Jump to content

Formule 1

Spacecraft

Recommended Posts

Geplaatst:
Michael Schumacher heeft met succes de afgelopen 2 dagen getest op het circuit van Barcalona. Alle 2 de dagen zette hij de snelste tijd neer. Eergister klokte hij een tijd van 1.21.922 in 63 rondjes en gisteren zette hij een tijd van 1.21.486 neer. Pedro de Rosa kwam in de Mc Laren nog het dichtste bij met 1.21.857. Maar voor iemand die een jaar lang niet geracet heeft kan ik maar 1 ding zeggen: Only One can be the best _O_

Sebastian Bourdais komt zeker weten naar de F1

• 3 weken later...
  • Reacties 584
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• -Niels-

38

• Thundercover

38

• Spacecraft

30

• Only GrandTheftAuto

27

Geplaatst:
Michael Schumacher heeft met succes de afgelopen 2 dagen getest op het circuit van Barcalona. Alle 2 de dagen zette hij de snelste tijd neer. Eergister klokte hij een tijd van 1.21.922 in 63 rondjes en gisteren zette hij een tijd van 1.21.486 neer. Pedro de Rosa kwam in de Mc Laren nog het dichtste bij met 1.21.857. Maar voor iemand die een jaar lang niet geracet heeft kan ik maar 1 ding zeggen: Only One can be the best _O_

Sebastian Bourdais komt zeker weten naar de F1

Tuurlijk!

Hij heeft al een contract bij Toro Rosso. :D

• 3 weken later...
  • 1 maand later...
  • 1 maand later...
Geplaatst:
alonso word weer wereld kampion denk ik

Ach was het maar zo.

Als Renault kenner (:puh:) weet ik dat het voor vele fans leuk zou zijn dat nu Alonso terug is weer metteen de wereldtitel in de wacht sleept.Maar het Ferrari en het Mclaren team zijn sterk.Raikkonen en Massa kunnen geweldig samenwerken.Hamilton en Kovalainen ook hoor.Maar kovalainen gaat het moeilijk krijgen.En dan hadden we het nog niet over het BMW team.dat er ook weer sterk zal voor staan.Kubica en Heidfeld vormen ook een goed team.Wat dus niet makkelijk word voor Fernando en Nelshino.die niet goed gaan kunnen samenwerken.Maar ja,wat ik nu zeg zijn vooroordelen.Misschien heb je gelijk en kunnen ze samen strijden (of alleen) om de wereldtitel binnen te halen.

Op de andere nieuwkomers Force India (team) , Sebastian Bourdais (STR) zullen we ook op moeten uitkijken.Wie weet kan Force India iedereen een poepie laten ruiken.En kan Sebastian Bourdais STR naar de top brengen.

Maar ja daar kunnen we op zondag 16 Maart 2008 pas over oordelen.

Geplaatst:

Ik beschouw Force India niet echt als een nieuwkomer. Van binnen is het nog steeds het terug gezakte Jordan-team dat in 2005 werd opgedoopt tot Midland (en in 2007 weer Spyker). Ik denk wel dat ze op dit moment voor Super Aguri staan en daarmee niet achteraan. Super Aguri heeft zo weinig getest, dat het eigenlijk onvoorbereid aan het seizoen begint. De auto van Honda lijkt ook weer slecht te zijn, maar verder komt Force India niet hoor. :N

Overigens vind ik het knap van Alonso dat hij eindelijk eens een beetje naar waarheid begint te praten. Hij schat zijn kansen laag in en voor het eerst ben ik het een beetje met hem eens. Renault is voor eventuele podiumplaatsen, maar zit nog gewoon achter Ferrari, McLaren en BMW. Ik hoop dat BMW dit jaar wint, dat zou echt fantastisch zijn. :Y

Geplaatst:
Ik beschouw Force India niet echt als een nieuwkomer. Van binnen is het nog steeds het terug gezakte Jordan-team dat in 2005 werd opgedoopt tot Midland (en in 2007 weer Spyker). Ik denk wel dat ze op dit moment voor Super Aguri staan en daarmee niet achteraan. Super Aguri heeft zo weinig getest, dat het eigenlijk onvoorbereid aan het seizoen begint. De auto van Honda lijkt ook weer slecht te zijn, maar verder komt Force India niet hoor. :N

Overigens vind ik het knap van Alonso dat hij eindelijk eens een beetje naar waarheid begint te praten. Hij schat zijn kansen laag in en voor het eerst ben ik het een beetje met hem eens. Renault is voor eventuele podiumplaatsen, maar zit nog gewoon achter Ferrari, McLaren en BMW. Ik hoop dat BMW dit jaar wint, dat zou echt fantastisch zijn. :Y

Ik ben het gedeeltelijk over Force India het met je eens. Maar als ik de test tijden zie, begin ik toch te twijfelen en ik weet dat testtijden niet helemaal een realistisch beeld geven van hoe het team het seizoen gaat rijden. Maar als ik zie dat het verschil tussen een topteam zoals Ferrari en het team van Force India soms nog niet eens één seconde verschil is, denk ik dat ze zich toch mogen gaan vergelijken met Torro Roso en misschien wel Red Bull. Maar het hele seizoen kan anders lopen. Maar ze hebben wel een schat aan ervaring binnen handbereik, Fischichella draait al heel wat jaartjes mee in de Formule 1.

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Ziet er dus uit dat SUPER AGURI toch van start gaat! :D

Super Aguri gered door Magma Group

Super Aguri is gered. De noodlijdende Japanse renstal is overgenomen door de Magma Group, een groep Britse investeerders. Dankzij de overname kan het team gewoon starten in de Grand Prix van Australië.

Honda

In een speciale aankondiging maakte Super Aguri op de maandag voor de Grand Prix van Australië bekend dat het team wordt overgenomen door de Magma Group. Bovendien is er overeenstemming bereikt met Honda over de levering van motoren en technische know-how.

Sato en Davidson

De Japanse renstal kondigde verder aan dat de rijdersline-up onveranderd blijft. Takuma Sato en Anthony Davidson rijden ook in 2008 voor het team.

Opgetogen

Aguri Suzuki is opgetogen dat de toekomst van zijn team is veilig gesteld. "Ik ben blij dat ik in dit late stadium een nieuwe partner en onze coureurs kan presenteren. Ik kijk uit naar een langdurige en succesvolle samenwerking met Magam Group."

Bron : www.rtlgp.nl

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Teams:

Ferrari

Kimi Raikkonen

Filipe Massa

BMW Sauber

Nick Heidfield

Robert Kubica

Renault

Fernando Alonso

Nelson Piquet Jr.

Williams

Nico Rosberg

Kazuki Nakajima

Red Bull

David Coulthard

Mark Webber

Toyota

Jarno Trulli

Timo Glock

Toro Rosso

Sebastien Bourdais

Sebastien Vettel

Honda

Jenson Button

Rubens Barrichello

Super Aguri

Takuma Sato

Anthony Davidson

Force India

Adrian Sutil

Giancarlo Fisichella

McLaren

Lewis Hamilton

Heikki Kovalainen

Bewerkt: door `Raikkonen

Ziezo,de eerste Grand Prix van het seizoen zit erop.

Geweldige prestatie van Hamilton die won.En ook Nick Heidfeld en Nico Rosberg mogen vieren.Zij werden mooi 2 en 3,na een prachtige race vol crashes en duel's.Dit kwam er natuurlijk na het wegvallen van de Traction Control.Ferrari baalt wel enorm na deze horror start van het seizoen.Raikkonen die constant met problemen moet afrekenen,en Massa die al niet veel meer moest doen.Ook prachtprestatie van Fernando Alonso die toch nog 4de plaats pakt net voor Heikki Kovalainen.De zwaarste crash was in ieder geval die van Timo Glock die zijn wagen in de lucht katapulteerde.De grappigste crash kwam ongetwijfeld van Rubens Barrichello.Die gewoon de tankslang even meepikte.

Gelukkig liep het niet af zoals bij Albers vorig jaar.In ieder geval was dit een geweldige start van het F1 seizoen en volgende week ben je alweer zoet met de GP van Maleisie.Op het circuit van Sepang.

94337.jpg

Hamilton wint na een fantastiche prestatie.

94423.jpg

Rosberg meer dan blij met eerste podiumplaats.

94442.jpg

Alonso VS Kovalainen.

94386.jpg

Ferrari niet blij.

94329.jpg

Het was zeker niet saai vandaag.

Met dank aan www.f1.gpupdate.net/nl/

Bewerkt: door profile
Geplaatst:

Wat een GP :o

Zeer mooie prestatie van Hamilton, jammer van het Ferrari-kamp. Voor Rosberg kon dit seizoen ook niet beter beginnen, z'n eerste podiumplaats uit z'n carrière.

Enorm enorm jammer vond ik het voor Bourdais, op een zéer knappe 4rde plaats aan het rondrijden in z'n eerste GP en dan valt ie uit op 2 ronden van het einde :N

Gelukkig voor Glock vielen de gevolgen van z'n toch wel zware crash goed mee :)

Ongelooflijk dat slechts 7 wagens de finish haalden :o Wat de hitte allemaal niet kan doen...

Geplaatst:

Het was een super race vandaag.

Maar zouden jullie foto's etc. niet willen posten in dit topic. We hebben daar een speciaal blog voor, met een superverslag en de beste foto's!

Geplaatst:
Het was een super race vandaag.

Maar zouden jullie foto's etc. niet willen posten in dit topic. We hebben daar een speciaal blog voor, met een superverslag en de beste foto's!

Excuseer :$

Ik kon me niet inhouden. :puh:

Ik vind het zo leuk.

Iedereen kijken morgen ochtend om 7.35 uur!

De race van Malaysa,Sepang...

Wie denk je dat er gaat winnen?

Bewerkt: door Miek
Geplaatst:

Kimi Raikonen gewonnen!

Fisichella op 12.

Het was een soort van ''Combat vandaag,weet er iemand wanneer de volgende GRAND PRIX

start?

6 april pas weer in Bahrein. En dan om 1 uur tot 3 uur volgens de formule1 site.

Bewerkt: door gtaboy107

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...