Los Santos Geplaatst: 28 maart 2006 Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 Ik kijk me sind 1998 al naar forumu 1 Doen shumi er bij kwam was ik de eerste sesion fan van hem Nooit weg gegaan. Er zijn goede racer maar ja ik ben fan van shumie en ferraie. Ik vind na shumie:Alonso en naam vergeten(sorry) Reageren
Typhoon Geplaatst: 2 april 2006 Rapport Geplaatst: 2 april 2006 1 F. Alonso 2 K. Räikkönen 3 R. Schumacher 4 N. Heidfeld 5 G. Fisichella 6 J. Villeneuve 7 R. Barrichello 8 S. Speed 9 D. Coulthard 10 J. Button 11 C. Albers 12 T. Sato 13 Y. Ide Niet gefinisht 14 JP. Montoya 15 T. Monteiro 16 V. Liuzzi 17 M. Schumacher 18 M. Webber 19 C. Klien 20 J. Trulli 21 N. Rosberg 22 F. Massa Mooie race!! Veel uitvallers, deze moet je echt gezien hebben, 4 keer safety car, harde crashes! Heel mooi. Wel heel erg jammer voor Jenson Button, 20 meter voor de finish blaast zijn moter op! Echt erg! Mooie race. Reageren
-Karel- Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 idd mooie race met veel uitvallers BV:klien tegen die zelfde muur botste later M. schumacher en Montoya volgde ook. Reageren
-Niels- Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 idd mooie race met veel uitvallers BV:klien tegen die zelfde muur botste later M. schumacher en Montoya volgde ook. Wow, die foto is goed genomen! Wanneer is de volgende race? Reageren
-Karel- Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 over 2 weken zondag 23 april hebben we de grote prijs van San Marino en verder: 7-5 Europa, Nürburgring 14-5 Spanje, Barcelona 28-5 Monaco, Monaco 11-6 Engeland, Silverstone 25-6 Canada, Montreal 2-7 Amerika, Indianapolis 16-7 Frankrijk, Magny-Cours 30-7 Duitsland, Hockenheim 6-8 Hongarije, Hungaroring 27-8 Turkije, Istanbul 10-9 Italië, Monza 1-10 China, Shanghai 8-10 Japan, Suzuka 22-10 Brazilië, Interlagos Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 YYYYYEEEAAAAHHH DUDE!!!! Schumi heeft gewonnen. lekker voor je Alonso! Forza Ferrari Die crash van Albers was wel spectaculair. En die Ide moeten ze ontslaan, dat sloeg echt nergens op. EN Jenson Button had geluk dat z'n hoofd er nog aan zat. Reageren
Typhoon Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 YYYYYEEEAAAAHHH DUDE!!!! Schumi heeft gewonnen. lekker voor je Alonso!Forza Ferrari Die crash van Albers was wel spectaculair. En die Ide moeten ze ontslaan, dat sloeg echt nergens op. EN Jenson Button had geluk dat z'n hoofd er nog aan zat. Jaa!! Helemaal mee eens! Mooi dat Schumi heeft gewonnen. Ide moet weg dit is niet normaal. Reageren
kevin_92 Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Geplaatst: 27 april 2006 Schumi weer 1ste plek. ferrai wint in hun vaderland. Wel jammer dat de f1 baan in nederland gesloten is. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Geplaatst: 27 april 2006 (bewerkt) Schumi weer 1ste plek.ferrai wint in hun vaderland. Wel jammer dat de f1 baan in nederland gesloten is. Dat was toch A1 Snelweg ? Of die A10 van Amsterdam? Bewerkt: 27 april 2006 door AmsterdamBoy Reageren
kevin_92 Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Geplaatst: 27 april 2006 nee in sand voort weet niet echt hoe je het schrijf. Maar die zuurpieten konnen niet tegen het geluid. Zal leuk zijn als het toch weeer is. sand voort :fy: Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Geplaatst: 27 april 2006 (bewerkt) nee in sand voort weet niet echt hoe je het schrijf.Maar die zuurpieten konnen niet tegen het geluid. Zal leuk zijn als het toch weeer is. sand voort :fy: Oh daar en dan laten ze wel auto racen. Belachelijk! Het is trouwens Zandvoort Maar goed laten we weer Ontopic zijn . Bewerkt: 27 april 2006 door AmsterdamBoy Reageren
kevin_92 Geplaatst: 27 april 2006 Rapport Geplaatst: 27 april 2006 ik denk dat shumie weer gaat winnen minsten 2de plek. Wie denk dit ook? Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 28 april 2006 Rapport Geplaatst: 28 april 2006 ik denk dat shumie weer gaat winnen minsten 2de plek.Wie denk dit ook? ik ook, hij is de beste Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 Daar kun je niet veel over zeggen. We moeten maar afwachten tot de eerste vrije trainingen op de Nurnburgring. Over Zandvoort: Ze hebben nu wel de A1GP, daar ga ik misschien naartoe. Maar als je weer F1 wilt op Zandvoort, zal dat verschrikkelijk veel geld kosten: - In goede staat brengen van het circuit - voorzieningen - ruimte voor het hele F1 circus - gemeente, andere plaatselijke overheden en zeikerdjes van allerlei actiegroepen omkopen. Is dus niet haalbaar, sinds de Nederlandse overheid alleen maar geld uitgeeft aan nutteloze schilderijtjes voor het Rijksmuseum. Daar heb je wat aan . Waarom gebruiken ze die dingen niet als brandhout? Reageren
kevin_92 Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Ik vind wel dat somig zeg %10 niet echt trouwe fans waren. Meeste "fans"waren blij dat shumie verloor. Iedereen was voor schumie maar nu alleen de trouwe fans van shumie en ferrai en gewoone fans(die niet van de top1 houden maar van hun eigen land enz)zijn hem nog trouwe en zijn fan. Als renaul dit jaar niet wint koopt shumie de stal(roddel) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.