snowguard3 Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Ga naar Settings en dan naar Interface en klik op Nederlands. Dan is Steam in het Nederlands en ook de spellen die Nederlands ondersteunen. Ok bedankt Reageren
Ferre Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2008 De Heavy update is er. De Heavy heeft nieuwe wapens en achievements, er zijn nieuwe gamemodes en nieuwe maps. Geiwl. Ch-Check it Out! http://www.steampowered.com/tf2/heavy/ Reageren
moechy Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 (bewerkt) Hey allemaal, Ik krijg een heel lastige error als ik TF 2 wil spelen. Nl. deze: Engine error: No permissions to run tf2. Wie kan me helpen om dit op te lossen? Alvast bedankt. grtzzz moechy EDIT: Laat maar heb het al gevonden Bewerkt: 7 september 2008 door moechy Reageren
Dastard Geplaatst: 31 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2009 Frigging grote bump, maar wil dit even melden, De Scout update komt eraan check www.tf2.com Reageren
.Corneria. Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 Ik zoek iemand die me wilt helpen voor een TF2 walktrough.Ken jij veel van TF2 en heb jij MSN,dan mag je zeker helpen!De walktrough komt in dit topic.Ik edit mijn bericht dan wel. Alvast bedankt, .Corneria. Reageren
.Corneria. Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 Please!Somebody? .Corneria. Reageren
wupie Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 TF2 is dat team fortres 2, zo ja dan wil je wel helpen. Reageren
.Corneria. Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 TF2 is dat team fortres 2, zo ja dan wil je wel helpen. Ja het is Team Fortress 2. Heb je MSN? .Corneria. Reageren
wupie Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 TF2 is dat team fortres 2, zo ja dan wil je wel helpen. Ja het is Team Fortress 2. Heb je MSN? .Corneria. jep stuur maar een PB met jou MSN Reageren
.Corneria. Geplaatst: 15 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2010 Beste Forummers, Elke keer als ik in een server in Team Fortress 2 ga heb ik last van dikke lag. Ik heb al mijn setting op het laagste gezet maar niks helpt. Kan iemand me helpen? Mijn computer: Windows 7 Proffesional Processor: Intel® Core Duo CPU E7300 @ 2.66GHz 2.66GHz RAM Geheugen: 1GB Type Systeem: 32 bitbesturingssysteem Alvast Bedankt, .Corneria. Reageren
Hayte Geplaatst: 15 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2010 Grafische kaart? Niet dat het zoveel uitmaakt, een magnetron kan Source nog draaien... Begint die lag al in het menu? Is die lag ook aanwezig in de tutorial? Reageren
.Corneria. Geplaatst: 15 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2010 Grafische kaart? Niet dat het zoveel uitmaakt, een magnetron kan Source nog draaien... Begint die lag al in het menu? Is die lag ook aanwezig in de tutorial? Hij begint pas als ik in een server zit. In de tutorial heb ik er geen last van. Het is pas als ik met anderen in een server zit. PS: Waar vind je de info van je Grafische Kaart? Ben niet echt zo'n Hardware kenner. Reageren
Hayte Geplaatst: 15 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2010 Is dat maar 1 server, zo ja, hoge ping? veel mods? etc. Zo nee, probeer eerst een server met weinig mensen, geen mods, etc. Werkt hij nog steeds sloom, loop je iets te downloaden in de achtergrond? Andere gebruikers op jouw netwerk? Heb je draad internet? Hoe snel is jouw internet? (speedtest.net) Over je grafische kaart; Start; Uitvoeren; dxdiag; Display (of Beeld). Anders kan je Flitskikker's Infotool downloaden. Reageren
.Corneria. Geplaatst: 15 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2010 Zo nee, probeer eerst een server met weinig mensen, geen mods, etc. Werkt hij nog steeds sloom, loop je iets te downloaden in de achtergrond? Andere gebruikers op jouw netwerk? Heb je draad internet? Hoe snel is jouw internet? (speedtest.net) Als ik bijvoorbeeld in een server ga zonder mods en met weining mensen, heb ik wel wat minder lag maar het blijft meestal wel wat vast hangen. Mijn ping is meestal rond de zeventig en ik heb kabel internet. Als ik op een server met mods ga hangt het er ook vanaf hoeveel mensen er op de server zitten. Hoe meer mensen, hoe meer lag. We hebben thuis een heleboel Computers (5) Die op dit netwerk draaien. Uitslag Speedtest: Informatie Grafische Kaart: Model: Intel® G33/G31 Express Chipset Family (Microsoft) Beeldprocessor: Intel® GMA 3100 (0x29C2) Geheugengrootte: 265 MB VRAM Stuurprogramma: igdumd32.dll, versie 8.15.10.1749 Hopelijk ben je hier iets mee. Reageren
mikej2 Geplaatst: 15 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2010 Het ligt aan je videokaart. Het is een intel onboard kaart. Die zijn ook niet bedoelt voor te gamen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.