Jump to content

NFS:Undercover opvolger van ProStreet


GTA Haas

Recommended Posts

Ik heb er niet het volste vertrouwen in. NFS ProStreet trok op niet veel voor een PS3 titel te zijn, ook op de PSP deed ie het niet goed. Ik verwacht er al niet zoveel van vanwege de naam. Er zijn al zoveel NFS's die tourtjes rondracen door de stad. Hopelijk word het ook niet meer zo realistisch, want dat werk echt erg saai.De races in ProStreet waren veel te netjes. Ik hoop dat de verschillende weggetjes zullen zijn voor een mooie Mix tussen Free-Roaming en Race.

Bewerkt: door Miek
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • Reacties 149
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA Haas

    39

  • Galiorix

    9

  • FerryN

    7

  • Dead-Dodo

    5

ik vond NFS MW het beste NFS game ooit, en denk niet dat ze dat gaan overtreffen met de nieuwe, aangezien ze steeds maar minder goed worden.

most wanted was de beste, carbon was minder en prostreet was een flop. :7

al hoop ik natuurlijk wel dat het MW overklast :D

Link to comment
Delen op andere websites

als ik de trailer en screens bekijk, vind ik dat het er weer meer most wanted uitziet qua graphics. die auto's zijn ongeveer hetzelfde, zoals die porsche 911. ik hoop dat ze het toch wat verbeterd hebben, maar de gameplay van MW mogen ze voor mijn part hebben overgenomen :puh:

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

ik verwacht er veel van, en ik hoop dat ze wat hebben geleerd van het gedrocht genaamd Prostreet.

De graphics zien er alvast goed uit.

Alleen hoop ik dat ze niet te veel Missies erin gaan doen, ik hoop dat er nog genoeg rechttoerectaan races komen.

Afwachten! _O_:tu::dans:

Link to comment
Delen op andere websites

De map is kwa wegen geloof ik een stuk of 6x groter geworden, maar drift is verdwenen, hierbij krijg je wel weer de spannende achtervolgingen ala most wanted terug en het schijnt dat er een goed verhaal in komt, ook moet de besturing weetr meer de kant van most wanted op zijn gegaan.

hier is de map: Klik

Link to comment
Delen op andere websites

Ja Leden van Forum Zo te horen woorde jullie geil van NFS Undercover:p het enigste wat ik jammer vindt van alle nfs er zijn van die ferrarie lambgrini ofzo en porsche enzo.. dat vindt geen auto's om te tunen meer van die auto zoals honda mazada audi volkswagen en dat soort auto net zo als een ferrarie om die te tunen en te verlagen vindt ik geen reed aan maarja prostreet was kut mostwaned ging nog wel carbon ging ook nog wel maar enigste beetje leuke tot nu tog nfs u2 duss maarja mijn meening mzzl mickymous

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...