Jump to content

NFS:Undercover opvolger van ProStreet

Recommended Posts

Geplaatst:
Hij komt morgen uit! Maar zijn er een paar mensen die hem gaan kopen?

Tja als hij leuker is als Most Wanted ga ik hem misschien kopen.

• Reacties 149
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GTA Haas

39

• Galiorix

9

• FerryN

7

• Dead-Dodo

5

Geplaatst:

Ik was het even vergeten te melden:

Vanaf vandaag ligt NFS: Undercover in de winkels voor de PS3, PS2, Xbox360, PC, PSP, Nintendo DS, en Nintendo Wii. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb de 1e pagina bewerkt. :) Hebben ze een 4.00 van de 10 gekregen?!? :puh: Ik zal eens ff gaan snuffelen! :7

Edit: Niks van waar! :@ Er zijn 713 stemmen, en het resultaat is: 8.5/10 :) Check dit.

Bewerkt: door GTA Haas
Geplaatst:
Ik heb de 1e pagina bewerkt. :) Hebben ze een 4.00 van de 10 gekregen?!? :puh: Ik zal eens ff gaan snuffelen! :7

Edit: Niks van waar! :@ Er zijn 713 stemmen, en het resultaat is: 8.5/10 :) Check dit.

User score ja, zullen wel vele fanboys zijn geweest die op 10.0 drukken :7 .

Van GT zelf kreeg het een 6.5.

Geplaatst:

Tja, dat blijven natuurlijk user reviews. Ik vind het geen geweldig spel, op de computer loopt het niet soepel (het is blijkbaar niet geoptimaliseerd, hoe stom kun je zijn :7) en ik vind het gewoon veel te makkelijk. De steden bruizen niet bepaald van activiteit m.b.t. het verkeer, het is soms redelijk leeg. De A.I. van de politie is er een stuk op vooruit gegaan, dat is dan wel weer een pluspunt. Maar het is gewoon geen goede NFS meer, die dagen zijn voorbij. EA heeft het verknald, weinig kans dat we ooit nog een echte NFS krijgen...

Geplaatst:
Tja, dat blijven natuurlijk user reviews. Ik vind het geen geweldig spel, op de computer loopt het niet soepel (het is blijkbaar niet geoptimaliseerd, hoe stom kun je zijn :7) en ik vind het gewoon veel te makkelijk. De steden bruizen niet bepaald van activiteit m.b.t. het verkeer, het is soms redelijk leeg. De A.I. van de politie is er een stuk op vooruit gegaan, dat is dan wel weer een pluspunt. Maar het is gewoon geen goede NFS meer, die dagen zijn voorbij. EA heeft het verknald, weinig kans dat we ooit nog een echte NFS krijgen...

EA wilt gewoon per jaar 1 Need for Speed uit brengen. En daarom raffelen ze het zo af, en krijg je dus kutgames (:

Geplaatst:

Ik vindt hem tenminste 1000 x beter dan Midnight Club : LA.

Ik heb Midnight Club : LA gekocht, en ik vindt het geen bal aan.

NFS : Undercover heb ik geleend van een vriend voor de ps2 omdat mijn Xbox360 stuk is.

En ik vindt hem geweldig. :Y

Maar de meningen zijn verschilent voor de meeste mensen, maar ik vindt Undercover een goede stap! ;)

LIBERTY-CITY10

Geplaatst:

Ik heb hem op de pc,maar man wat een waardeloos spel. Grafisch is het zwak(ook veel pop-ups) besturing is niet fijn,domme A.I. Ik vond pro street nog veel beter dan dit.

Geplaatst:
Het spel is tering bagger. Koop het niet! =O Het kreeg een 4 van Gametrailers... :7

Van Gametrailers kreeg hij een 6,7 hoor!

Geplaatst:

Ik weet niet, ik heb gehoord dat het een goede game is. Ik ga hem kopen voor de PS3! :bier: En dan zal ik wel zeggen wat het is enz. :)

Geplaatst:
Ik weet niet, ik heb gehoord dat het een goede game is. Ik ga hem kopen voor de PS3! :bier: En dan zal ik wel zeggen wat het is enz. :)

Ik ben benieuwd wat je ervan vind, waneer ga je hem kopen?

Geplaatst:

Ik ben benieuwd wat je ervan vind, waneer ga je hem kopen?

Ik denk dat ik hem koop op 5 Dec. Ik vermoed dat het een goed spel is! :Y

Geplaatst:
Het spel is tering bagger. Koop het niet! =O Het kreeg een 4 van Gametrailers... :7

Dan ben ik blij dat ik Most Wanted heb gekocht zag Undercover nog in de winkel volgensmij.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...