Sonny-The-Pilot Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 Hee, durf jij tegen mij? Onderwerp: Spots Soort design: Auto's Size design: Zoals je foto is Render: - Animatie: - Premade: - Tijd van inlevering: Z.S.M Opmerking: Kijk hier voor spot waardige auto's. Denk eraan dat het wel een eigen spot moet zijn!!! Ik lever mijne is na de jouwe.
Unmountable Tijmen Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 (bewerkt) Ik wil wel Mijne: Meer foto's kon ik niet nemen, hij reed weg , Later.. En mijn Accu van mijn Mobiel was op Bewerkt: 22 juni 2008 door Unmountable Tijmen
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 22 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 Dat is geen spotwaardige auto Tijmen. Sorry... Hij staat er niet bij, kijk maar: http://spots.autogespot.com/viewcars.php?v...&type=Dodge Je hebt gewoon een Dodge Caliber ingezet, die een beetje is aangepast. Hier kan je alle spotwaardige auto's bekijken.
Kai-ShockWave Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 (bewerkt) Ik wil welMijne: Meer foto's kon ik niet nemen, hij reed weg , Later.. En mijn Accu van mijn Mobiel was op Je liegt slecht Tijmen. Hoe kan een auto nou snel wegrijden als er niemand in zit xD. Amerikaanse nummerplaat en de foto is afkomstig van deze(doorscrollen naar midden pagina) website. xD lol Bewerkt: 22 juni 2008 door Kai-ShockWave
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 22 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 Ik wil welMijne: Meer foto's kon ik niet nemen, hij reed weg , Later.. En mijn Accu van mijn Mobiel was op Je liegt slecht Tijmen. Hoe kan een auto nou snel wegrijden als er niemand in zit xD. Amerikaanse nummerplaat en de foto is afkomstig van deze(doorscrollen naar midden pagina) website. xD lol Goed gezien Kai. Er stond duidelijk bij: GEEN SPOT VAN INTERNET! En dat je bij de link moest kijken. Bij deze: is er iemand anders die een batlle tegen mij wilt houden? Dat is goed!
.Phobia Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 ja ik wil wel, mijn vorige battle is normaal al 4 dagen ofzo afgelopen, dus eigelijk mag ik al, de moderators hebben hem gewoon nog niet gesloten. dus mag ik mee doen? ik zou normaal dinsdag avond mijn foto's posten
X-Zero Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 Anders wil ik wel, Heb wel nog een paar waardige Fototjes liggen.
.Phobia Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 X-zerro, ik was al, en een battle gaat tussen 2 personen en geen 3
X-Zero Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 (bewerkt) Daar ging ik al vanuit, daarom typte ik ook ''anders ik wel'' voor het geval jij niet kon. En BTW, het mag met maximaal 4 personen, zie de regels Bewerkt: 22 juni 2008 door X-Zero
.Phobia Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 ok ok XD jij wint de discusie, maar ik kan wel, dus ik dien hem gewoon dinsdag in
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 23 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 Aangezien Aartdognau eerder was, ga ik tegen Aartdognau een battle houden. Post je spot maar.
.Phobia Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 sorry moet afblazen, camera naar de vaantjes.
X-Zero Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 (bewerkt) Erhm nee Ik denk dat ik ben want ik heb me als ''reserve'' aangemeld, Zie mijn eerste post in dit topic Niet goed, stuur me PM en ik laat deze foto als sneeuw voor de zon verdwijnen Deze pic heb ik geschoten in de haven van Marbella in spanje. Doe je best , Zoals U ziet, Een Lamborghini Murcielago een Hummer H2, en nog een leuke Mercedes. Ik vind vooral de kentekens mooi ookal snap ik niet wat men sexy vind aan een hummer. Bewerkt: 24 juni 2008 door X-Zero
Recommended Posts