Jump to content

NFS:Undercover opvolger van ProStreet

Recommended Posts

Geplaatst:

Iedereen heeft zijn eigen smaak, de een vind tuners leuk en de ander exotics en nog een andere groep muscles, dus EA kan er beter van alle 3 wat instoppen, de laatste 2 keer hebben ze me teleur gesteld met de slechte verhaallijn en races, hopelijk doen ze het dit keer beter.

• Reacties 149
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GTA Haas

39

• Galiorix

9

• FerryN

7

• Dead-Dodo

5

Geplaatst:
Iedereen heeft zijn eigen smaak, de een vind tuners leuk en de ander exotics en nog een andere groep muscles, dus EA kan er beter van alle 3 wat instoppen, de laatste 2 keer hebben ze me teleur gesteld met de slechte verhaallijn en races, hopelijk doen ze het dit keer beter.

Hopelijk ook ja. Ik ben het volledig met jou eens! :) En deze keer moeten ze ook de Audi R8 moeten erinstoppen. En niet die LeMans want dat was een soort van Test R8. :duh:

Geplaatst:
Hopelijk ook ja. Ik ben het volledig met jou eens! :) En deze keer moeten ze ook de Audi R8 moeten erinstoppen. En niet die LeMans want dat was een soort van Test R8. :duh:

De R8 zat al in Need for Speed Pro Street hoor, alleen kon je daar zonder hack of patch niks mee. Het is onduidelijk waarom dat zo was, maar als het goed is kan je bij de PC versie die auto's wel op de een of andere manier toch krijgen.

Geplaatst: (bewerkt)

De R8 zat al in Need for Speed Pro Street hoor, alleen kon je daar zonder hack of patch niks mee. Het is onduidelijk waarom dat zo was, maar als het goed is kan je bij de PC versie die auto's wel op de een of andere manier toch krijgen.

Maar ik had het over NFS: Carbon . Dat daar de Audi erg lelijk was inplaats van een normale Audi R8 gaan ze er een soort Prototype (Audi LeMans) erin zetten, terwijl ze de Audi R8 er gewoon erin konden zetten. Dat vind ik ook wel slecht gedaan bij de Auto's. :N

Bewerkt: door GTA Haas
Toen was de R8 nog niet uit, toen het spel gemaakt werd stond hij nog bekend als de Audi LeMans ;)

Goh, De Audi R8 was al toen in productie. Dus ze konden net zo makkelijk de R8 erin zetten, inplaats van de LeMans. De LeMans was een voorbeeld van de Audi R8. Maar ze konden toch beter een R8 (Die net in Productie was gegaan) erin zetten en niet die Prototype. En zeg nou niet dat het niet zo is zoals ik het zeg, want ik heb niet voor niets 3 jaar zitten leren over Duitse Automerken! :@

EDIT: Forum leden! Er is een nieuwe Wallpaper van NFS: Undercover bekend! Hier de link ervan, en als je op 800x600 of hoger aanklikt dan krijg je 50% kwaliteit van de Wallpaper, dat krijg je als je geen geregistreerde gebruiker bent. :) Ik heb de Wallpaper tussen de tags gedaan, maar dat doet ie niet. Hoe dat kan weet ik ook niet, en ik heb alles goed gedaan.

Bewerkt: door GTA Haas
Geplaatst:

Jah de audi r8 haden ze der makkelijk in kunne zetten man maar heb liever dat er een AUDI S5 der in zette die auto is zo geil vooral in wit en zwarte velgen je pa zou em maar heb :dans::dans::dans::dans:

Edit ik denk niet dat ik em kom ik wil em tog eerst uit proberen bij vriend ofzo en als die leuk is goed verhaal lijn mooie auto in zitten wil ik em best kopen:D mzzzl mickymous

Toen was de R8 nog niet uit, toen het spel gemaakt werd stond hij nog bekend als de Audi LeMans ;)

Goh, De Audi R8 was al toen in productie. Dus ze konden net zo makkelijk de R8 erin zetten, inplaats van de LeMans. De LeMans was een voorbeeld van de Audi R8. Maar ze konden toch beter een R8 (Die net in Productie was gegaan) erin zetten en niet die Prototype. En zeg nou niet dat het niet zo is zoals ik het zeg, want ik heb niet voor niets 3 jaar zitten leren over Duitse Automerken! :@

Edit: Forum leden! Er is een nieuwe Wallpaper van NFS: Undercover bekend! Hier de link ervan, en als je op 800x600 of hoger aanklikt dan krijg je 50% kwaliteit van de Wallpaper, dat krijg je als je geen geregistreerde gebruiker bent. :) Ik heb de Wallpaper tussen de tags gedaan, maar dat doet ie niet. Hoe dat kan weet ik ook niet, en ik heb alles goed gedaan.

Ehhm... ik heb het over NFS:C, niet over pro street...

Carbon kwam uit in 2006, wanneer weet ik niet precies.

De Audi R8 werd gelanceerd op 6 november 2006.

Dus wanneer carbon ook in 2006 uitkwam, ik begrijp wel dat ze niet de R8 erin hebben gezet, daar hadden ze mss te weinig tijd voor.

over PS ben ik het ook niet met je eens.

Daarin zit namelijk gewoon de R8 volgens mij.

Deze is echter alleen verkrijgbaar door een cheat die extra auto's en banen vrijspeeld.

Deze Cheat: colectorsed?, vergeet de ? niet.[/font]

Bewerkt: door Addicted2
Geplaatst:

Ja, maar het was in 2006 bekend dat er een nieuwe Audi was de Audi R8. En ook al ging de Audi R8 in productie op 6 November 2006 , dan wisten ze toch vantevoren hoe de Audi R8 eruitziet. Daarom vind ik het stom dat ze de Audi LeMans erin hebben geplaatst behalve de Audi R8. Snap je het? :7

Geplaatst:
En als mensen die NFS spelen geen Mazda, Nissan, Honda en al die Japanse merken niet houden? En wel van Duitse Automerken? En de Amerikaanse Auto´s? Wat dan :7

Dan zijn ze zwaar ziek in de kop.

JAPANESE CARS RULES THE WORLD!!!!

Geplaatst:
Ja, maar het was in 2006 bekend dat er een nieuwe Audi was de Audi R8. En ook al ging de Audi R8 in productie op 6 November 2006 , dan wisten ze toch vantevoren hoe de Audi R8 eruitziet. Daarom vind ik het stom dat ze de Audi LeMans erin hebben geplaatst behalve de Audi R8. Snap je het? :7

ja en nee :7

ik snap wel waarom ze hem er niet in hebben gezet.

het zou raar zijn als Darius in de R8 zou rijden, terwijl hij er nog helemaal geen gekocht had kunnen hebben :puh:

En het "nee" gedeelte:

Waarom dan in een prototype :cab:

Daar kan hij ook niet aan komen :sigaar:

En als mensen die NFS spelen geen Mazda, Nissan, Honda en al die Japanse merken niet houden? En wel van Duitse Automerken? En de Amerikaanse Auto´s? Wat dan :7

Dan zijn ze zwaar ziek in de kop.

JAPANESE CARS RULES THE WORLD!!!!

nou niet bepaald, want de helft van de aziatische auto's worden vaak afgekeurd voor de veiligheidstests, en dan zijn de meeste merken direct failliet. niet honda of toyota enzo, maar van die one-model marks.

ontopic: ik ga 'm niet direct de eerste dag dat ie uitkomt kopen, maar eerst wat wachten op kritiek van anderen.

posi kritiek = kopen, nega kritiek = niet kopen :puh:

Bewerkt: door senneken
  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...