Jump to content

Sonny-The-Pilot Vs X-Zero


Sonny-The-Pilot

Recommended Posts

Iik stem op X-Zero. Zijn wagen vind ik veel zeldzamer. Hoevaak zie je nou een echte Lambo? Ik houd niet zo heel erg van Ferrari's. Ik heb ze gewoon te veel gezien :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sonny-The-Pilot

    12

  • X-Zero

    6

  • .Phobia

    5

  • Bossinkje

    3

Ik stem op X-Zero. Ik vind zijn auto mooier en specialer! Ik heb misschien 2 keer een Lambo gezien. Een Ferrari heb ik echter al een paar keer gezien. Ik vind de Lambo eerlijk gezecht ook mooier..

Mijn stem gaat dus naar X-Zero!

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn stem gaat naar X-Zero. Omdat die auto er gewoon bruut uitziet :D Ik vindt hem mooier dan die van Sonny. Die zie je bijna overal wel, zowel op de wegen als op internet en reclames.

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn stem gaat naar X-Zero. Omdat die auto er gewoon bruut uitziet :D Ik vindt hem mooier dan die van Sonny. Die zie je bijna overal wel, zowel op de wegen als op internet en reclames.

Geloof je het zelf? Een Ferrari F40? :7 Dat is één van de zeldzaamste auto's! Dus echt vaak zul je hem niet zien. Je ziet hem één keer in je leven, mischien 2 keer. Voorderest echt niet meer hoor.

En Arthis en -Omar-, een F40 zie je niet veel. Zoals hier boven al gezegt...

Stand:

Sonny: 3

X-Zero: 4

EDIT: Ik zie net dat er gestemd kon worden tot en met 27 juni. Jullie reacties zijn vandaag geplaatst, 29 juni. Dus of jullie stemmen mee tellen weet ik niet.

Bewerkt: door Sonny-The-Pilot
Link to comment
Delen op andere websites

X-Zero, auto is gewoon veel mooier, en moderner. Heb het niet zo op die oude ferrari's. Hoewel de F40 toch imo erg zeldzaam is, stem ik toch op de Lamborghini.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...