Jump to content

Formule 1


Spacecraft

Recommended Posts

OOOOOOOOOOOOOOOOOO !!!!!!

out:

-Coulthard (technishe problemen)

-Cubica (grootste crash van het seizoen)

-Sutil (crash)

-Speed (crash)

-Button (crash)

-Albers (jaja ook een crash)

-Fisichella (safety car genegeerd) :cry:

-Massa (safety car genegeerd)

-Liuzzi (stuurfout met als gevolg een crash)

-Trulli (stuurfoutje terwijl hij naar de pit wilde rijden,en dat in een ronde met safety car) :bonk:

stuurfoutje:

-Alonso (zand happen)

Ik denk dat het record is verbroken van meeste safety cars in 2007 :puh:

Conclusie: Canada 2007 is een zeer rare race !!!

EDIT: ik EDIT dit bericht wel FF als ik meer live informatie heb ;)

Bewerkt: door profile
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 584
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -Niels-

    38

  • Thundercover

    38

  • Spacecraft

    30

  • Only GrandTheftAuto

    27

Damn, wat een harde crash van Kubica, gelukkig heeft hij alleen een been gebroken. Hij zat echt bewusteloos in zijn auto, hij kan van geluk spreken. Erg leuke race verder, veel uitvallers. Alonso maakte ook veel foutjes, en hij is even lekker gepakt door Sato, damn dat was een mooi moment!

En natuurlijk een supermooie zege van Hamilton, 2e Heidfeld en verassend 3e Wurz! Mooie race. Ik schrok wel even van die crash van Kubica.

Link to comment
Delen op andere websites

Wow !

Dat was weer een mooie F1 race. Mijn hart bleef wel even stilstaan doe ik de beelden van Kubica zag ! Gelukkig dus alleen een been gebroken. Albers helaas weer uitgevallen. En een mooi podium !

1.L.Hamilton

2.N.Heidfeld

3.A.Wurz

:bier:

Hier nog de MEGA CRASH van Kubica !

Crash R.Kubica

Bewerkt: door Only GrandTheftAuto
Link to comment
Delen op andere websites

Mooie race.

Vooral die crash van Kubica.

En dan natuurlijk die inhaalbeweging van Sato.

Ik dacht:"twee maal wereldkampioen en dan ingehaald worden door een tochwel mindere coureur".

En dan al die sefety cars hé.

Niet te geloven.Het was wel even een pijnlijk moment toen ze zeiden dat Massa en Fisichella uitgechakeld waren.

En ook bij de crash van Kubica.Ze spraken metteen van Senna.

En die herriner ik me eerder dood. :engel:

En de pits van...euhhh..Ralf schumacher denk ik.

De pitstop mannen stonder en niet.:schater:

En ja de crash van Trulli tijdens een safety car ronde. :puh:

Toch een hele mooie en vooral leuke race !!

Link to comment
Delen op andere websites

Mooie race.

Vooral die crash van Kubica.

En die herriner ik me eerder dood. :engel:

Een beetje grof ingesteld :bonk: Als je een crash mooi noemt ga je alleen voor de sensatie. De opmerking over Senna is ook niet echt gepast, je lacht er mee dat zo een groot coureur overleden is...triestig..

ON-TOPIC

Zeer spectaculaire race is het geworden gisteren. Alonso die weer dacht dat ie alles kon met de start en dan er voor de eerste keer (van de 4x in die bocht) uitging.

Hamilton fantastische winnaar, en wat een coureur :o 6 races, 1x 3rde, 4x 2de en nu gewonnen. Magistraal...

Ook een dikke proficiat voor Heidfeld, die knap Alonso achter zich hield en z'n wagen op een 2de stek wist te houden.

De race werd jammerlijk ontsierd door de zware crash van Kubica. Ik las nu net dat ie toch geen breuken heeft (ik dacht aan z'n been). Hij mag dus van heel veel geluk spreken. Het was echt een enorme zware klap.

Het mooiste van de race vond ik Trulli en Rosberg, die zonder elkaar te raken samen mooi in het rond gingen, leek net ingeoefend :D

Massa en Fisichella kregen een zwarte vlag...tja, stom natuurlijk maar ja, reglement is reglement. (net zoals de stop-and-go van Alonso).

Zeer knappe wedstrijd opnieuw van Sato, met z'n toch wel mindere Super Aguri wagen. Dat ie Alonso inhaalde op het einde was deels van het knappe rijden, maar Alonso kampte toch ook wel duidelijk met problemen, want hij werd op zo'n korte tijd van het einde nog op 5sec gezet door Sato.

Prachtige winnaar, prachtige 2de plaats. Wurz heeft z'n derde plaats deels te danken wel aan het safety-car gedoe, en de goede tactiek daardoor toegepast maar toch, hij staat er toch ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

K.Raikkonen heeft gewonnen ! :dans:

Het was wel een mooie race. Vooral de gevechten van F.Alonso.

Eindelijk heeft Raikkonen laten zien warom hij naar Ferrari moest.

Gisteren was er nog een hele zwaar crash van Ernesto Viso in de Gp2.

Bij de crash heeft hij een gebroken arm en een hersenschudding opgelopen.

Hier filmpje van de crash : Crash !

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

K.Raikkonen heeft gewonnen ! :dans:

Het was wel een mooie race. Vooral de gevechten van F.Alonso.

Eindelijk heeft Raikkonen laten zien warom hij naar Ferrari moest.

Gisteren was er nog een hele zwaar crash van Ernesto Viso in de Gp2.

Bij de crash heeft hij een gebroken arm en een hersenschudding opgelopen.

Hier filmpje van de crash : Crash !

:cya:

Ferrari heeft laten zien dat ze er nog steeds staan. Goede race, opnieuw Hamilton op het podium. Z'n 8ste podium op 8 wedstrijden! Die is echt fantastisch!

Eindelijk eindelijk pakt Honda een punt doordat Button 8ste wist te eindigen. Ook de prestatie van teamgenoten Kubica en Heidfeld mocht er zeker zijn! 4rde en 5de.

Jammer dat Kovalainen meteen in het begin van de race aangetikt werd door Trulli en daardoor een overbodige, snelle pitstop moest maken. Anders had hij misschien punten kunnen pakken voor Renault. Gelukkig deed Fisichella dat wel voor het Franse team.

Ernesto Viso heeft in de GP2 veel geluk gehad dat z'n wagen met de buik over de muur schuurde en niet omgekeerd.

Bij de start van de GP2 gebeurde ook een stom accident. De mannen van de 1ste startrij (ploegmakers!) reden gewoonweg naar elkaar toe en botsten.

Hier daar een filmpje over + de crash van Viso nogeens.

WK-Tussenstand:

1.Hamilton 64 punten

2. Alonso 50 punten

3. Massa 47

4. Raikonen 42

5. Heidfeld 30

6. Kubica 17

7. Fisichella 16

8. Kovalainen 12

9. Wurz 8

10. Trulli 7

Link to comment
Delen op andere websites

Albers in de problemen bij Spyker F1?



09 juli 2007

Volgens verschillende berichten zou Spyker F1-coureur Christijan Albers zijn racestoeltje kwijt kunnen raken, omdat een van de persoonlijke sponsoren van de Nederlander zich niet aan zijn betalingsverplichtingen zou hebben gehouden. Spyker F1-teambaas Colin Kolles laat weten dat er nog geen besluit is genomen omtrent de sponsorproblemen van Albers en dat het team het probleem zo snel mogelijk hoopt op te lossen.

Kolles bevestigde dat er een betalingsprobleem is met een van de persoonlijke sponsoren van Albers, maar benadrukte dat er nog geen beslissing is genomen en dat het team nog aan een oplossing zal werken. "Het is nog te vroeg om conclusies te trekken", zei Kolles tegen GPUpdate.net. "Sommige media suggereren dat Christijan niet meer in de auto zou zitten voor de volgende race, maar er is nog helemaal niets besloten. We moeten alle opties nog even rustig bekijken. We zitten nog aan het begin van de week. We gaan nu aan een oplossing werken."

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...

Het was de afgelopen tijd erg rustig in dit topic.

Dus plaats ik maar weer iets. :7

De afgelopen race was redelijk leuk. Het was mooi om te zien dat R.Schumacher telkens F.Alonso achter zich wist te houden. Ook N.Rosberg deed het weer goed. Spyker heeft op eigen krachten Honda verslagen. Dus Spyker is niet meer het minste team op de grid. In de Gp van Turkije krijgt Spyker de B-versie van de wagen. Ze verwachten dat je nu een stuk sneller zullen zijn. We zullen het zien. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Het was de afgelopen tijd erg rustig in dit topic.

Dus plaats ik maar weer iets. :7

De afgelopen race was redelijk leuk. Het was mooi om te zien dat R.Schumacher telkens F.Alonso achter zich wist te houden. Ook N.Rosberg deed het weer goed. Spyker heeft op eigen krachten Honda verslagen. Dus Spyker is niet meer het minste team op de grid. In de Gp van Turkije krijgt Spyker de B-versie van de wagen. Ze verwachten dat je nu een stuk sneller zullen zijn. We zullen het zien. ^_^

Ze worden niet direct een stuk sneller, ze hebben een auto die, beter af is gesteld..maar of ze nou direct 15de kwalificeren etc. reken daar maar niet op!

Link to comment
Delen op andere websites

Het was de afgelopen tijd erg rustig in dit topic.

Dus plaats ik maar weer iets. :7

De afgelopen race was redelijk leuk. Het was mooi om te zien dat R.Schumacher telkens F.Alonso achter zich wist te houden. Ook N.Rosberg deed het weer goed. Spyker heeft op eigen krachten Honda verslagen. Dus Spyker is niet meer het minste team op de grid. In de Gp van Turkije krijgt Spyker de B-versie van de wagen. Ze verwachten dat je nu een stuk sneller zullen zijn. We zullen het zien. ^_^

Ze worden niet direct een stuk sneller, ze hebben een auto die, beter af is gesteld..maar of ze nou direct 15de kwalificeren etc. reken daar maar niet op!

Daar reken ik ook niet op. Maar A.Sutil verwacht dat hij in Turkije Q2 kan halen ! ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...