Jump to content

Website

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zit op dit moment met Come2me te werken. Dat is een simpele gratis software. Nou zoek ik gratis software waar ik een site+forum mee kan maken. Het moet eigenlijk Nederlands zijn, is dat mogelijk. Zoja, wat?

Geplaatst:
Ik zit op dit moment met Come2me te werken. Dat is een simpele gratis software. Nou zoek ik gratis software waar ik een site+forum mee kan maken. Het moet eigenlijk Nederlands zijn, is dat mogelijk. Zoja, wat?

Ik zou het gewoon simepl houden door gewoon Come2me te gebruiken. Voor een forum zou ik IPBFree gebruiken. Dat is dezelfde forum software als dit alleen dan wat ouder.

Veel succes met je website!

Omar

Geplaatst:

Ik zou het gewoon simepl houden door gewoon Come2me te gebruiken. Voor een forum zou ik IPBFree gebruiken. Dat is dezelfde forum software als dit alleen dan wat ouder.

Veel succes met je website!

Omar

Maar ik ben nogal uitgekeken, het is te simpel. Je kan er geen hond mee!

Geplaatst: (bewerkt)

Of gebruik YourBB ;) Ook een site voor forums, mischien lijkt je dat wel wat?

Wel zeggen hoe je forum heet hé! :puh:

Bewerkt: door Sonny-The-Pilot
Geplaatst:
Of gebruik YourBB ;) Ook een site voor forums, mischien lijkt je dat wel wat?

Wel zeggen hoe je forum heet hé! :puh:

Het gaat niet om het forum, maar om de website. Met eventueel de functie om een forum toe te voegen...

dan zou ik voor freewebsgaan, het is gratis, nederlandstalig, inclusief (eenvoudig) forum, en makkelijk te gebruiken.

als je er nog vragen rond hebt, pm maar ^_^

Bewerkt: door ElBarto~
Geplaatst:
dan zou ik voor freewebsgaan, het is gratis, nederlandstalig, inclusief (eenvoudig) forum, en makkelijk te gebruiken.

als je er nog vragen rond hebt, pm maar ^_^

Dat is toch engels :? ?

Geplaatst:

Ja, maar het is niet zo moeilijk als het lijkt hoor! Je kan het beste beginnen met een simpele website.

Je kan gebruik maken van PHPFusion. Ik heb hier een uitgebreide tutorial geschreven hoe je het moet installeren.

Wat ook een mogelijkheid is E107.

Beide zijn heel erg goed. Bij PHPFusion heb je er een forumpje bij die je ook makkelijk kan deleten en aanpassen naar je eigen smaak.

MVG,

Gangsta.

@hieronder :cab:

Verader!! :cry:

Nee, het is gewoon je eigen keuze. Ik zou zeggen: Probeer ze allebei maar eens uit en kijk welke je beter vind.

Bewerkt: door Gangsta

Tussen PHPFushion en E107 zou ik voor E107 gaan (sorry Gangsta :puh: ). Er zijn veel plugins en heeft in mijn ogen toch wat meer opties. Je hebt er trouwens ook een forum voor.

Bewerkt: door -Omar-
Geplaatst:
Maar het grote probleem is dat het compleet engels is, en dat kan ik gewoon nog niet..

Je kan altijd nog de taal veranderen in PHPFusion & E107 en je kan hier alles gewoon in het Nederlands volgen. Je hoeft daarna alleen maar de taal instellingen te veranderen en klaar is kees. Ik weet nu alleen niet 123 uit mijn hoofd of er ook een Nederlands taalpakket in E107 zit, maar die kun je altijd downloaden als die niet beschikbaar is.

Als je er echt niks van snapt kan je het ook gewoon vragen op GTAForum.nl.

als je het nederlands wilt kun je ook een website maken op gethost.nl

dat is gratis, nederlands, en je hebt ook nog eens email :)

en omdat de server in nederland staat is hij ook nog eens supersnel

je krijgt 200MB ruimte + 4GB dataverkeer + 999 email-accounts + 999 mysql-databases + 999 ftp-accounts (beetje overbodig, maargoed :puh: )

succes

Bewerkt: door marcootje
  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...