Jump to content

Formule 1


Spacecraft

Recommended Posts

Wanneer die een fout heeft, rijd er helemaal niemand.

Maar die mensen betalen zich scheel voor 1,5 uur racen en je krijgt 6 auto'tjes.

@mania-92, dat lijkt me niet goed.

Dan zijn er maar een paar duizend kaarten te koop.

Want er zijn nu al veel lui, dus dan kunnen er volgend jaar weinig bij.

Moet jij maar eens in de huid van christijaan stappen.

Die jonge wil gewoon racen dan gooien er een paar maloten flesjes op de baan.

En dan heeft hij 2 benen gebroken.

Barichello rieed och ook net over een flesje heen.

Maar er gebeurde weinig, het flesje ging gewoon stuk.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 584
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -Niels-

    38

  • Thundercover

    38

  • Spacecraft

    30

  • Only GrandTheftAuto

    27

Wanneer die een fout heeft, rijd er helemaal niemand.

Maar die mensen betalen zich scheel voor 1,5 uur racen en je krijgt 6 auto'tjes.

@mania-92, dat lijkt me niet goed.

Dan zijn er maar een paar duizend kaarten te koop.

Want er zijn nu al veel lui, dus dan kunnen er volgend jaar weinig bij.

Moet jij maar eens in de huid van christijaan stappen.

Die jonge wil gewoon racen dan gooien er een paar maloten flesjes op de baan.

En dan heeft hij 2 benen gebroken.

Barichello rieed och ook net over een flesje heen.

Maar er gebeurde weinig, het flesje ging gewoon stuk.

Maar als het wel fout gaat wat dan?

Als jij in zo'n ferrari zou zitten en je band gaat stuk door zo'n flesje en je hebt alles gebroken? Zeg je dit dan nog steeds?

Link to comment
Delen op andere websites

Barichello rieed och ook net over een flesje heen.

Maar er gebeurde weinig, het flesje ging gewoon stuk.

Aan het einde van hen rechte stuk gooide ze ook ten tijde dat de Ferrari's daar reden. Hij kan ook in de cockpit komen met een eventuele schrikreaktie als gevolg..

Ze gooide ook een blikje, daarmee kun je een scheurtje maken in een band en naderhand klappen. Er kan wel degelijk veel gebeuren.

Aan de andere kant: er zijn ook mensen die denken dat stoeptegel op auto's gooien geen kwaad kan....

Link to comment
Delen op andere websites

Uitslag:

1. Schumacher

2. Barichello

3. Monteiro

4. kartykeen ofzo

5. Albers :D

6. Friesacher

Naja puntes gekregen, goed voor minardi, selcht voor de F1!

Als ik de team eigenaar van minardi moet geloven. Vind ik het erg zwak van jordan om toch de baan op te gaan. Dit gaat rijd minardi nooit meer dicht.

Volgend jaar maar weer gewoon banden wisselen? Een fabrikant?

Lijkt mij goed idee B) .

Link to comment
Delen op andere websites

Laten we hopen dat deze race de sleutel is om terug naar 1 bandenleverancier te gaan. De banden zijn een te groot issue en zoals in de voorbeschouwing al gezegd werd: met meerdere levernciers gebeuren er meerdere ongelukken en is het duurder om een goede band op de baan te krijgen terwijl ze de F1 juist goedkoper willen maken.

Als ik de team eigenaar van minardi moet geloven. Vind ik het erg zwak van jordan om toch de baan op te gaan. Dit gaat rijd minardi nooit meer dicht.

Stoddard moet ook eerlijk zijn: dit punten verschil is wel reeel als je naar de snelheid van de auto's kijkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Laten we hopen dat deze race de sleutel is om terug naar 1 bandenleverancier te gaan. De banden zijn een te groot issue en zoals in de voorbeschouwing al gezegd werd: met meerdere levernciers gebeuren er meerdere ongelukken en is het duurder om een goede band op de baan te krijgen terwijl ze de F1 juist goedkoper willen maken.
Als ik de team eigenaar van minardi moet geloven. Vind ik het erg zwak van jordan om toch de baan op te gaan. Dit gaat rijd minardi nooit meer dicht.

Stoddard moet ook eerlijk zijn: dit punten verschil is wel reeel als je naar de snelheid van de auto's kijkt.

Als je een deal sluit hoor je je eraan te houden.

Maar die teambaas van jordan liep ook gewoon weg.

Die vent is zwak.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een deal sluit hoor je je eraan te houden.

Maar die teambaas van jordan liep ook gewoon weg.

Die vent is zwak.

Daarmee ben ik het met je eens, maar die uitspraaks van Stoddard dat z'n seizoen voorbij is... hoe kun je ooit zeggen dat het seizoen gestart is als je altijd laatste wordt... Het is een sympathiek team, maar ze rijden feitelijk alleen in de weg.

Link to comment
Delen op andere websites

Uitslag:

1. Schumacher

2. Barichello

3. Monteiro

4. kartykeen ofzo

5. Albers :D

6. Friesacher

Naja puntes gekregen, goed voor minardi, selcht voor de F1!

Beetje jammer van aalbers had hem graag in de top 3 gezien, shumi en Barichello pakken hun podium plek mee, beetje triest voor de F1 maar wel leuk voor aalbers dat ie deze keer in de punten rijd

Link to comment
Delen op andere websites

Tja wat moet ik er nog over zeggen, erg jammer dat de Michellin rijders niet van start gingen, ik vond het maar een saaie optocht, toch wel leuk voor Christian Albers dat hij punten heeft gehaald.

Maar ja, maar 6 auto's van start. Eigenlijk hadden ze de race af moeten blazen, maar goed dat zou niet echt leuk zijn voor de fans, maar dit was al helemaal niet leuk. En het is natuurlijk terecht dat de fans boos zijn, ze hebben er wel $ 250 voor kaartje betaald en dan krijg je zo'n zielige vertoning voor geschoteld. Ik zou mijn geld terug vragen.

En Michellin moet wel heel snel wat doen om hun imago op te poetsen in Amerika en in europa, want anders krijgen we volgend jaar, maar weinig races. Dan gaat de formule 1 helemaal de verkeerde kant op en dat wil ik niet. Ik ben een vervent formule 1 kijker en ik hoop dat alles binnenkort al wordt opgelost zodat we volgend jaar ook nog een volle race kalender hebben.

Zo en dat is mijn mening. :rolleyes:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Tja wat moet ik er nog over zeggen, erg jammer dat de Michellin rijders niet van start gingen, ik vond het maar een saaie optocht, toch wel leuk voor Christian Albers dat hij punten heeft gehaald.

Maar ja, maar 6 auto's van start. Eigenlijk hadden ze de race af moeten blazen, maar goed dat zou niet echt leuk zijn voor de fans, maar dit was al helemaal niet leuk. En het is natuurlijk terecht dat de fans boos zijn, ze hebben er wel $ 250 voor kaartje betaald en dan krijg je zo'n zielige vertoning voor geschoteld. Ik zou mijn geld terug vragen.

En Michellin moet wel heel snel wat doen om hun imago op te poetsen in Amerika en in europa, want anders krijgen we volgend jaar, maar weinig races. Dan gaat de formule 1 helemaal de verkeerde kant op en dat wil ik niet. Ik ben een vervent formule 1 kijker en ik hoop dat alles binnenkort al wordt opgelost zodat we volgend jaar ook nog een volle race kalender hebben.

Zo en dat is mijn mening. :rolleyes:

goed gezegd maar als iedereen met michellin ging rijden waren er mischie dode en/of gewonde gevalen en da is een groot risico

Bewerkt: door master of deaster
Link to comment
Delen op andere websites

Tja wat moet ik er nog over zeggen, erg jammer dat de Michellin rijders niet van start gingen, ik vond het maar een saaie optocht, toch wel leuk voor Christian Albers dat hij punten heeft gehaald.

Maar ja, maar 6 auto's van start. Eigenlijk hadden ze de race af moeten blazen, maar goed dat zou niet echt leuk zijn voor de fans, maar dit was al helemaal niet leuk. En het is natuurlijk terecht dat de fans boos zijn, ze hebben er wel $ 250 voor kaartje betaald en dan krijg je zo'n zielige vertoning voor geschoteld. Ik zou mijn geld terug vragen.

En Michellin moet wel heel snel wat doen om hun imago op te poetsen in Amerika en in europa, want anders krijgen we volgend jaar, maar weinig races. Dan gaat de formule 1 helemaal de verkeerde kant op en dat wil ik niet. Ik ben een vervent formule 1 kijker en ik hoop dat alles binnenkort al wordt opgelost zodat we volgend jaar ook nog een volle race kalender hebben.

Zo en dat is mijn mening. :rolleyes:

Ik heb niet veel verstand van Formule 1, maar als Michelen echt zo slechte banden heeft.

Dan rijden ze toch de volgende keer met Bridgestone ofzo??

Kennen jullie trouwens die mop van die Formule 1 wagens al?

Die gingen niet.

Beetje droge mop maar goed ..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet, dat je onder het seizoen, van merk kan verwisselen met banden.

Zit namelijk een contract tussen, die je niet zomaar kan breken.

Ik hoorde vandaag dat Zondag waarschijnlijk weer 6 teams gaan rijden.

Michelin gaat staken, maar weet niet of het waar is.

Als Michelin zo doorgaat, gaan ze binnen kort failliet.

Link to comment
Delen op andere websites

inderdaad en dat komt op het conto van dioe eckle stone die dan geen geld meer binne krijgt van fans etc als ze niet meer komen voor die 6 teams of meer.

Laat iedereen gewoon het zelfde merk banden rijden dan is er ook geen discussie meer, en kan de F1 weer een aantrekkelijke sport worden want zo het nu eruit ziet?! dat is geen liefhebberij meer

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...