Jump to content

Eilanden?


Sprunk

Recommended Posts

Hallo,

Ik zit eraan te denken een Xbox360 te kopen met GTA IV erbij. Maar ik vroeg mij af of alle eilanden direct in het begin open zijn, of dat net als bij de voorgaande delen je eilanden moet unlocken met missies. Ik ben namelijk erg slecht in missies en ben in geen enkele gta game (3, VC, SA) verder gekomen dan missie 10 ofzo :7 (S.V.P. niet lachen)

Greeting :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

@ hierboven: met de Xbox kon je toch geen savegames er op zetten en/of er af halen?

Met de PS3 gaat dat heel gemakkelijk met een USB stick

@Hanneswasco ver hier beneden: zie je, en iedereen maar beweren dat 't kon...

Bewerkt: door joppie
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik zit eraan te denken een Xbox360 te kopen met GTA IV erbij. Maar ik vroeg mij af of alle eilanden direct in het begin open zijn, of dat net als bij de voorgaande delen je eilanden moet unlocken met missies. Ik ben namelijk erg slecht in missies en ben in geen enkele gta game (3, VC, SA) verder gekomen dan missie 10 ofzo :7 (S.V.P. niet lachen)

Greeting :tu:

Hoi,

Je kan volgens mij ook savegames op jouw (binnenkort ?) X-Box 360 met een USB-stick. Dan is alles meteen vrijgespeeld. Maar deze GTA is echt véél makkelijker dan de vorige GTA's. Je zult niet veel moeite hebben met de missie's, ook al ben je er niet zo goed in. De vorige GTA's waren veel moeilijker. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Het is zoiezo ook wel leuker om de missies toch te doen, zo leer je ook met de wapens omgaan en de verschillende functies kennen, zoals taxi's en alles wat je met vrienden kan doen, dat zal je anders missen, zonde.. Ook zonde trouwens om al die mooie missies te missen :D

Link to comment
Delen op andere websites

De missies zijn in GTA: 4 (de meeste) zo en zo wel makkelijker dan GTA: SA.

Er zitten een aantal lastige bij die je mischien een paar keer over nieuw moet doen.

En zoals hier boven bij de xbox en de ps3 kan je inderdaad gewoon een usb stick gebruiken voor savegames.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga dan ook zeker wel proberen de missies te spelen maar ik vind het dan zo balen als je écht niet verder komt heb je niet alle eilenden etc. gezien.

Maar wat is beter Xbox360 of PS3??

Link to comment
Delen op andere websites

hopelijk ontstaan er hier geen discussies van, maar als je gta IV tot de limiet wil spelen, koop je best een x360.

Dit vanwege de downloadbare content(extra kledij, auto's, missies, huizen en/of eilanden)en de multiplayermogelijkheden.

bij xbox360 is de multiplayer veel uitgebreider, maar je moet je wel abboneren betalen om online te gaan met xbox live.

bij ps3 is dit volkomen gratis (internetaansluiting natuurlijk wel te betalen), maar de multiplayer is er minder uitgebreid.

Over het algemeen zou ik toch een ps3 kopen, vooral als je aan de toekomst denkt. ontwikkelaars beginnen goed de structuur vd ps3 te snappen, zo zullen ook meer spellen ontwikkeld worden voor ps3.

momenteel zijn de meeste spellen voor x360 omdat op deze console makkelijker games ontwikkeld worden.

ps3 is veel krachtiger dan xbox 360 en spellen kunnnen veel groter en uitgebreider zijn op ps3.

Link to comment
Delen op andere websites

hopelijk ontstaan er hier geen discussies van, maar als je gta IV tot de limiet wil spelen, koop je best een x360.

Dit vanwege de downloadbare content(extra kledij, auto's, missies, huizen en/of eilanden)en de multiplayermogelijkheden.

bij xbox360 is de multiplayer veel uitgebreider, maar je moet je wel abboneren betalen om online te gaan met xbox live.

bij ps3 is dit volkomen gratis (internetaansluiting natuurlijk wel te betalen), maar de multiplayer is er minder uitgebreid.

Over het algemeen zou ik toch een ps3 kopen, vooral als je aan de toekomst denkt. ontwikkelaars beginnen goed de structuur vd ps3 te snappen, zo zullen ook meer spellen ontwikkeld worden voor ps3.

momenteel zijn de meeste spellen voor x360 omdat op deze console makkelijker games ontwikkeld worden.

ps3 is veel krachtiger dan xbox 360 en spellen kunnnen veel groter en uitgebreider zijn op ps3.

En bluray is de toekomst.

900ste bericht!

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen zegt hier dat je voor de Xbox 360 een (100%) savegame kan downloaden, maar dit kan niet! Alleen op een PS3 kan je, via een USB stick, savegames overzetten. Bij de Xbox kan dit niet, omdat de savegames gebonden zijn aan je Xbox Live account ofzo.

Ik raad je dus aan een PS3 te kopen omdat je daar over het algemeen meer functies bij hebt, een grote harde schijf hebt, gratis online kan gaan, ... Voor meer informatie van Xbox 360 vs. PS3 kan je hier kijken.

Verder zijn de missie's inderdaad niet zo moeilijk bij GTA IV, maar als je niet verder dan 10 missie's geraakte bij de vorige GTA's dan denk ik niet dat je heel ver hier kan geraken. Hier zijn de missie's inderdaad wel iets makkelijker maar er zitten ook moeilijke tussen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb zelf een PS3 maar volgens mij is Xbox 360 ok wel goed ik hoor alleen vaak dat dat die krassen maakt op de cd rom dus ik zou PS3 kopen maar het is jou geld ik bepaal niet :Y

Het krassenprobleem is bij de 360's die nu in de winkel liggen allang opgelost. Wat inderdaad hierboven ook al is gezegd, GTA IV is makkelijker dan de voorgaande GTA's, voornamelijk dankzij het lock systeem. Het spel is spectaculair en speelt lekker door.

Ook zijn er verschillende manieren om een missie uit te spelen. De ene is vol geweld, de andere kort en simpel. In tegenstelling tot de vorige GTA's waarbij je bij iedere poging hetzelfde zat te proberen.

Verder, de eerste twee eilanden unlock je al terwijl je nog met de tutorial bezig bent, oftewel vrij snel. Het laatste duurt even langer.

Ik ben zelf bijna door de storyline heen. Er zijn slechts een handjevol missie's geweest die ik opnieuw moest doen!

Als je met hoge kwaliteit online wil gamen, zou ik voor de 360 gaan. Je betaalt wel €60 per jaar voor online gamen, maar omdat je betaald ben je verzekerd van goeie serverruimte en weinig lagg. Daarnaast is de 360 natuurlijk in aanschaf veel goedkoper.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...