Jump to content

Eigen Nummer

Recommended Posts

Geplaatst:

Om eerlijk te zijn vind ik het niet echt lekker klinken. Vooral dat deuntje dat steeds terugkomt vind ik er zeker niet mooi tussen passen. Voor de rest klinkt het enigszins wel al moet je eerst rustig het nummer inkomen. Bouw het liedje dus rustig op en ga niet gelijk beginnen met alle deuntjes. Veel verstand heb ik er ook niet van hoor, maar ga vooral zo door.

Geplaatst: (bewerkt)

Allereerst klinkt het echt heel goed :tu: . Maar zoals Jay; al zei, past dat deuntje er niet echt bij. Eerlijk gezegd word ik er enigzins geirriteerd van... Het is echt een lekker nummer. Maar komt veel beter op zijn plaats zonder dat deuntje... Ik snap wel dat je het een beetje voor de afwisseling gekozen hebt. Maar dit deuntje blijft het hele nummer door gaan en dat vind ik toch niet lekker klinken na verloop van tijd.

Bewerkt: door Global
Geplaatst:

Vind deze al een stuk lekkerder klinken dan die vorige ^_^

Ik heb totaal geen verstand van muziek maken maar het komt voor mij redelijk profesioneel over.

Veel variatie, lekker deuntje wat niet verveelt, en klinkt gewoon goed.

Geplaatst: (bewerkt)
ik ben muziek maak pro waarmee heb je die gemakt dan frooty loops???

Ja joh ;)

Jep. Helemaal daarmee.

Bewerkt: door Unmountable Tijmen
Geplaatst:

Leuk gemaakt, ik denk dat ik FruityLoops ook eens ga verkennen.

En nog iets, als je denkt dat een liedje wat eentonig en saai kan worden, wat best mogelijk is met dit genre, kan je misschien zorgen voor een fotocollectie i.p.v. een achtergrond die nooit veranderd. Zo word de aandacht een beetje afgeleid en sommige mensen vinden dat leuker dan een vaste achtergrond.

Nog succes met het mixen!

Geplaatst:
geinig invester in monitors (goeie speaker) om af te mixen kwaliteit kan beter jwz

Die dingen zijn nogal duur, en iemand die hebt voor z'n hobby doet is niet echt een goede investering.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...