Jump to content

Slechtste Film


Forever GTA

Recommended Posts

  • Reacties 100
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forever GTA

    10

  • Robin B

    7

  • 1974

    6

  • JasonStatham

    5

Titanic is volgens heel veel mensen een goede film, ik vind hem zelf ook wel vet...

Maarja, ik heb laatst Planet Terror gekeken, en die sloeg echt helemaal nergens op en vond ik ook geen ruk aan...

Het moet ook grindhouse voorstellen.Dat is een groep films uit de jaren 70 en 80.Met groffe dingen zoals darmen enzo.

Ik vind planet terror juist cool.Mooie zombie film hoor.

Thank you Robert rodriquez! Een van m,n favoriete regiseurs.

de slectse films van mij zijn:

Below.

Death proof.

Pulp fiction.

Dawn of the dead(1973) ofzo.

Amityville horror(2005)

OMG!1!!ZONDAAR!!

Pulp fiction en de originele Dawn of the dead zijn meesterwerken! Vooral dawn of the dead is een pronkstuk uit de Dead serie van de grootmeester van de zombie films: George A. Romero.

Ga je mond spoelen! :clown:

Ik vind dawn of the dead uit 2004 wel goed.De rest van George vind ik wel goed hoor! Wees maar niet bang :clown: .Ik vind pulp fiction gewoon niet goed omdat ik het verhaal niet snapte.De rest van die film is wel goed hoor!! :Y.Bij dawn of the dead(1973) zagen die zombies er vet nep uit.Er zat geen gang in.De rest vind ik wel goed.

Night of the living dead,Day of the dead enzo.

Bewerkt: door robin bbb
Link to comment
Delen op andere websites

Titanic is volgens heel veel mensen een goede film, ik vind hem zelf ook wel vet...

Maarja, ik heb laatst Planet Terror gekeken, en die sloeg echt helemaal nergens op en vond ik ook geen ruk aan...

Het moet ook grindhouse voorstellen.Dat is een groep films uit de jaren 70 en 80.Met groffe dingen zoals darmen enzo.

Ik vind planet terror juist cool.Mooie zombie film hoor.

Thank you Robert rodriquez! Een van m,n favoriete regiseurs.

de slectse films van mij zijn:

Below.

Death proof.

Pulp fiction.

Dawn of the dead(1973) ofzo.

Amityville horror(2005)

OMG!1!!ZONDAAR!!

Pulp fiction en de originele Dawn of the dead zijn meesterwerken! Vooral dawn of the dead is een pronkstuk uit de Dead serie van de grootmeester van de zombie films: George A. Romero.

Ga je mond spoelen! :clown:

Ik vind dawn of the dead uit 2004 wel goed.De rest van George vind ik wel goed hoor! Wees maar niet bang :clown: .Ik vind pulp fiction gewoon niet goed omdat ik het verhaal niet snapte.De rest van die film is wel goed hoor!! :Y.Bij dawn of the dead(1973) zagen die zombies er vet nep uit.Er zat geen gang in.De rest vind ik wel goed.

Night of the living dead,Day of the dead enzo.

Ok, leuk om te lezen dat zo'n jong persoon toch even alle meesterwerken van Romero kent :Y

Alleen wat Dawn of the Dead original siert is denk ik juist de goedkope effecten en make-up. Het is een echte Cult-film :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...