_KoE_Mzungu Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 (bewerkt) Hier kan je je reacties kwijt op de San Andreas Race Contest. Zodat ik in dat topic de informatie kan plaatsen voor de contest zelf. Ik wil alvast iedereen die straks meedoen veel succes wensen. Bewerkt: 27 mei 2008 door _KoE_Mzungu
megamaggot Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Geld dit ook per PS2/PC/Xbox? Of wordt gewoon alles in multiGTA fzo gedaan?
cheetha Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 waar is het op de ps2/xbox/pc of alle 3
Ghost_Rider Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 De regels doorlezen is ook handig. 'voor mensen die het spel op een console spelen is er natuurlijk de mogelijkheid om met een digitale camera de screen te maken.'
_KoE_Mzungu Geplaatst: 11 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Even voor de duidelijkheid: Dit is het GTA: SA forum, m.a.w. in de contest wordt GTA: SA gebruikt, dat lijkt me wel logisch en duidelijk. Maar toch ... nogmaals ... er wordt geen multiplayer(mod) gebruikt, anders had het wel in dát forum gestaan. Dus gewoon het spel en iedereen mag meedoen zolang je de regels ook naleeft. Dit betekent dus ook dat iedere deelnemer per race een screen moet inleveren. Ik weet dat dit op de PC kinderspel is en dat dit wat lastiger is met een console (PS2 en XBOX). Maar ook dat is mogelijk met wat hulpmiddelen, het makkelijkst is om de screen met een digitale camera te nemen: dus een foto maken van het resultaat op het TV-scherm. Inschrijven kan nog t/m aanstaande zaterdag.
claud Geplaatst: 18 mei 2008 Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Even voor de duidelijkheid:Dit is het GTA: SA forum, m.a.w. in de contest wordt GTA: SA gebruikt, dat lijkt me wel logisch en duidelijk. Maar toch ... nogmaals ... er wordt geen multiplayer(mod) gebruikt, anders had het wel in dát forum gestaan. Dus gewoon het spel en iedereen mag meedoen zolang je de regels ook naleeft. Dit betekent dus ook dat iedere deelnemer per race een screen moet inleveren. Ik weet dat dit op de PC kinderspel is en dat dit wat lastiger is met een console (PS2 en XBOX). Maar ook dat is mogelijk met wat hulpmiddelen, het makkelijkst is om de screen met een digitale camera te nemen: dus een foto maken van het resultaat op het TV-scherm. Inschrijven kan nog t/m aanstaande zaterdag. ik snap het niet ik heb een pc versie maar hoe kan ik me inschrijven?
_KoE_Mzungu Geplaatst: 18 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2008 Je reageert wel laat, maar als je >dit topic< leest kom je al een heel eind. Daar staat ook hoe je je in moet schrijven. Als je snel bent kan je nog meedoen.
claud Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Je reageert wel laat, maar als je >dit topic< leest kom je al een heel eind. Daar staat ook hoe je je in moet schrijven. Als je snel bent kan je nog meedoen. mijn pc versie is gecrasht ik kan niet mee doen
_KoE_Mzungu Geplaatst: 19 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 (bewerkt) Als ik vandaag mijn inzending stuur voor SARC, en vrijdag haal ik een betere tijd, mag ik die dan ook nog insturen?Nee, je eerste inzending telt. Als je vrijdag een snellere tijd haalt stuur je die in. Met andere woorden: als jij denkt dat je nóg sneller kan zijn dan dat je vandaag was kan je dus ook even wachten met insturen.PS: Stel dit soort vragen in dit topic i.p.v. mijn profiel. Ik kijk niet regelmatig in m'n profiel en zo kan iedere deelnemer wat wijzer worden van jou vraag en/of mijn antwoord. Bewerkt: 19 mei 2008 door _KoE_Mzungu
Kraay Geplaatst: 31 mei 2008 Rapport Geplaatst: 31 mei 2008 Hop hop hop paardje in gallop, volgende race plz! Het is al zondag en ik verveel me xD
_KoE_Mzungu Geplaatst: 1 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Zet je paardje maar weer op stal en stap in de Stuntplane Kraay, succes.
Kraay Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 Zet je paardje maar weer op stal en stap in de Stuntplane Kraay, succes. Een Kraai heeft geen vliegtuig nodig om te vliegen. Al gaat dat misschien wel wat sneller.
PatrickW Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Is het een optie om alvast een tipje van de sluier op te lichten van de stand, b.v. door nu de stand na de eerste race ofzo bekend te maken ?
Hanneswasco Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Is het een optie om alvast een tipje van de sluier op te lichten van de stand, b.v. door nu de stand na de eerste race ofzo bekend te maken ? Dat vind ik een goed idee, maar bedoel je dat dan ook de tijden er komen te staan? Of alleen de top 10 ofzo?
_KoE_Mzungu Geplaatst: 9 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 (bewerkt) Op zich een goed idee, maar nog niet alle uitslagen zullen nu bekend worden gemaakt. We hebben nu 3 races gehad en zijn bezig met de 4de race. De uitslagen van de eerste race staan nu in >deze post<. Na race 4 zal de uitslag van race 2 bekend worden gemaakt en na race 5 de uitslag van race 3. De overige uitslagen (van race 4 t/m 6) volgen na race 6, tevens de laatste race. Ik hoop hiermee de deelnemers tegemoet te komen, dat hiermee de competitie groter mag worden en hoop dat deelnemers niet ontmoedigd raken door de (voorlopige) uitslagen. Bewerkt: 9 juni 2008 door _KoE_Mzungu
Recommended Posts