Jump to content

NFS:Undercover opvolger van ProStreet

Recommended Posts

Geplaatst:
De titel komt pas uit in 2009 en ik heb er niet al teveel hoop in. Nu slaan ze weer een andere weg in, net als bij Pro Street. Daarbij was het idee goed om eens iets anders te doen dan illegale straatraces, maar het concept was niet goed uitgewerkt en daardoor flopte ProStreet uiteindelijk. Maar zolang er nog geen details of screenshots zijn is hier weinig over te zeggen, misschien dat dat na de E3 anders is.

AKA Need for Speed wordt uitgemolken.

ik heb een raar vermoeden dat jij de Power Unlimited leest?

• Reacties 149
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GTA Haas

39

• Galiorix

9

• FerryN

7

• Dead-Dodo

5

Geplaatst:
Hmm, volgens mij wordt deze NFS toch ietsjes beter dan Pro Street. Hoop ik voor ze. [EA]

i love nfs

Geplaatst:
Hmm, volgens mij wordt deze NFS toch ietsjes beter dan Pro Street. Hoop ik voor ze. [EA]

i love nfs

Niet spammen :@

Gelukkig wordt het dus geen Prostreet kloon, want dan ga ik het spel ook niet kopen.

Toen ik de demo ervan speelde had ik er helemaal geen gevoel meer bij :-(

Dus ik verwacht een mooie game, ongeveer een beetje hetzelfde als Need for speed Underground 1/2 !

Geplaatst:

i love nfs

Niet spammen :@

Gelukkig wordt het dus geen Prostreet kloon, want dan ga ik het spel ook niet kopen.

Toen ik de demo ervan speelde had ik er helemaal geen gevoel meer bij :-(

Dus ik verwacht een mooie game, ongeveer een beetje hetzelfde als Need for speed Underground 1/2 !

wat bedoel je niet spammen?

Geplaatst: (bewerkt)

Aan Fuffie,

Tegen wie heb je het over ''niet spammen''???

Zover ik weet wordt er niet gespamt.

Bewerkt: door Torritor
Geplaatst:

Jongens! Hou het rustig, post alleen als het over het Onderwerp gaat. Ik beschuldig niemand nu, maar als ik een keer zie dat het gebeurt schakel ik Sheepje in. En dan wordt de Spam verwijdert!

Ontopic:

Ik hou ook van NFS, vroeger hield ik niet echt van NFS maar nu wel. ^_^

Geplaatst:
Jongens! Hou het rustig, post alleen als het over het Onderwerp gaat. Ik beschuldig niemand nu, maar als ik een keer zie dat het gebeurt schakel ik Sheepje in. En dan wordt de Spam verwijdert!

Ontopic:

Ik hou ook van NFS, vroeger hield ik niet echt van NFS maar nu wel. ^_^

ik vindt alle nfs goed behalve voor de game boy die zijn dom

i love nfs

Als je dit een zinnig bericht vind :7

Ik zit nu helemaal te wachten op dit spel, fantastisch !

Edit: Dat spammen was gewoon voor de grap bedoeld niet letterlijk, nu weer ontopic zoals Haas zei !

Bewerkt: door Fuffie

Jezus, als je hier geen spam ziet :schater:

Most Wanted was eigenlijk qua gameplay de topper uit de hele serie, terwijl Underground 2 de beste was qua tuning mogelijkheden want die waren echt mega. De nieuwe word weer zoiets als Most Wanted met free roam. Het vertrouwen in de serie ben ik volledig kwijt na Carbon en Pro Street, ik hoop dat deze nieuwe weer beter word.

@hieronder: Freeroaming is in ieder geval bevestigt ;)

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:

Most Wanted was eigenlijk qua gameplay de topper uit de hele serie, terwijl Underground 2 de beste was qua tuning mogelijkheden want die waren echt mega. De nieuwe word weer zoiets als Most Wanted met free roam. Het vertrouwen in de serie ben ik volledig kwijt na Carbon en Pro Street, ik hoop dat deze nieuwe weer beter word.

Jezus was helaas niet online Galiorix !

Ik heb al tussen de ledenlijst gekeken en toen vond ik dit ''Jezus''.

Maar ik hoop dat er genoeg freeroaming in komt, hetzelfde bij Need for speed underground 2.

Gewoon veel geld verdienen, tuning tuning en nog eens tuning !

Geplaatst:

Jezus was helaas niet online Galiorix !

Ik heb al tussen de ledenlijst gekeken en toen vond ik dit ''Jezus''.

Maar ik hoop dat er genoeg freeroaming in komt, hetzelfde bij Need for speed underground 2.

Gewoon veel geld verdienen, tuning tuning en nog eens tuning !

Ik hoop alleen niet dat je ook koppel aan moet passen dat vond ik kut.

Maar ik hou ervan als je een game op 3 moeilijkshijd graden kon spelen niet zoals met pro street dat ze je hielpen een gat in te vallen.maar verder hoop enorm veel autos en tuning mogelijkheden.

Geplaatst:
Ik hoop alleen niet dat je ook koppel aan moet passen dat vond ik kut.

Maar ik hou ervan als je een game op 3 moeilijkshijd graden kon spelen niet zoals met pro street dat ze je hielpen een gat in te vallen.maar verder hoop enorm veel autos en tuning mogelijkheden.

Het was niet noodzakelijk om zaken als de turbodruk bij verschillende toertallen en dat soort zaken aan te passen, maar je auto werd er vaak wel beter van. Bovendien was er wel een soort moeilijkheids graad, die je op 3 verschillende standen kon zetten.... Qua auto's zal het nooit Gran Turismo worden, hoogstens 150 verwacht ik. Nou is Gran Turismo natuurlijk een spel van een heel ander kaliber, maar toen GT4 uitgebracht werd, had deze al ruim 700 auto's :7 Tuning mogelijkheden zullen er overigens voldoende zijn, ook de finetuning van de motor zal weer van de partij zijn. Ik hoop dat er weer een groter assortiment aan voor- en achterbumpers, skirts en uitlaten komt, want dat viel bij Pro Street nogal tegen, in dat opzicht is Underground 2 gewoon de beste omdat je eindeloze combinaties kunt maken tussen verschillende onderdelen...

Geplaatst:

Ik vind dat tuning bij nfs tegenwoordig gewoon te-overdone, ik wil gewoon lekker racen enzo, en neit de hele tijd bumpers en skirts uitzoeken voor mijn auto.

Ik verwacht weinig goeds van de nieuwe need for speed want ze hebben de vorige delen(zacht gezegt) verprutst.

eerder was het gewoon lekker racen met een exotic of wat dan ook zonder ik moet letten op de onderdelen, dat was nog eens een goeie tijd.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...