Jump to content

[SA] SARC-2: San Andreas Race Contest


_KoE_Mzungu

Recommended Posts

racecontesthr6.png

Froodooo had de eer om van SART (San Andreas Race Tournament) en SARC (San Andreas Race Career) een succes te maken. In navolging van dat succes organiseer ik de derde race contest SARC-2: San Andreas Race Contest.

Informatie

In tegenstelling tot het voorgaande tournooi zal er nu geen poulsysteem worden gehanteerd. Iedereen doet in principe mee tot en met de laatste race. Alle tijden van alle races zullen bij elkaar worden opgeteld waarbij de verhouding van de races, met betrekking tot de voertuigen en in zekere mate ook de ondergrond, evenredig zullen worden verdeeld. In totaal zullen er 6 races moeten worden afgelegd:

  • 2 met een auto
  • 2 met een motor
  • 2 met een vliegtuig / helikopter

Er zullen dus gaandeweg geen mensen afvallen zoals dat bij een poulsysteem gebeurd. Dit om de spanning erin te houden en iedereen een gelijke kans te kunnen geven.

Post niet in dit topic! Inschrijven gaat via een PB naar mij (_KoE_Mzungu). Reacties, vragen en opmerkingen kan je achter laten in >dit reactie-topic<.

Regels

  • Tussentijdse uitslagen worden niet gegeven. Iedereen weet dus pas aan het einde van het tournooi wat de uitslagen zijn.
  • Een inzending is compleet als het volledige lijstje, zoals hieronder wordt beschreven, is ingevuld. Natuurlijk mag een screen niet ontbreken, voor mensen die het spel op een console spelen is er natuurlijk de mogelijkheid om met een digitale camera de screen te maken.
  • Eventuele records die gehaald worden kunnen worden opgenomen in het San Andreas Recordboek, deze zullen pas na het tournooi in dat topic (met screen) gepost mogen worden. Het is natuurlijk je eigen keuze of je dat record in het recordboek wilt zetten, maar je moet hiermee wachten tot na het tournooi. Wie zich hier niet aan houd wordt gediskwalificeerd.
  • Dezelfde regel die wordt gehanteerd in het San Andreas Recordboek met betrekking tot valsspelen en het gebruik van modificaties. Meer informatie: >klik<.
  • Alle races moeten worden gestart vanuit RaceMarker.gif de racelocaties van het Race Tournament. Dus als een race ook met behulp van een missie gereden kan worden is dit niet toegestaan.
  • Vooraf wordt per race een maximale tijd ingesteld voor het geval er niets wordt ingeleverd. In dat geval krijg je die (straf)tijd toegewezen, zo kan iedereen blijven meedoen als er een keer niets wordt ingeleverd.

Lijstje

Alle uitslagen moeten door middel van een PB naar mij (_KoE_Mzungu) worden ingeleverd. Gebruik hiervoor het onderstaande lijstje:

Onderwerp: SARC-2 Race #
									   [b]Naam van de race:[/b]
									   [b]Tijd:[/b] voorbeeld 1:06 minuten
									   [b]Screen:[/b] zet hier de screen neer van je finishtijd

Inschrijving

Zin om mee te doen? Wil je mij uit het recordboek gooien? Meldt je dan nu aan door je bij mij (_KoE_Mzungu) in te schrijven. Stuur mij daarvoor een PB met daarin het volgende:

Onderwerp: SARC-2
									   Ik wil graag meedoen aan de San Andreas Race Contest!
									   [b]Forumnaam:[/b]

>Klik hier< om mij een PB te sturen. Inschrijven kan tot en met zaterdag 17 mei; zondag 18 mei of maandag 19 mei zal de informatie van de eerste race worden gegeven.

Deelnemers

De volgende deelnemers hebben zich ingeschreven:

  • Froodooo
  • -Matthijs-
  • VWO-er heeft zich uitgeschreven.
  • Galiorix heeft zich wegens tijdsgebrek uitgeschreven.
  • Thundercover
  • Hanneswasco
  • PatrickW
  • ..::GhostRider::..
  • Jorair
  • Donwell
  • xSANx-xERWINx heeft zich uitgeschreven i.v.m. andere prioriteiten.
  • Bling
  • Donald F. Duck heeft zich, op het laatste moment, wegens tijdsgebrek uitgeschreven. Maar is toch meegenomen in de einduitslag.
  • $NeoSyp$
  • Jow Tommy Verceti heeft zich uitgeschreven.
  • Svenie
  • UserNick8482 is gediskwalificeerd vanwege inactiviteit (geen enkele inzending).
  • Kraay

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Link to comment
Delen op andere websites

racecontesthr6.png

Race 1: Lowrider Race



We gaan van start met het tournooi en we beginnen met een race die iedereen zou moeten kennen uit een missie van Cesar Vialpando, echter kan je nu niet zelf een lowrider uitzoeken en voorzien van extra's; deze race wordt gereden met een Blade.

Locatie: RaceMarker.gif Los Santos Streetraces (Little Mexico, Los Santos)

Maximale tijd: 2 minuten

Meer informatie op wikigta: >klik<

Alleen een screen van de finishlijn met tijd is geldig.

Inzendingen moeten uiterlijk a.s. zaterdag 24 mei worden ingeleverd.

De maximale tijd wordt toegekend aan de deelnemers die niets inleveren of te laat zijn met inleveren.

Reacties, vragen en opmerkingen kan je achter laten in >dit reactie-topic<.

Uitslagen

De tijden liggen dicht bij elkaar, er ligt nog niets vast. Wat wel vast staat is dat >het recordboek< kan worden aangevuld met nieuwe records van deze race!

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Link to comment
Delen op andere websites

racecontesthr6.png

Race 2 Desert Tricks

Race 1 is hiermee officiëel afgesloten, inzendingen voor die race worden niet meer geaccepteerd.

Voor deze race gaan we rondom het Sherman Reservoir door Tierra Robada met de start en finish in Bone County, te starten in Las Venturas. We stappen voor deze race op een motor, de FCR-900. Weinig verkeer, maar wel racen tegen een NRG-500! En als je Michelle Cannes tegenkomt doe haar dan de groeten. ^_^

Locatie: RaceMarker.gif Las Venturas Streetraces (LVA Freight Depot, Las Venturas)

Maximale tijd: 3 minuten

Meer informatie op wikigta: >klik<

Alleen een screen van de finishlijn met tijd is geldig.

Inzendingen moeten uiterlijk a.s. zaterdag 31 mei worden ingeleverd.

De maximale tijd wordt toegekend aan de deelnemers die niets inleveren of te laat zijn met inleveren.

Reacties, vragen en opmerkingen kan je achter laten in >dit reactie-topic<.

Uitslagen

Naam / tijd totaal / stand
Kraay 1:50 2:54 [1]
-Matthijs- 1:56 3:03 [2]
Hanneswasco 1:57 3:09 [4]
PatrickW 1:57 3:05 [3]
$NeoSyp$ 1:59 3:09 [4]
..::GhostRider::.. 2:00 3:11 [6]
Donwell 2:04 3:18 [7]
Jorair 2:07 3:17 [8]
Svenie 2:11 4:11 [9]
Thundercover 2:11 3:30 [10]
Donald F. Duck 2:14 3:39 [11]
Bling 3:00 (geen inzending) 4:15 [12]
Froodooo 3:00 (geen inzending) 4:19 [13]

De verschillen zijn nog steeds klein en natuurlijk weer nieuwe records voor >het recordboek< :dans:

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Link to comment
Delen op andere websites

racecontesthr6.png

Race 3 Barnstorming

Race 2 is hiermee officiëel afgesloten, inzendingen voor die race worden niet meer geaccepteerd.

Voor deze race maken we het luchtruim boven Whetstone onveilig. We stappen voor deze race in een Stuntplane met de Easter Bay Airport als start- en finishplaats. Geen directe tegenstanders, je racet tegen de klok en natuurlijk de andere deelnemers.

Locatie: RaceMarker.gif Airraces (Las Venturas Airport, Las Venturas)

Maximale tijd: 5:30 minuten

Meer informatie op wikigta: >klik<

Alleen een screen van de finishlijn met tijd is geldig.

Inzendingen moeten uiterlijk a.s. zaterdag 7 juni worden ingeleverd.

De maximale tijd wordt toegekend aan de deelnemers die niets inleveren of te laat zijn met inleveren.

Reacties, vragen en opmerkingen kan je achter laten in >dit reactie-topic<.

Uitslagen

Naam / tijd totaal / stand
PatrickW 4:34 7:39 [2]
Hanneswasco 4:37 7:46 [4]
-Matthijs- 4:39 7:42 [3]
Thundercover 4:39 8:09 [8]
Kraay 4:41 7:35 [1]
Svenie 4:43 8:54 [11]
Jorair 4:48 8:05 [7]
$NeoSyp$ 4:49 7:58 [5]
Donald F. Duck 4:49 8:28 [9]
..::GhostRider::.. 4:50 8:01 [6]
Froodooo 5:02 9:21 [12]
Bling 5:30 (geen inzending) 9:45 [13]
Donwell 5:30 (geen inzending) 8:48 [10]

Uiteraard zijn er weer nieuwe records gevestigd voor het recordboek. ^_^

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Link to comment
Delen op andere websites

racecontesthr6.png

Race 4 Bandito County

Race 3 is hiermee officiëel afgesloten, inzendingen voor die race worden niet meer geaccepteerd. We hebben drie races gehad en hebben er nog drie te gaan, we zijn dus op de helft. Het racecircus verhuist naar San Fierro, maar we blijven nog even 'hangen' in Whetstone. We stappen voor deze race in een Bandito en gaan cross-country vanaf de rand van Angel Pine via Shady Creeks en Back O Beyond naar de finish bij de Los Santos Inlet.

Locatie:

RaceMarker.gif San Fierro Streetraces (Doherty, San Fierro (Wang Cars))

Maximale tijd: 3 minuten

Meer informatie op wikigta: >klik<

Alleen een screen van de finishlijn met tijd is geldig.

Inzendingen moeten uiterlijk a.s. zaterdag 14 juni worden ingeleverd.

De maximale tijd wordt toegekend aan de deelnemers die niets inleveren of te laat zijn met inleveren.

Reacties, vragen en opmerkingen kan je achter laten in >dit reactie-topic<.

Uitslagen

Naam /tijd totaal / stand
..::GhostRider::.. 2:05 10:06 [6]
Kraay 2:05 9:40 [1]
$NeoSyp$ 2:06 10:04 [5]
-Matthijs- 2:08 9:50 [3]
PatrickW 2:08 9:47 [2]
Bling 2:09 11:54 [12]
Hanneswasco 2:16 10:02 [4]
Thundercover 2:19 10:28 [7]
Svenie 2:23 11:17 [10]
Jorair 2:29 10:34 [8]
Donald F. Duck 2:30 10:58 [9]
Froodooo 2:36 11:57 [13]
Donwell 3:00 (geen inzending) 11:48 [11]

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Link to comment
Delen op andere websites

racecontesthr6.png

Race 5 Dirtbike Danger

Race 4 is hiermee officiëel afgesloten, inzendingen voor die race worden niet meer geaccepteerd.

Ook voor deze race is Whetstone het decor, maar ditmaal op een crossmotor: de Sanchez. Blijf op de motor zitten, want je kan zo je ballans verliezen met alle gevolgen van dien. De finish is net zoals de vorige race bij de Los Santos Inlet, maar we starten in Back O Beyond.

Locatie: RaceMarker.gif San Fierro Streetraces (Doherty, San Fierro)

Maximale tijd: 2:30

Meer informatie op wikigta: >klik<

Alleen een screen van de finishlijn met tijd is geldig.

Inzendingen moeten uiterlijk a.s. zaterdag 21 juni worden ingeleverd.

De maximale tijd wordt toegekend aan de deelnemers die niets inleveren of te laat zijn met inleveren.

Reacties, vragen en opmerkingen kan je achter laten in >dit reactie-topic<.

Uitslagen

Naam / tijd totaal / stand
Hanneswasco 1:32 11:34 [3]
Kraay 1:32 11:12 [1]
PatrickW 1:36 11:23 [2]
..::GhostRider::.. 1:44 11:50 [4]
Donald F. Duck 1:47 12:45 [8]
Thundercover 1:47 12:15 [5]
Bling 1:52 13:46 [10]
Froodooo 1:55 13:52 [12]
Donwell 2:30 (geen inzending) 14:18 [13]
Jorair 2:30 (geen inzending) 13:04 [9]
-Matthijs- 2:30 (geen inzending) 12:20 [6]
$NeoSyp$ 2:30 (geen inzending) 12:34 [7]
Svenie 2:30 (geen inzending) 13:47 [11]
Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Link to comment
Delen op andere websites

racecontesthr6.png

Race 6 Heli Hell

Race 5 is hiermee officiëel afgesloten, inzendingen voor die race worden niet meer geaccepteerd.

Zoals de naam al doet vermoeden kan deze race een ware hel zijn. Met een Hunter zal tussen de gebouwen van Los Santos moeten worden gevlogen en gemanoevreerd, waarbij je soms maar weinig ruimte hebt tussen de rotorbladen en de gebouwen. Een ware finale race waarbij de echte racers zich kunnen onderscheiden. Gelukkig geen directe tegenstanders, alleen de tijd en de andere deelnemers. Zoals ook voor de andere races geldt ook voor deze race dat iedereen een week de tijd heeft, gebruik deze tijd goed!

Locatie: Las Venturas Airraces RaceMarker.gif (Las Venturas Airport, Las Venturas)

Maximale tijd: 4:30

Meer informatie op wikigta: >klik<

Alleen een screen van de finishlijn met tijd is geldig.

Inzendingen moeten uiterlijk a.s. zondag 29 juni worden ingeleverd. Zondag 29 juni om 12:00 uur 's middags is deze San Andreas Race Contest afgelopen! De ontbrekende uitslagen en de eindscores zullen daarna zo spoedig mogelijk volgen.

De maximale tijd wordt toegekend aan de deelnemers die niets inleveren of te laat zijn met inleveren.

Reacties, vragen en opmerkingen kan je achter laten in >dit reactie-topic<.

Uitslagen

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Link to comment
Delen op andere websites

racecontesthr6.png

Huishoudelijke Mededeling

Vanwege het feit dat UserNick8482 zich wel heeft ingeschreven maar voor geen enkele race een inzending heeft gedaan wordt hij gediskwalificeerd. Met terugwerkende kracht zijn de vermeldingen van UserNick8482 verwijdert uit de uitslagen. Aan de andere kant heeft Donald F. Duck zich nog afgelopen week uitgeschreven, wat op zich natuurlijk vreemd is zo vlak voor het einde van de contest. Maar aangezien hij consequent z'n inzendingen heeft verzorgt wordt hij wel meegenomen in de einduitslag.

Einduitslag

Postitie Naam Race 1 Race 2 Race 3 Race 4 Race 5 Race 6 Eindstand
1 :dans: Kraay 1:04 1:50 4:41 2:05 1:32 2:47 13:59
2 :dans: Hanneswasco 1:12 1:57 4:37 2:16 1:32 2:36 14:10
3 :dans: PatrickW 1:08 1:57 4:34 2:08 1:36 2:50 14:13
4 -Matthijs- 1:07 1:56 4:39 2:08 2:30 2:31 14:51
5 Thundercover 1:19 2:11 4:39 2:19 1:47 3:26 15:41
6 ..::GhostRider::.. 1:11 2:00 4:50 2:05 1:44 4:30 16:20
7 $NeoSyp$ 1:10 1:59 4:49 2:06 2:30 4:30 17:04
8 Donald F. Duck 1:25 2:14 4:49 2:30 1:47 4:30 17:15
9 Bling 1:15 3:00 5:30 2:09 1:52 3:37 17:23
10 Jorair 1:10 2:07 4:48 2:29 2:30 4:30 17:34
11 Svenie 2:00 2:11 4:43 2:23 2:30 4:30 18:17
12 Froodooo 1:19 3:00 5:02 2:36 1:55 4:30 18:22
13 Donwell 1:14 2:04 5:30 3:00 2:30 4:30 18:48

Dit betekent dat Kraay zich met trots winnaar mag noemen van San Andreas Race Contest!

racecontestwinnerrp7.png

Op de tweede plaats een eervolle vermelding voor onze kiwi: Hanneswasco!

racecontestsecondau9.png

En op een mooie derde plaats is PatrickW geëindigd.

racecontestthirdsw9.png

Deze winnaars mogen deze prijzen met trots dragen in hun handtekening. Zowel de banner als de prijzen zijn gemaakt door -Matthijs-.

Raceverslag



Inmiddels had ik al aardig wat records op mijn naam gezet maar het viel mij nogal tegen dat er weinig concurrentie was. Nadat ik er twee weken over gedaan had om een toptijd te vliegen voor Heli Hell bleek het verschil met het huidige record van HerrieM (3:34) wel heel groot. Toen borrelde het idee boven om een contest te organiseren. Nadat ik -Matthijs-, Bling en Froodooo had verwittigd en om toestemming had gevraagd sprong het licht op groen en kon ik van start gaan. Deze finale, Heli Hell, stond dus bij voorbaat al vast, hierna alleen nog races selecteren voor de eerste vijf races van de contest.

Al snel stak Kraay met kop en schouders boven het maisveld uit en verpulverde mijn record voor de eerste race (Lowrider) en ik wist op dat moment al dat het eerste succes van de contest binnen was. Al snel volgde er nog meer toptijden en Kraay bleek ongenaakbaar aan de top te staan. En toen bleek Kraay toch nog een achilleshiel te hebben. Vlak voordat de derde race van start ging verveelde hij zich een beetje en ging in galop op z'n paardje om mij zover te pushen om het startsein te geven. Uiteraard moest hij z'n paardje nog inruilen voor een Stuntplane want een kraai zelf vliegt minder snel. Uiteindelijk kwam hij, geheel buiten adem, op het laatste moment aanzetten met een tijd en het excuus dat hij er pas op het laatste moment aan gedacht had. Helaas voor hem maar op deze manier kwam de top dichter bij elkaar en dat verhoogde de spanning.

Race 4 heeft opmerkelijk genoeg de meeste inzendingen opgeleverd, maar toen volgde het fatale weekend voor het nederlands elftal. De laatste dag voor race 5 was tevens de kwartfinale tussen Nederland en Rusland. Over het nederlands elftal is inmiddels genoeg getreurd maar waarschijnlijk heeft dit debacle er toe geleid dat er wel heel weinig deelnemers een inzending hebben gedaan. Zelfs topcoureur / toppiloot -Matthijs- moest verstek laten gaan en viel heel hard terug in het algemeen klassement.

Intussen had onze belgische kiwi Hanneswasco bijna de hoop laten varen en kwam met een matige tijd voor de 4de race. Na een peptalk en een peper in de kont ging hij weer voortvarend van start. En hij had dus geen last van EK-perikelen en stoof met race 5 de top 3 binnen ten koste van -Matthijs-. En dankzij een toptijd voor de laatste race is Hanneswasco uiteindelijk, met maar een kleine voorsprong op PatrickW, 2de geworden.

Slotwoord

Het was me een waar genoegen om deze contest te organiseren. Twee deelnemers kunnen hun prijs ophalen na hun vakantie; PatrickW is dans-la-France en Hanneswasco zit in Spanje. Daarnaast hoop ik dat records ook zullen sneuvelen zonder de hulp van een contest. Kraay was voor dit tournooi voor mij een onbekende, maar heeft zich geprofileerd als een topcoureur met een voorkeur voor auto's en motoren. Ben blij dat je je op het laatste moment nog hebt ingeschreven. ^_^

Dit topic is nu geopend voor alle leden, je kunt hier nu je relaas en felicitaties kwijt.

En ook voor de laatste 3 races kunnen de records worden toegevoegd aan het recordboek.

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Link to comment
Delen op andere websites

Kraay, van harte gefeliciteerd man! Ook Hannes en Patrick, van harte gefeliciteerd. Een 2e en 3e plek tussen al die coureurs is toch iets om trots op te zijn. Tot slot Koe nog, je hebt het fantastisch gedaan. Mijn complimenten dus aan alle deelnemers en Koe voor het organiseren van zo'n top-contest die goed is verlopen!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had dus geen schijn van kans tegen al deze topracers. Kraay, hartelijk gefeliciteerd met je overwinning. En natuurlijk ook Hanneswasco en PatrickW hebben het top gedaan met hun podiumplaats.

En een zeer waardige opvolging van het originele SARC, je hebt een toptoernooi georganiseerd Koe! _O_ _O_ _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Erg leuke contest. In het begin moest ik even inkomen, maar met Barnstorming als derde race was ik inmiddels wel warmgelopen. :D Toch nog een mooie vijfde plaats door het constant inleveren, ik ben daar erg tevreden mee. :Y

Top organisatie trouwens! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd, Kraay, Hanneswasco en PatrickW! Ik vind het jammer dat ik twee keer niets heb kunnen inzenden, omdat het voor de uitslag gewoon zonde is. Maar ook al had ik wel alle keren wat ingezonden, dan had ik alsnog niet tussen de winnaars kunnen staan. :puh:

Natuurlijk ook mijn complimenten aan KoE, voor de zeer goede organisatie.

Link to comment
Delen op andere websites

Idd: Complimenten aan Koe voor de goede organisatie! :tu:

En aan iedereen bedankt voor de 'felicitaties', en natuurlijk proficiat aan de rest van de deelnemers met in het bijzonder Hanneswasco, PatrickW en Matthijs. Allemaal waardige tegenstanders. ^_^

Ik vond het iig een leuke contest :D

Link to comment
Delen op andere websites

KoE, bedankt voor de uitstekende organisatie! _O_

Gefeliciteerd en complimenten voor het race werk, Kraay, Hanneswasco en PatrickW! Glad vergeten om race 5 netjes te doen, dat heeft me achteraf gezien toch heel wat gekost. Maar dat is helaas niet anders, volgende keer beter. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...