Jump to content

Team Fortress 2


Dastard
 Share

Recommended Posts

tf2a.jpg

Het fantastiche online spel: Team Fortress 2 (TF 2).

Discussier er hier over =D

Ohja:

When’s the Pyro update? When’s the Pyro update? When’s the Pyro update? Okay, okay, we’ll tell you. It’s Thursday! (19th).

Morgen Pyro update en 2 nieuwe user created maps voor TF2 =D!!

Ik zit er alvast morgen op icon_mrgreen.gif

Edited by Visser23
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Ferre

    5

  • Davedavy

    6

  • .Corneria.

    6

  • Zombiespeed

    5

Plezant! wat houdt die pyro update in?
Van PC Only heb ik het volgende berichtje gehaald:

"Een maand geleden kreeg de Medic de eerste in de reeks van upgrades voor de game. De klasse kreeg 36 speciale Medic achievements en drie nieuwe speciale wapens die vrijgespeeld kunnen worden. Voor de Pyro worden soortgelijke toevoegingen verwacht. Valve wil in de toekomst ook de andere klasses van Team Fortress 2 van zo'n upgrade voorzien."

Link to comment
Share on other sites

Ik heb deze (fantastische) game op de PS3, maar daar verschijnen er geen updates denk ik. Ik had wel gehoord dat de Gold-mode ofzoiets naar de consoles kwam.

Link to comment
Share on other sites

Erg leuk dat ze de minst gespeelde classes voorzien van updates waardoor die ook weer gespeeld worden. De medic stond voor de update onderaan bij de lijst van meest gespeelde classes, nu staat hij op de derde plaats. Velen vonden de pyro saai en kut, omdat ze er niks van bakten. Waarschijnlijk hadden ze quick weapon change niet aan en hadden ze de skills niet. Ik vond daarom juist die class zo leuk. Ik vind het nu echt verrot dat al die 'achievement whores' de pyro zijn. De pyro staat nu op nummer 1 van meest gespeelde class. Check de stats: http://www.steampowered.com/status/tf2/pub...ayedbyclass.png

De updates moet ik nog even ontdekken ingame. De pyro is wel opgeleukt, alleen zal ik pas wachten tot de vakantie (of ver daarna) om weer te gaan spelen, dan is de hype weer voorbij en kan ik weer normaal spelen.

Btw, overzicht van de updates: http://www.steampowered.com/pyro/

Edited by Ferre
Link to comment
Share on other sites

Ja, dat vindt ik ook, want de pyro is de meest gespeelde class en de Medic's bakken er niets van, maar nu zijn er veel meer betere spelers die voor Medic's gaan.

Link to comment
Share on other sites

Op de Team Fortress 2 blog hebben ze bekend gemaakt dat de Heavy de volgende class is die ze gaan updaten. Eert zorgen ze ervoor dat ze duidelijke doelen hebben, dan komen ze met ideeën en vervolgens proberen ze na te denken over hoe ze dit gaan doen.

Valve heeft een lijstje gemaakt om te helpen hoe je problemen kan oplossen met de Heavy Pack. Ga naar de blog en denk mee! http://www.teamfortress.com/post.php?id=1670

Link to comment
Share on other sites

Velen vonden de pyro saai en kut, omdat ze er niks van bakten. Waarschijnlijk hadden ze quick weapon change niet aan en hadden ze de skills niet. Ik vond daarom juist die class zo leuk. Ik vind het nu echt verrot dat al die 'achievement whores' de pyro zijn. De pyro staat nu op nummer 1 van meest gespeelde class. Check de stats: http://www.steampowered.com/status/tf2/pub...ayedbyclass.png

Agreed, mijn 2e favo klasse is hierdoor keihard verneukt. :(

Mja, dat maakt killen met een heavy ineens nog makkelijker. Al die Pyro's zijn lucky go happy, en rennen zo op point blank range van je Minigun. Makkelijke kills!

Valve heeft een lijstje gemaakt om te helpen hoe je problemen kan oplossen met de Heavy Pack. Ga naar de blog en denk mee! http://www.teamfortress.com/post.php?id=1670

Ik dacht aan een soort van 'ricochet' bullets. Dus als het ware kaatsen de kogels terug vanaf de muur. Er moet wel een penalty aan zitten, de minigun zelf wordt 10% minder accuraat, de kogels zijn 20% zwakker gemaakt omdat ze moeten terugkaatsen, en de kogels die je terugslaat vanaf de muur zelf moeten 50% minder schade aan kunnen richten, en hebben een heel korte range.

Ik kan nergens mijn idee plaatsen, dus dan doe ik dat maar hier.

Overigens, als je denkt dat een heavy gewoon kan 'door gaan blijven schieten en alles terugkaatsen in een hoekje' zoals ik al zei, die kogels die terugkaatsen raken je al moeilijker, doen minder schade, en de afstand die ze van de muur afleggen is erg kort, daarnaast moeten ze ook nog hun munitie vervangen. (tenzij je naast een dispenser staat dan.) Een spy kan naar binnen glippen, en alsnog backstabben, een demoman kan op 1 punt concentreren en alsnog bommen gooien. Als ze toch al een hoekje volgooien met hun kogels, waarom niet ricochet?

Edited by Fyre
Link to comment
Share on other sites

Ik denk dat de heavy een nieuw unlockable wapen zal krijgen die sneller kan schieten. Als hij sneller kan verdedigen maakt het niet zo veel uit dat hij sloom is. Ook denk ik dat er voor de Rus en de Duitser wat leuke teamwork dingen gaan komen.

Link to comment
Share on other sites

Team Fortress 2 is erg leuk spel maar ff een vraagje:Hoe doe je de Tekst enzo in het nederlands want op de doos staat dat je ook nederlands kan kiezen ,weet iemand hoe?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...