletekst) Ik ben benieuwd wie er gaat winnen. Schumacher heeft de 1e tik in elk geval al uitgedeeld.... (Doe allemaal ook even mee aan Sportkenners.... ) Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Barrichello moet winnen. Nja als dat niet is mag Kimi wel. Reageren
-Niels- Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 De race is begonnen, Albers is alweer uitgevallen! Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 De race is begonnen, Albers is alweer uitgevallen! Wat was er fout met Barrichello ? :S Reageren
Typhoon Geplaatst: 12 maart 2006 Rapport Geplaatst: 12 maart 2006 (bewerkt) Albers uitgevallen Alonso 1, Schumacher 2. Goede strategie van Renault!! Ferrari is wel terug, ook jammer van Massa. De beste rijder vondt ik vandaag toch Rosberg, dat lijkt me een echt talent! Raikonnen heeft ook een goede wedstrijd gereden! Bewerkt: 12 maart 2006 door Typhoon Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.