GekkieJ01 Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 Dat komt gewoon omdat je een grootte Formule 1 fan bent! , Ik vind dat Spyker een top prestatie nu moet neer zetten! Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 Dat komt gewoon omdat je een grootte Formule 1 fan bent! , Ik vind dat Spyker een top prestatie nu moet neer zetten! Als het regent dat heeft Spyker mischien wel een kans op een goed resultaat. Maar een ding.. Kimi Raikkonen ! Kampioen hoop ik ! Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 Dat komt gewoon omdat je een grootte Formule 1 fan bent! , Ik vind dat Spyker een top prestatie nu moet neer zetten! Als het regent dat heeft Spyker mischien wel een kans op een goed resultaat. Maar een ding.. Kimi Raikkonen ! Kampioen hoop ik ! Hoop je? Gefeliciteerd. Kimi is kampioen. Reageren
Mirrrr Geplaatst: 22 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 Dat komt gewoon omdat je een grootte Formule 1 fan bent! , Ik vind dat Spyker een top prestatie nu moet neer zetten! Als het regent dat heeft Spyker mischien wel een kans op een goed resultaat. Maar een ding.. Kimi Raikkonen ! Kampioen hoop ik ! Hoop je? Gefeliciteerd. Kimi is kampioen. Jij baalt :dans: Kimi reed echt waanzinnig Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 22 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 Ik vind het echt jammer dat Meclaren gewoon niet wereldkampioen in geworden. Maar je de volgende keer beter. Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 De laatste wedstrijd was zeker wel mooi. En eindelijk is K.Raikkonen kampioen. Volgend jaar weer een spannend seizoen. Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 Ik vond zelf dat Alonso en Hamilton goed racede hoor... Reageren
JasonStatham Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 (bewerkt) FERARRI kampioen had het nog niet gepost Bewerkt: 5 november 2007 door GTA-fan2 Reageren
profile Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Bravo RAIKKONEN Bravo yamamoto,rijd die loser ook nog eens fisichella naar de maan Reageren
Thundercover Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 (...) Bravo yamamoto,rijd die loser ook nog eens fisichella naar de maan Daar kon Yamamoto echt niets aan doen. Hij reed daar gewoon en Fisichella kwam zonder te kijken de baan weer op. Yamamoto kon gewoon geen kant op en hij zal wel geremd hebben, maar daarvoor was het al te laat. Reageren
profile Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 (bewerkt) Oke oke misschien wel oke.Ik hoop echt dat die Renault's het volgend jaar beter doen. heb een lijstje van waar de rijders volgend jaar rijden. Ferrari: Kimi Raikkonen Felipe Massa BMW Sauber: Nick Heidveld Robert Kubica ING Renault F1 team: ? ? AT&T williams: Nico Rosberg Kazuki Nakajima Panasonic Toyota Racing: Jarno Trulli ? Red Bull Renault: David coulthard Mark Webber Scuderia Torro Rosso : Sebastian Vettel Sebastian Bourdais Honda Racing: Jenson Button Rubens Barrichello Super Aguri Honda F1 team: Takuma Sato Anthony Davidson Force India: ? ? Vodafone Mclaren Mercedes: Lewis Hamilton ? Prodrive ?? _________________________ Dit is een voorlopige kaart. Er kan nog veel veranderen. Maar van deze rijders zijn we allemaal zo goed als zeker. Van deze rijders zijn we nog totaal niet zeker: Fernando Alonso Heikki Kovalainen Ralf Schumacher Vitantonio Liuzzi Giancarlo Fisichella En de nieuwkomers zouden (kunnen) zijn: Sebastian Bourdais Timo Glock Chirstian Klien Bewerkt: 11 november 2007 door profile Reageren
JasonStatham Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 als alonso maar geen plaatsje bij ferari krijgt opeens (ik denk dat hij dat dolgraag wilt) Reageren
profile Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Dat gaat niet.Toch niet zoals het er nu uitziet. Massa ligt met Ferrari onder contract tot 2010 en Raikkonen die is volgens mij onder de indruk van ferrari na zijn eerste titel.Hij heeft trouwens ook een contract voor volgend jaar. Nog eens mijn lijstje: heb een lijstje van waar de rijders volgend jaar rijden. Scuderia Ferrari Malboro: -Kimi Raikkonen -Felipe Massa BMW Sauber Petronas: -Nick Heidveld -Robert Kubica ING Renault F1 team: -? -? AT&T Williams F1 team -Nico Rosberg -Kazuki Nakajima Panasonic Toyota Racing -Jarno Trulli -? Red Bull Renault -David coulthard -Mark Webber Scuderia Torro Rosso -Sebastian Vettel -Sebastian Bourdais Honda Racing -Jenson Button -Rubens Barrichello Super Aguri Honda F1 team -Takuma Sato -Anthony Davidson Force India (spyker) -? -? Vodafone Mclaren Mercedes -Lewis Hamilton -? Prodrive ? _________________________ Dit is een voorlopige kaart. Er kan nog veel veranderen. Maar van deze rijders zijn we allemaal zo goed als zeker. Van deze rijders zijn we nog totaal niet zeker: Fernando Alonso (EX MCLAREN) Heikki Kovalainen (EX RENAULT) Ralf Schumacher (EX TOYOTA) Vitantonio Liuzzi (EX TORRO ROSSO) Giancarlo Fisichella (EX RENAULT) En de nieuwkomers zouden (kunnen) zijn: Sebastian Bourdais (TORRO ROSSO) Timo Glock (TOYOTA ?) Chirstian Klien (FORCE INDIA,...) Reageren
Thundercover Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 (...)En de nieuwkomers zouden (kunnen) zijn:Sebastian Bourdais (TORRO ROSSO) Timo Glock (TOYOTA ?) Chirstian Klien (FORCE INDIA,...) Timo Glock en Christian Klien zijn geen nieuwkomers hoor. Overigens heeft Sutil een contract voor volgend jaar bij Force India en zal Alonso niet naar Ferrari gaan. Reageren
Mirrrr Geplaatst: 15 november 2007 Rapport Geplaatst: 15 november 2007 Michael Schumacher heeft met succes de afgelopen 2 dagen getest op het circuit van Barcalona. Alle 2 de dagen zette hij de snelste tijd neer. Eergister klokte hij een tijd van 1.21.922 in 63 rondjes en gisteren zette hij een tijd van 1.21.486 neer. Pedro de Rosa kwam in de Mc Laren nog het dichtste bij met 1.21.857. Maar voor iemand die een jaar lang niet geracet heeft kan ik maar 1 ding zeggen: Only One can be the best Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.