Jump to content

what's left

Recommended Posts

Geplaatst:

vandaag heb ik de storyline voltooid en heb alle gebieden in los santos veroverd.. is er nog iets leuks te doen (afgezien van politiemissies ed) of ben ik gewoon klaar?

Geplaatst: (bewerkt)
vandaag heb ik de storyline voltooid en heb alle gebieden in los santos veroverd.. is er nog iets leuks te doen (afgezien van politiemissies ed) of ben ik gewoon klaar?

Allereerst, welkom op het forum Tieske10. Buiten standaard submissies, de storyline en de ganggebieden om is er zeker nog veel te doen in San Andreas. Op GTAGames zijn Nederlandse Grand theft Auto Walktrough, ook wel 'WikiGTA' genaamd vind je bijvoorbeeld veel informatie over andere zij-missies dan de missies die jij nu denkt te kennen. Denk aan challenges als 'Beat The Cock' of een race als 'Heli Hell' waar jij niks vanaf kan weten, al die kleine details en een uitgebreid missie-overzicht vind je op onze walktrough. Je kan bijvoorbeeld ook nog gaan voor de '100%'. Door namelijk de missies en submissies te hebben gehaald heb je het spel zeker niet uitgespeeld. De '100%' halen is dus eigenlijk pas uitspelen. Hierbij komen veel dingen te pas, denk aan alle graffety-tags over sprayen of Race Tournaments doen. Een uitgebreide lijst van wat je voor de '100%' moet halen vind je hier.

Zo zie je maar dat er nog veel te doen is als je hier en daar wat klikt op onze enige echte WikiGTA. Dingen zullen naar voren komen rollen waar je niks vanaf weet. Maar ook op deze site; GTAGames/GTAForum kan je verschillende dingen doen om toch maar in de San Andreas scene te blijven. Zo kan je dit deel van de site regelmatig bezoeken om bijvoorbeeld een record te posten in het San Andreas Recordboek. Maar ook kan je hier meedoen aan een leuke contest, denk aan de contest die zojuist bijna is afgelopen genaamd de San Andreas Race Contest. Zulke projecten komen steeds meer voor op het forum dus er is net zo veel te doen in GTA San Andreas als op deze site. Kijk WikiGTA dus maar eens rustig door en vermaak je een beetje. Als je nog vragen hebt hoor ik het graag, succes!

Bewerkt: door Jay;
Geplaatst:

Een andere manier om de speelduur van de game aanzienlijk te verlengen is door je te verdiepen in de modding-scene. Door de game te 'modden' kun je oneindig veel nieuwe content toevoegen en wijzigen aan het spel, waardoor het leuk blijft om de game te spelen. Je kunt nieuwe missies downloaden, nieuwe voertuigen en zelfs totaal nieuwe maps. Het is ook leuk om zelf dit soort dingen in elkaar te zetten. Wanneer je eenmaal wat ervaring hebt kun je je bijvoorbeeld aansluiten bij een groot project voor een totaal nieuwe storyline. Ook is het leuk om zelf dingen te leren over zogenaamde SCM modding of te leren 3D modellen. Je kunt ook aan de slag gaan met Photoshop en de game nieuwe textures geven.

Er zijn een heleboel dingen te doen en te leren binnen de modding community van GTA en daardoor blijft het erg leuk om je erin te verdiepen. Het zorgt er ook voor dat de game veel langer houdbaar blijft, doordat je telkens nieuwe dingen wilt uitproberen. Een goede tip dus, als je na de 100% gehaald te hebben nog bezig wilt blijven met deze game.

Geplaatst:

Wat je natuurlijk ook kan doen is je eigen verhaal verzinnen, je kan zelf iets bedenken of voordoen. Zo zijn er mensen de zich gedragen als een zakenmannetje, netjes rijden in het verkeer goed eten. Naar huis om te slapen enz enz enz. Je kan ook Hitman na doen, of je skils omhoog werken. Daten met je vriendinnen! Er is genoeg te doen, daarnaast kan je ook online nog gaan spelen. Bijvoorbeeld SA MP, of MTA.

Geplaatst:

ok bedankt allemaal, helaas speel ik op de ps2 en is online gamen of modellen niet echt een optie.. maar idd nog genoeg te doen!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...