Jump to content

Thema's downloaden


gammie_

Recommended Posts

Hallo leden,

ik vind het standaard Windows XP thema erg saai worden. Dus ik ging op zoek met google en kwam dit tegen. Van DeviantArt.com. Dus ik lees onder aan die pagina dat ik het via c:\windows\resources\themes moet neer zetten. Aangezien ik er daar al niks meer van begreep eerst maar even met de ''zoekfunctie'' van GtaForum gezocht. Toen kwam ik het volgende topic tegen: [tutorial] Verander het uiterlijk van je desktop (XP) Stap 2 is de patch downloaden. Aangezien ik een soortgelijke patch bij mijn download kreeg (alleen dan de 2.0 versie) eerst mijn eigen maar even uitgeprobeerd. Krijg ik het volgende:

waarschuwingpatchjpg2oo8.jpg Terwijl ik de Nederlandse versie van XP heb ... Dus patch weer afgesloten en de andere patch gedownload via dat topic ''Bijlage'' (de topic starter had namelijk ook de NL versie van XP vandaar). Ik open het via WinRar krijg ik dit: '' WinRar: Diagnostische berichten C:/ ...huppelepup...uxtheme_multipatcher_5.0.... Archief heeft onbekend formaat of is beschadigd. Tweede regel staat: ''Kan niet uitvoeren''. Ik wil dit thema heel graag! Iemand die mij verder kan helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is erg vervelend Maikle. Alleen denk ik niet dat, dat bij mij het geval is... Aangezien alles verder goed werkt. Behalve dan dit bestandje... Iemand nog een oplossing? Wel vreemd dat Thundercover hem wel zonder problemen kan downloaden...

Edit: Het is gelukt! Ik had eerst nog Winrar opnieuw geïnstalleerd, maar dat hielp ook niet. Toen maar het risico gelopen en de Engelse patch toch geïntalleerd. Het werkt tot nu toe perfect :) . Bedankt voor jullie adviezen.

Edit 2: Ik heb nog 2 andere thema's gevonden, alleen heb ik geen idee waar ik deze mappen moet plaatsen... Het heet ''Shell'' en ''Royale''. Maar als ik via Start > Uitvoeren > Resources > Themes ga, en zet hem dan meteen neer. Dan kan ik hem niet terug vinden in Eigenschappen Beeldscherm > vormgeving ... En als ik deze mappen in Royale zet en Shell dan vraagt hij: ''Vervangen van map bevestigen'' ? Terwijl ik alle verschillende thema's wil behouden zonder dat ik ze dus iedere keer moet vervangen... Hoe los ik dit op?

Bewerkt: door Global
Link to comment
Delen op andere websites

Je moet een map aanmaken met de naam van het thema, dus als je thema 'office' heet dan noem je de map 'office' en stop je daar de bestanden van je thema in. Het kan ook zijn dat het patchen niet goed gegaan is, maar dat verschilt per pc. Zo heb ik mijne nooit gepatcht en toch kan ik skins gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet een map aanmaken met de naam van het thema, dus als je thema 'office' heet dan noem je de map 'office' en stop je daar de bestanden van je thema in. Het kan ook zijn dat het patchen niet goed gegaan is, maar dat verschilt per pc. Zo heb ik mijne nooit gepatcht en toch kan ik skins gebruiken.

Nou die thema's heten gewoon: ''Royale'' en ''Shell''. Dat is nou het probleem en als ik de naam verander in Royale2 en Shell2, dan zie ik ze als nog nergens bij Eigenschappen Beeldscherm > vormgeving ...

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet de .msstyles uitvoeren, dan zou die moeten werken.

Dit heeft bij mij gewerkt. Als dit niet werkt moet je het volgende doen: Ga naar Deze Computer => Station C => Windows => Resources => Themes => Maak daar een mapje aan die de naam draagt van jouw thema. Daar stop je de bestanden in die noodzakelijk zijn. Daarna kijken of het heeft gewerkt, in dien niet even de computer opnieuw opstarten.

Let wel op dat je de juiste UXTheme patcher hebt gebruikt. Je hebt namelijk een Engelse en 1 voor alle talen.

+ Dat je ook de juiste hebt gebruikt voor jouw Build Version van je Service Pack!

Link to comment
Delen op andere websites

Eindelijk de nieuwe Service Pack 3 succesvol gedownload, ben ik me mooie thema kwijt... Die was namelijk voor SP 2... Dus mijn vraag luid: Weet iemand een mooi zwartkleurig thema voor Windows XP SP 3? ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Ik heb na installatie van SP3 ook een probleem gehad met mijn thema.

Je hebt dit programmaatje zie bijlage:

En een thema kijk eens hier dit vind ik 1 van de beste designers:

Klik :)

Ik kan je link downloaden maar zodra ik het open, krijg ik dezelfde fout melding in Winrar als in het begin... Dus ik kan er eigenlijk niks mee... Verder heb ik zelf nog even gezocht. Maar iedere keer als ik iets leuks tegen kom en ik klik op downloaden, Krijg ik de screen ervan in het groot. Of moet ik me eerst registreren?

Btw: Ik hou voornamelijk van thema's met een mooie zwarte kleur in de balk en eventuele extra's. Maar geen Vista stijl.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...