Jump to content

Formule 1


Spacecraft

Recommended Posts

  • Reacties 584
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -Niels-

    38

  • Thundercover

    38

  • Spacecraft

    30

  • Only GrandTheftAuto

    27

Ik ben het toch maar gaan kijken, en ik heb er geen spijt van gekregen. Het was een hele mooie race, gelukkig heeft Schumacher niet gewonnen, hoewel hij Alonso nog bijna inhaalde. Erg sterk was ook Kimi Raikkonen: Hij startte als laatste, en eindigde als 3e. :klap:

(Er waren gelukkig weer goede voorspellingen bij Sportkenners. BMW en Flying Dutchman pakten de volle 4 punten...)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het toch maar gaan kijken, en ik heb er geen spijt van gekregen. Het was een hele mooie race, gelukkig heeft Schumacher niet gewonnen, hoewel hij Alonso nog bijna inhaalde. Erg sterk was ook Kimi Raikkonen: Hij startte als laatste, en eindigde als 3e. :klap:

(Er waren gelukkig weer goede voorspellingen bij Sportkenners. BMW en Flying Dutchman pakten de volle 4 punten...)

Ben ik het niet mee eens een Grand Prix beoordeel je niet op de wedstrijd maar op het hele weekend. Ik vind Mclaren zoals gewoonlijk weer erg zwak, problemen in training, afgebroken achteras, etc. Ook was het wel grappig toen Ide en Sato beide de pits in kwamen. :sst: Ide stopte en Sato moest dus doorrijden toen reden ze Ide zomaar weg om plaats te maken. :engel: Ook was het jammer de fischicella uitviel omdat de druk die nodig is voor te schakelen weg was. Ook barrichelo had vorgens mij problemen met de bak. Alonso Vs Schumi dat wordt nog wat dit seizoen ze hebben allebei al redelijk ervaring met grand prix winnen. Hail Renault.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wou wel zeggen dat ik hoopdat dit de uitslag word op het einde de top 3:

1.Michael Schumacher

2.Massa

3. Alonso

En de teamtitel(of hoe dit ook heet):

1.Ferrari

2.Renault

3.McLaren-Mercedes

Bewerkt: door gta3
Link to comment
Delen op andere websites

Training Maleisië:

1.:Giancarlo Fisichella

2: Jenson Button

3: Nico Rosberg

Die Rosberg is echt een talent!

Schumacher heeft zich als 4e gekwalificeerd, maar werd wegens moterwissel 10 plaatsen terug gezet. Op de 14e plaats.

Bewerkt: door Typhoon
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, Williams en Rosberg zouden welleens outsiders kunnen zijn voor de titel. Als de techniek ze niet in de steek laat de rest van het seizoen, zou het nog heel mooi kunnen worden voor ze.

Maar persoonlijk ben ik nog altijd voor Schumi. Maar eerste wordt hij morgen denk ik niet. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Nou ik ben al weer van bed af!

Ga de F1 zo kijken, eerst de voorbeschouwing nog even.

Mijn lijstje voor vandaag is:

1. Raikonnen

2. Nico Rosberg

3. Button

Kijk in de spoiler voor uitslag.

1-3

1: Giancarlo Fischicella[/font]

2: Fernando Alonso[/font]

3:Jenson Button[/font]

Albers heeft het opzich goed gedaan, 13e geworden.. als ik me niet vergis.

5-6

4: Montoya[/font]

5: Massa[/font]

6: Michael Schumacher[/font]

Bewerkt: door Typhoon
Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zou je reclame maken voor een andere site? We hebben hier toch het gtaforum waar we met een kleine groep in het Nederlands de F1 kunnen bespreken.

Wel jammer dat er dit weekend geen GP is. Heb ik net lekker veel tijd en dan is het weer niet. :(

Maar ik hoop wel dat Schumi zijn achste titel pakt. Over de kwaliteiten van Massa twijfel ik een beetje.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...