Jump to content

Adobe Photoshop Guide downloaden


raymono

Recommended Posts

Heey,

Levi heeft gezecht in zijn topic dat er een beginners photoshop was en dat was Adobe Photoshop Guide maar er staat niet in wara je het moet downloaden of wel maar ik had het niet allemaal doorgelezen.

Maar als iemand weet waar je het meot downloaden zeg het dan even ;)

Gr Raymon.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet zeker of deze PhotoShop voor beginners is maar het is er wel één. Ik heb ook een PhotoShop gedownload, maar ik zou niet weten hoe dit ding werkt... ;) Misschien is dit wel de beginner Adobe PhotoShop.

Dit is Adobe PhotoShop voor beginners ;)

Succes ^_^

DSgregor :cya:

Bewerkt: door DSgregor
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet zeker of deze PhotoShop voor beginners is maar het is er wel één. Ik heb ook een PhotoShop gedownload, maar ik zou niet weten hoe dit ding werkt... ;) Misschien is dit wel de beginner Adobe PhotoShop.

Dit is Adobe PhotoShop voor beginners ;)

Succes ^_^

DSgregor :cya:

Dankje maar waar staat het waar je het moet downloaden?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet zeker of deze PhotoShop voor beginners is maar het is er wel één. Ik heb ook een PhotoShop gedownload, maar ik zou niet weten hoe dit ding werkt... ;) Misschien is dit wel de beginner Adobe PhotoShop.

Dit is Adobe PhotoShop voor beginners ;)

Succes ^_^

DSgregor :cya:

Dankje maar waar staat het waar je het moet downloaden?

Als je het programma wilt downloaden moet je bij de eerste link gewoon op de grote blauwe letters 'download Adobe Photoshop CS3' klikken. De tweede link is slechts een guide en niet het programma, dus die kan je helaas niet downloaden. Maar dat hoeft ook niet als je gewoon een goede internetverbinding hebt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet zeker of deze PhotoShop voor beginners is maar het is er wel één. Ik heb ook een PhotoShop gedownload, maar ik zou niet weten hoe dit ding werkt... ;) Misschien is dit wel de beginner Adobe PhotoShop.

Dit is Adobe PhotoShop voor beginners ;)

Succes ^_^

DSgregor :cya:

Dankje maar waar staat het waar je het moet downloaden?

Als je het programma wilt downloaden moet je bij de eerste link gewoon op de grote blauwe letters 'download Adobe Photoshop CS3' klikken. De tweede link is slechts een guide en niet het programma, dus die kan je helaas niet downloaden. Maar dat hoeft ook niet als je gewoon een goede internetverbinding hebt ;)

Let er ook op dat Photoshop geld kost. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Let er ook op dat Photoshop geld kost. ;)

De link die DSgregor hierboven gaf is een trial (zie het rechtertabeltje als je op de link klikt: 'licentie: trial'. De 30 dagen durende trial is gelukkig wel gratis en handig als je Photoshop eens wilt uitproberen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Let er ook op dat Photoshop geld kost. ;)

De link die DSgregor hierboven gaf is een trial (zie het rechtertabeltje als je op de link klikt: 'licentie: trial'. De 30 dagen durende trial is gelukkig wel gratis en handig als je Photoshop eens wilt uitproberen :)

Ja, eerst had ik ook ook trial gedaan met CS3 maar daar snapte ik niets van maar even proberen het te snappen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet zeker of deze PhotoShop voor beginners is maar het is er wel één. Ik heb ook een PhotoShop gedownload, maar ik zou niet weten hoe dit ding werkt... ;) Misschien is dit wel de beginner Adobe PhotoShop.

Dit is Adobe PhotoShop voor beginners ;)

Succes ^_^

DSgregor :cya:

Dankje maar waar staat het waar je het moet downloaden?

Als je het programma wilt downloaden moet je bij de eerste link gewoon op de grote blauwe letters 'download Adobe Photoshop CS3' klikken. De tweede link is slechts een guide en niet het programma, dus die kan je helaas niet downloaden. Maar dat hoeft ook niet als je gewoon een goede internetverbinding hebt ;)

Maar waar kan je dan de gratis trial versie van CS3 downloaden want als ik op die link druk doe ik downloaden en dan staat er iets in de 300 euro.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...