GTA Haas Geplaatst: 22 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2008 Heb even een vraagje, wanneer komt de Demo van NFS Undercover? Ik denk zelf dat ie op de Releasedatum komt van NFS Undercover, dus op 21 November. Maar zelf ben ik daar niet al te zeker van, mischien weet een van jullie wanneer de Demo komt van NFS Undercover? Reageren
Hayte Geplaatst: 22 september 2008 Rapport Geplaatst: 22 september 2008 Heb even een vraagje, wanneer komt de Demo van NFS Undercover? Ik denk zelf dat ie op de Releasedatum komt van NFS Undercover, dus op 21 November. Maar zelf ben ik daar niet al te zeker van, mischien weet een van jullie wanneer de Demo komt van NFS Undercover? komt er een demo van dan? ik moet wel zeggen dat ik het spel wel erg vind lijken op Carbon, maar met een beter verhaal Reageren
GTA Haas Geplaatst: 22 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2008 Heb even een vraagje, wanneer komt de Demo van NFS Undercover? Ik denk zelf dat ie op de Releasedatum komt van NFS Undercover, dus op 21 November. Maar zelf ben ik daar niet al te zeker van, mischien weet een van jullie wanneer de Demo komt van NFS Undercover? komt er een demo van dan? ik moet wel zeggen dat ik het spel wel erg vind lijken op Carbon, maar met een beter verhaal Ja, een Demo komt ervan ja. Maar vind je het op Carbon lijken? Ik eerder om Most Wanted... Reageren
Hayte Geplaatst: 22 september 2008 Rapport Geplaatst: 22 september 2008 Most Wanted heb ik alleen voor de PSP zullen we hier eigenlijk eventueel een NFSUC clan oprichten? Reageren
GTA Haas Geplaatst: 22 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2008 Most Wanted heb ik alleen voor de PSP zullen we hier eigenlijk eventueel een NFSUC clan oprichten? Een Clan van NFS? Ten 1e ik heb alle NFS's voor PC, speel ook Online. Op de Xbox360 speel ik niet Online, en de PS3 heb ik niet Reageren
Galiorix Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Geplaatst: 23 september 2008 [...]waar ik me vaak aan erger zijn de andere spuug lelijke auto's op de weg. Duidelijk dat ze dat is onder handen moeten nemen. Mij boeit dat dus echt geen fuck hè Ik hoop dat de tuning mogelijkheden weer wat hoger liggen als bij de vorige NFS want vergeleken met NFS Underground 2 blijft het tot nu toe vooral tegenvallen, zelfs met die Autosclupt en windtunnel feature. Reageren
Hayte Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 [...]waar ik me vaak aan erger zijn de andere spuug lelijke auto's op de weg. Duidelijk dat ze dat is onder handen moeten nemen. Mij boeit dat dus echt geen fuck hè Ik hoop dat de tuning mogelijkheden weer wat hoger liggen als bij de vorige NFS want vergeleken met NFS Underground 2 blijft het tot nu toe vooral tegenvallen, zelfs met die Autosclupt en windtunnel feature. ik vind eigenlijk dat ze het niet heel erg goed aanpakken.. ze maken een nieuw spel, maar verbeteren de punten die ze hebben niet, maar maken iets heel anders... wat ze juist beter kunnen doen is een spel maken, verbeteren en dingen eraan toevoegen... Reageren
2fast{0} Geplaatst: 10 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2008 [...]waar ik me vaak aan erger zijn de andere spuug lelijke auto's op de weg. Duidelijk dat ze dat is onder handen moeten nemen. Mij boeit dat dus echt geen fuck hè Ik hoop dat de tuning mogelijkheden weer wat hoger liggen als bij de vorige NFS want vergeleken met NFS Underground 2 blijft het tot nu toe vooral tegenvallen, zelfs met die Autosclupt en windtunnel feature. ik vind eigenlijk dat ze het niet heel erg goed aanpakken.. ze maken een nieuw spel, maar verbeteren de punten die ze hebben niet, maar maken iets heel anders... wat ze juist beter kunnen doen is een spel maken, verbeteren en dingen eraan toevoegen... Wat ze nu doen is weer terug gaan op de reeks van Need For Speed, toen het spel nog echt populair was zoals Underground 1 en 2. Weer de snelle races over de snelweg, freeroam door de stad, Tri City. De politie zit weer op je hielen, en ook op freeroam ontkom je niet aan de politie. De beelden en de race ervaring zijn zo erg op elkaar afgestemd dat de beelden geweldig zijn, ik heb al vele screenshots gezien van de game en ook verspreid. EA heeft dus eigenlijk wel geprobeerd om weer verder te gaan met de serie, alleen dan weer zoals eerst, toen het spel populairder was met vele aspecten: volledig aanpasbare wagens, een geavanceerd schadesysteem en een ongelooflijk realistische rijervaring. En geweldige game die ik zeker zal aanschaffen! Reageren
Galiorix Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 doen is weer terug gaan op de reeks van Need For Speed, toen het spel nog echt populair was zoals Underground 1 en 2. Weer de snelle races over de snelweg, freeroam door de stad, Tri City. De politie zit weer op je hielen, en ook op freeroam ontkom je niet aan de politie. De beelden en de race ervaring zijn zo erg op elkaar afgestemd dat de beelden geweldig zijn, ik heb al vele screenshots gezien van de game en ook verspreid.EA heeft dus eigenlijk wel geprobeerd om weer verder te gaan met de serie, alleen dan weer zoals eerst, toen het spel populairder was met vele aspecten: volledig aanpasbare wagens, een geavanceerd schadesysteem en een ongelooflijk realistische rijervaring. En geweldige game die ik zeker zal aanschaffen! Om een lang verhaal kort te maken: ze gaan weer terug naar de 'roots' van Need for Speed, want hier draaide het bij de oude Need for Speed delen ook om. Als je Most Wanted een geweldig spel vond, zoals ik, weet ik zeker dat Undercover ook de moeite waard is, want in de basis zijn de spellen bijna identiek. Nou maar hopen dat het ook zo uitpakt, dat zou de serie wel veel goed doen. Reageren
.Spongerob. Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 Heb even een vraagje, wanneer komt de Demo van NFS Undercover? Ik denk zelf dat ie op de Releasedatum komt van NFS Undercover, dus op 21 November. Maar zelf ben ik daar niet al te zeker van, mischien weet een van jullie wanneer de Demo komt van NFS Undercover? komt er een demo van dan? ik moet wel zeggen dat ik het spel wel erg vind lijken op Carbon, maar met een beter verhaal Ja, een Demo komt ervan ja. Maar vind je het op Carbon lijken? Ik eerder om Most Wanted... owja?, Klik hier eens genoeg bronnen die zweren van niet, op zich wel jammer, ik ben wel het type wat eerst eens een demotje download voordat ik een spel koop, heb ik bijna met al men spellen gedaan, BF, vorige nfs delen, crysis, far cry 1 en ga mara eventjes door. ik denk dat ze hier wel een fout mee maken dat ze er geen demo vn uitbrengen.. Reageren
Zaahed Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 Ik ben nu net met NFS Most wanted bezig en er is komt nu al een nieuwe game. Reageren
FerryN Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 Ik ben nu net met NFS Most wanted bezig en er is komt nu al een nieuwe game. Carbon en Prostreet zijn ook al uit hoor Reageren
Zaahed Geplaatst: 29 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 Ik ben nu net met NFS Most wanted bezig en er is komt nu al een nieuwe game. Carbon en Prostreet zijn ook al uit hoor Weet ik . Zag Pro street in de winkel. Maar Most wanted was platium en goedkoper. Dus heb Most Wanted gekocht Reageren
wesley123 Geplaatst: 30 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2008 Het spel lijkt me wel vet, als je nu gewoon alle futures uit pro street hebt en ook de tuning mogelijkheden van ug2 dan word het een vet spel, met die achtervolgingen(wat ik in most wanted tegen vond vallen(heel most wanted viel tegen)) kan ik wel leven. Hopelijk is de politie dan wat slimmer. De graphics zullen wel goed zijn zoals we van ea gewend zijn(ik vond ug2 toch best wel hi-res) Reageren
Racingfreak Geplaatst: 20 november 2008 Rapport Geplaatst: 20 november 2008 Hij komt morgen uit! Maar zijn er een paar mensen die hem gaan kopen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.