J-star Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Dat is het probleem, ik had de broek van 1 van de homies veranderd in een legerbroek. zodra ik blue1.txd import in TXD workshop komt deze melding J-Star die weer terug is en weer gek is van modden:D Reageren
woofernl Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 (bewerkt) hoi, ja dat heb ik ook vaak :S meestal heb ik dan nog een programma aan staan waar hij al in gebruik is (je plaatje) dat sluit ik dan en dan gaat het meestal wel woofer EDIT: hij geeft heel vaak aan bij mij stream read error :S:S :'( Bewerkt: 25 juni 2008 door woofernl Reageren
J-star Geplaatst: 5 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Hej, dit is effe een bump Ik wil dit opgelost hebben, en ik kan dat niet zonder jullie! ik wacht nog steeds op reacties asjeblieft neem effe de moeite om te reageren. J-Star Reageren
K.O. Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Je bent in ieder geval niet de enige met dit probleem. Lees dit en dit en dit maar eens door. Er worden mogelijke oplossingen genoemd, dus probeer die even uit. Een echt eenduidige oplossing voor dit probleem ben ik nog niet tegengekomen helaas. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Oh, dat is heel simpel hoor. Zoals je ziet staat er bij de standaard broek 'compressed'. Dast wil zeggen dat er een kleiner bestand van is gemaakt, zodat San Andreas het sneller kan laden. Wat je dus eerst moet doen om het te vervangen, is uncompressen. Ga hiervoor bovenaan naar image>uncompress all. Er zal 'uncompressed' komen te staan. Nu kun je het importeren, wellicht weer compressen (niet echt nodig hier omdat er maar 1 afbeelding inzit) en opslaan. Succes! Met vriendelijke groeten, NeoSyp Reageren
Timske Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 Heb je ingame screen? ik wil kijken of het is gelukt Reageren
J-star Geplaatst: 7 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 (bewerkt) Jep, zal ik effe uploaden! See here! J-Star Bewerkt: 7 juli 2008 door J-star Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.