Jump to content

Sonny-The-Pilot Vs X-Zero


Sonny-The-Pilot

Recommended Posts

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sonny-The-Pilot

    12

  • X-Zero

    6

  • .Phobia

    5

  • Bossinkje

    3

Erhm nee :duh: Ik denk dat ik ben want ik heb me als ''reserve'' aangemeld, Zie mijn eerste post in dit topic

Niet goed, stuur me PM en ik laat deze foto als sneeuw voor de zon verdwijnen

Deze pic heb ik geschoten in de haven van Marbella in spanje.

allahjr4.jpg

Doe je best ^_^ , Zoals U ziet, Een Lamborghini Murcielago een Hummer H2, en nog een leuke Mercedes.

Ik vind vooral de kentekens mooi :7 ookal snap ik niet wat men sexy vind aan een hummer.

Oké... :puh: Ik zet een zeldzamere auto in, die gewoon in ons klein landje Nederland is gespot! :D

The Ferrari F40

p1000526uo9.jpg

p1000528jy9.jpg

p1000526am7.jpg

Ik moet nu weg, sorry... Ik upload nog wel wat meer foto's, hier een link voor meer foto's:

http://spots.autogespot.com/viewimages.php...821062008194710

Link to comment
Delen op andere websites

Ik stem op Sonny The Pilot

Waarom?

Ik vind zijn auto zeldzamer en ook erg gaaf. Sorry X-Zero.

Edit: Ben van gedachte veranderd, heb nu meer foto's gezien van de F40, en vind hem toch mooier dan de Lambo. :)

Bewerkt: door Bossinkje
Link to comment
Delen op andere websites

Ik stem op X-Zero

Waarom?

Omdat ik zijn auto('s) mooier vind dan die van STP. Sorry Sonny.

Het gaat er ook om hoe zeldzaam de auto is hé, en waar... Marbella is echt een goede spot plek waar je alles ziet wat je maar wilt! :Y Hier in Nederland zul je het bv. minder snel tegen komen.

1973@ Dankje voor de stem! :) En een paar kee rin je leven zul je hem niet tegen komen hoor, 1 en mischien 2 keer maar!!

Bewerkt: door Sonny-The-Pilot
Link to comment
Delen op andere websites

Stem:STP

Why:zijn auto is erg zeldzaam,ik kijk normaal nooit om naar sport wagens maar deze is best mooi,en je komt deze maar een paar keer tegen in je leven,tevens vind ik hem ook mooier dan die andere 9/10.

Sonny@ Graag gedaan :) .

Bewerkt: door 1973
Link to comment
Delen op andere websites

Allebei coole foto,s met mooie auto,s.

Alleen kies ik voor Sonny omdat ik de hummer vaak zie rijden.De lamborghini vindt ik wel mooi! :tu: .

Sonny: Echte mooi foto,s.Geen wazige beeld.En een hele zeldzame auto. :tu: . :dans: .

Link to comment
Delen op andere websites

Allebei coole foto,s met mooie auto,s.

Alleen kies ik voor Sonny omdat ik de hummer vaak zie rijden.De lamborghini vindt ik wel mooi! :tu: .

Sonny: Echte mooi foto,s.Geen wazige beeld.En een hele zeldzame auto. :tu: . :dans: .

Dankje! :Y Ik maak ook foto's met een echt foto toestel hé. :puh:

Huidige stand:

Sonny-The-Pilot: 3

X-Zero: 0

Link to comment
Delen op andere websites

Joh dat zie ik ook :D , Naja de F40 is ook echt zeldzaam, maar (ooit) bij een volgende Battle heb ik ook een zeer speciale ferrari.

Welke Ferrari dan? Een Enzo, F50?

En kan een moderator even de titel aanpassen? En erbij willen zetten tot en met wanneer we kunnen stemmen? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Komen er nog stemmen? :) En wilt een moderator nou nog even de titel willen veranderen? En erbij willen zetten tot en met men kan stemmen? Alvast bedankt. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Vote: X-Zero

Misschien een beetje voordeel omdat de hedendaagse Lamborghini's mijn favoriete auto's zijn, maar ik zal proberen eerlijk te raten. De F40 is namelijk helemaal niet zeldzaam, voor mij dan. Ik heb er namelijk vaak genoeg eentje gezien. Volgensmij bezit(te) er zelfs iemand een in de omliggende dorpen, aangezien ik hem wel eens in het centrum zie rijden. (Moet toegeven, laatste tijd niet meer gezien, maar ben er dan ook niet meer veel geweest) Ook een keer eentje samen met twee F430 Spiders gezien in Duitsland. De Murciélago heb ik ooit een keer in m'n leven zien rijden, maar nog nooit een Roadster. Vandaar dat ik stem op X-Zero. :) Bovendien rockt de Murciélago zo al, en de F40 vind ik persoonlijk maar een lelijk ding.

Link to comment
Delen op andere websites

Dankjewel, 1 iemand die de pracht en praal van de Mighty Murciélago kan waarderen.

Ik zit er steeds meer aan te denken dat je dat plaatje van internet af heb gehaald. :{ ALs je hem echt had gezien had je ook wel foto's gemaakt van de voorkant etc.

EDIT: Ik heb hem gevonden: http://spots.autogespot.com/viewimages.php...819072007201227

Bewerkt: door Sonny-The-Pilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zelfs foto's ervan dat ik erop sta, (maar dat hoef ik hier niet te laten zien )

En wat denk je, 2 exclusieve auto's met een aparte kenteken, in een toerischte badplaats en ik ben de enige die daar foto's van maak??????

Maarja als je me niet gelooft, ik had er nog meer gemaakt, maar die had ik niet geupload'.

91879359si8.jpg

28858297kz8.jpg

62592820ra9.jpg

91192827gi8.jpg

En foto's heb ik niet van de voorkant omdat er een hummer in de weg stond.

En op die foto's van jou link staat de Lambo voor de Hummer, en op die van mij achter.

Een beetje makkelijk zo, meteen vals beschuldigen op basis van dat ik maar 1 shot had gepost :t

Bewerkt: door X-Zero
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zelfs foto's ervan dat ik erop sta, (maar dat hoef ik hier niet te laten zien )

En wat denk je, 2 exclusieve auto's met een aparte kenteken, in een toerischte badplaats en ik ben de enige die daar foto's van maak??????

Maarja als je me niet gelooft, ik had er nog meer gemaakt, maar die had ik niet geupload'.

91879359si8.jpg

28858297kz8.jpg

62592820ra9.jpg

91192827gi8.jpg

En foto's heb ik niet van de voorkant omdat er een hummer in de weg stond.

En op die foto's van jou link staat de Lambo voor de Hummer, en op die van mij achter.

Een beetje makkelijk zo, meteen vals beschuldigen op basis van dat ik maar 1 shot had gepost :t

Ooh oké. Sorry, mij excuses daarvoor, ik neem mij woorden terug. Nogmaals sorry...

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...