Jump to content

Prince Of Persia; Sands Of Time


Don Falcone

Recommended Posts

Eejz,

Ik speel nu Prince of Persia op de PS2, maar nu zit ik vast bij een hele vage missie. Het is de missie na die van de hourglass ofzo. Je moet dan je dolk in die hourglass doen, maar dat gaat dan niet... Je word dan met Farah naar beneden gepleurd en zij gaat ergens naar toe. Nu moet je Farah vinden, dat is niet zo makkelijk want als je naar beneden loop kom je in een kamer met (volgens mij) 7 andere hallen en die leiden telkens terug naar die zelfde kamer... Ik snap nou echt niet wat je moet doen. Kan iemand mij helpen??! :(

Greetz...

Link to comment
Delen op andere websites

o fijn voor jou ik vind het een lastig k*t spel :( :angry: :unsure: :ph34r: :o

ik heb hem zelf ook namelijk het is echt vet lastig nog nooit uigespeeld en ik vind het zaai hoe die beweegt ook alles is slowmotion nee niets voor mij :angry: :ph34r:

Bewerkt: door jojogta3
Link to comment
Delen op andere websites

:puh:

Ik heb nu een nieuwe vraag... Het gaat over Final Fantasy X. Het kan een spoiler zijn van wat ik nu ga vragen, dus niet lezen als je het nog niet hebt uitgespeeld.

*

*

*

*

*

*

Ik moet nu tegen Maester Seymour vechten, hij heeft 2 guardians, die schakel ik met gemak uit als ik Rikku gebruik om hun Hi-Potions te stelen. Dan is Maester Seymour in zijn eentje. Maar wanneer hij nog maar rond de 2000 HP dan roept hij Anima op, die kan ik ook wel verslaan met mijn 4 Aeons, maar nu moet ik weer tegen Maester Seymour. Nu gebruikt hij een multi-spell (dus hij kan 2 achter elkaar). Maar meestal gaan er dan tegelijk 2 dood. Dan moet ik dus met die enige overlevende 1 iemand weer levend maken maar dan doet Maester Seymour weer een Multi-spell en gaan ze allebei dood... WAT MOET IK DOEN OM MIJN MENSEN NIET DOOD TE LATEN GAAN!!!??? :angry: :(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...