Jump to content

GTA Sin City uitgesloten...?


Ironfist

Recommended Posts

ik las ook ergens dat ze er al een spel van gaan maken

maar ja nu 600 redenen gelezen te hebben geloof k wel dat r* geen spel gaat maken dat sin city heet

Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar heeft de volgende handelsmerken vast gelegd: GTA: SIN CITY, GRAND THEFT AUTO: SIN CITY, GTA: TOKYO, GRAND THEFT AUTO: TOKYO, GTA: BOGOTA, GRAND THEFT AUTO: BOGOTA, GTA5 en GTA6

Waarom niet Sin City?

Ze hebben het al vast gelegd en dat er veel dingen met de naam Sin City zijn hoeft toch niet te zeggen dat er geen GTA: Sin City kan komen. Misschien is alleen de naam gewoon populair! ;)

Misschien heet de volgende GTA niet zo maar misschien komt er eerst wel GTA 4 en dan pas Sin City of zo?

Link to comment
Delen op andere websites

ja sin city klinkt niet maar ik vind gta 4 ook nzo saai ik wacht gewoon todat het zover is want dalijk is het geen van al die dingen

Fijn, zo'n mooie handtekening Mathiz (SPREEK NEDERLANDS), maar houd je er dan ook zelf aan. Leestekens zijn niet voor niets uitgevonden. Dus typ voortaan gewoon:

Ja, Sin City klinkt niet, maar ik vind GTA4 ook zo saai. Ik wacht gewoon totdat het zover is, want dadelijk is het geen van al die dingen.

En beste Timovich, hoe lang gaan mensen zoals jij het nog volhouden, dat een volgende GTA "GTA Sin City" zou gaan heten. Naast de miljarden keren dat door iedereen al is gezegd en 'bewezen' dat het niet zo is, zou je met een beetje gezond verstand het zelf ook kunnen beredeneren. En als je denkt toch gelijk te hebben, geef dan eens als eerste een GOEDE reden, dat het Sin City zou gaan worden. Overtuig me maar...

Link to comment
Delen op andere websites

ja sin city  klinkt niet  maar ik vind gta 4 ook nzo saai ik wacht gewoon todat het zover is want dalijk is het geen van al die dingen

Fijn, zo'n mooie handtekening Mathiz (SPREEK NEDERLANDS), maar houd je er dan ook zelf aan. Leestekens zijn niet voor niets uitgevonden. Dus typ voortaan gewoon:

Ja, Sin City klinkt niet, maar ik vind GTA4 ook zo saai. Ik wacht gewoon totdat het zover is, want dadelijk is het geen van al die dingen.

Ja sorry, maar in dat soort dingen ben ik nou niet zo zeer goed in.

En er zit soms nog wat brabants dialect in dus...

En ik was ook nog van plan om mijn handtekening te verranderren maar dat lukt ook nog noet helemaal.

En je moet niet te veel letten op de typfouten want ik ben ook nog dyslecties.

Maar laten we ontopic blijven.

(ja daar hoor ik zelf ook bij)

Bewerkt: door Mathiz
Link to comment
Delen op andere websites

En er zit soms nog wat brabants dialect in dus...

Daas gin ekskuus, ben zelf ok zo broabaans ast mar zehn kan :lol: . Dyslexie vind ik wel een goede ;)

BTW: Nog een keer voor Timovitch; Rockstar heeft alleen grandtheftauto4.com en gta4.com vastgelegd, de rest is door particulieren vastgelegd die hopen geld te verdienen, als Rockstar de site van hun over wil kopen. Hopeloze zaak, want die naam wordt het niet. Bovendien is dit weer een rede dat het NIET Sin City wordt: de site is al afgehuurd...

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...