Jump to content

Wapens homies

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik gebruik vaak de handigheid van een eigen legertje van Homies, alleen mijn

homies krijgen vaak alleen een simpel 9mm geweer!

wat is hier aan te doen? en dan bedoel ik: hoe kan ik zorgen dat

ze ook eens een keer een Tec-9 of zoiets krijgen?

Geplaatst:

sommige homies dragen al voordat je ze recruteerd een tec-9, er is ook een cheat dat je je homies met bazooka's kunt recruteren. maar eigenlijk zou ik niet weten of ze er nog meer kunnen

Geplaatst: (bewerkt)
... alleen mijn homies krijgen vaak alleen een simpel 9mm geweer! Wat is hier aan te doen? En dan bedoel ik: hoe kan ik zorgen dat ze ook eens een keer een Tec-9 of zoiets krijgen?
Die 9mm is een pistool hoor en dat is nog geen geweer. Als je wilt dat je homies ook een Desert Eagle of een SMG dragen zal je eerst even alle Tags moeten overspuiten. Kijk even op WikiGTA voor meer informatie: >>klik<<. Overigens kan je niet zelf kiezen wat ze dragen, maar als ze een SMG dragen zijn ze toch redelijk herkenbaar met zo'n wapen. Recruteer dus alleen homies die al een SMG hebben. Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:

Oké, dus als ik alle Tags over heb gespoten krijgen ze een Desert Eagle, een SMG of een Knife.

Is er een manier om sneller alle tags over te spuiten, of is er een programaatje waarmee je 'alle nog niet overgespoten tags kan vinden'?

En oh ja, een 9mm is geen geweer, dankje _KoE_Mzungu :tu:

Geplaatst:

Ik heb zelf een mod gedownload waarmee je wapens aan je homies kan geven. Dat werkt veel makkelijker dan 132532656 tags overspuiten.

Oké, dus als ik alle Tags over heb gespoten krijgen ze een Desert Eagle, een SMG of een Knife.
Klopt én je krijgt wapens in de keuken van je safehouse.
Is er een manier om sneller alle tags over te spuiten, of is er een programaatje waarmee je 'alle nog niet overgespoten tags kan vinden'?
De snelste manier is je eigen route te bedenken door Los Santos waarbij je ze allemaal achter elkaar kan overspuiten, zorg wel voor voldoende verf >>vindplaatsen spray can<<. Als je het spel op de PC speelt kan je gebruik maken van SAMA, een programma waarbij je de locaties van alle collectables kan zien die je nog niet gehaald hebt. SAMA is o.a. >>hier<< te downloaden (klik daar op DIRECT DOWNLOAD). ^_^ Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:
Klopt én je krijgt wapens in de keuken van je safehouse.
De snelste manier is je eigen route te bedenken door Los Santos waarbij je ze allemaal achter elkaar kan overspuiten, zorg wel voor voldoende verf >>vindplaatsen spray can<<. Als je het spel op de PC speelt kan je gebruik maken van SAMA, een programma waarbij je de locaties van alle collectables kan zien die je nog niet gehaald hebt. SAMA is o.a. >>hier<< te downloaden (klik daar op DIRECT DOWNLOAD). ^_^

Heel goed idee, dat SAMA ding. alleen het werkt niet! :N

Je weet toch wel dat je een .ZIP bestand eerst moet uitpakken hè! Als je dat doet zou het gewoon z'n werk moeten doen, natuurlijk even aangeven in welke savegame dat programma moet kijken of even je huidige spel (die aanstaat) analiseren. Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:
Je weet toch wel dat je een .ZIP bestand eerst moet uitpakken hè! Als je dat doet zou het gewoon z'n werk moeten doen, natuurlijk even aangeven in welke savegame dat programma moet kijken of even je huidige spel (die aanstaat) analiseren.

Oh, moet GTA SA aanstaan als je het progje start? :bonk:

dat wist ik niet!

Oh, moet GTA SA aanstaan als je het progje start? :bonk: dat wist ik niet!
Alleen als je je huidig geladen spel wilt analiseren, maar je kan dat programmaatje ook gebruiken zonder het spel starten, je moet dan een savegame selecteren die je wilt analiseren. Als je je huidige spel wilt bekijken is het dus niet voldoende om alleen GTA SA te starten, je moet dan ook een savegame laden. Als je nog niet gesaved hebt kan je tussendoor ook kijken wat je nog moet doen zonder het spel te hoeven bewaren. ^_^ Bewerkt: door _KoE_Mzungu

Hier de Vertaling van de README:

SAMA - San Andreas Mission Analyzer door gtasa4ever 
Wat is het? 
- Leest uw GTA San savefile Andreas en geeft u een samenvatting van uw voltooiings status op alle opdrachten in het spel. 
- Toont u de de de de troepmarkeringen, momentopnamen, hoeven en oesters die nog niet zijn gedaan op een kaart. 
- Toont u de unieke sprongen die nog niet zijn gedaan op een kaart. 
Naar keuze ook toont het landen streken en cameraposities voor de sprongen. 
Hoe te te lopen? 
- Rits het dossier open en stel sama.exe in werking. 
Open savefile u willen van het menu analyseren. 
De Nota's van de versie: 
[1] het programma vereist dat u .NET kader 1.1 hebt dat wordt geïnstalleerd om te lopen. Als het niet daar het won' t begin. Het .NET kader kan hier worden gevonden: [url="http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyID=262d25e3-f589-4842-8157-034d1e7cf3a3&displaylang=en"]http://www.microsoft.com/downloads/details...;displaylang=en[/url] Als u don' t wil .NET, I' installeren; ve voegde een bevel-lijn versie van het hulpmiddel toe. It' s in het pitdossier en it' s geroepen gx.exe. Looppas het van een bevelherinnering met " gx save_file_name" en het zal u een printout met al informatie geven. [2] It' s getest met versie 1 savefiles. Er is geen risico in het proberen van het op savefiles van andere versies of met mods, aangezien het slechts het dossier leest. Als u, het zal één van drie dingen doen - het 1) werk of 2) geeft correct een foutenmelding het zeggen dat savefile ongeldig is of 3) gelooft geldig savefile om te zijn en analyseer het maar toon resultaten die of volledig gedeeltelijk onjuist kunnen zijn. I' ve probeerde het ook op 2de Uitgave savefiles. Het analyseert het dossier en geeft correcte informatie voor de bestelwagens en de unieke sprongen. I' m niet zeker over opdracht informatie. [3] opdrachten van de Intrige zijn niet in detail vermeld. In plaats daarvan, they' vertegenwoordigd re door " Eind van Line" , voor wat u een status krijgt. Ik figuur that' genoeg s. Changelog 30 Oct 2005 - - Verbeterde de analyse van safehouses en unieke sprongen. Dit deel nu de werken aangaande een bredere waaier van mods. - De de lijnversie van het bevel zoekt automatisch naar savefiles in het gebrek omslag waar GTA: SA zet hen evenals de huidige folder. 21 Oct 2005 - - De moeilijke situatie van het insect - savefile wasn' t sloot zo het behoorlijk couldn' t is opnieuw gespaard terwijl SAMA nog open was. - Voegde een toolbar toe. - Voegde een optie toe om een GTA te analyseren: SA geladen spel dat parallel met SAMA loopt. Deze eigenschap gebruikt geheugenadressen van de versie van de 1.0 V.S. van gta_sa.exe. De geheugenadressen zijn niet versie-draagbaar. Zoals met savefiles, daar is geen risico in het proberen van het op uw spel, aangezien het tot game' toegang heeft; s geheugen op read-only wijze. You' ll krijg een foutenmelding als een geladen spel is lopend niet of als het bepaalt is de versie onverenigbaar. - De de lijnversie van het bevel gebruikt waaiers voor puntaantallen (kortere printout). 19 Oct 2005 - - Toegevoegde menuopties voor besparing en druk de kaart. - Maakte het venster rangschikken en montages op de pagina " van het kaartlusje; sticky". Zij worden gespaard en herladen (aan de registratie) op uitgang op de volgende looppas. - De de lijnversie van het bevel gebruikt nu de aantallen van het bestelwagenpunt van de kaarten op gta-sanandreas.com in plaats van gamefaqs.com. - Bevestigde sommige minder belangrijke fouten in de coördinaten van enkele punten. 18 Oct 2005 - Originele versie

Sorry als er wat spellingsfouten inzitten ofzo(ik heb automatisch vertaald)

Bewerkt: door zamg0d1
Geplaatst:
Je kunt het ook met scm doen, alleen zou ik niet weten hoe
SCM????
Ja, SCM. In ieders GTA SA map staat een bepaald bestandje met de naam: main.scm. In dit bestand staat het volledige script van alle missies in San Andreas als mede enkele andere scripted events. Met bepaalde programma's kun je dit script zelf wijzigen en zelfs hele nieuwe missies maken. Ook kun je een actor spawnen op een bepaalde locatie (in de vorm van een homie) en die een bepaald geweer meegeven. Het wijzigen van dit bestand heet SCM-modden. Er is zelfs een heel gedeelte voor SCM modding hulp op dit forum. Een groot nadeel van SCM modding is dat het vaak niet meer mogelijk is om je savegames te laden. Je zult dan een nieuw spel moeten beginnen.

De laatste tijd heb ik iets gehoord van iets dat CLEO3 heet. Ik heb geen idee wat het precies is of hoe het werkt, maar het schijnt dat je dan zelf scripts kunt toevoegen zonder dat je je savegames kwijt raakt.

Geplaatst:
Je kunt het ook met scm doen, alleen zou ik niet weten hoe
SCM????
Ja, SCM. In ieders GTA SA map staat een bepaald bestandje met de naam: main.scm. In dit bestand staat het volledige script van alle missies in San Andreas als mede enkele andere scripted events. Met bepaalde programma's kun je dit script zelf wijzigen en zelfs hele nieuwe missies maken. Ook kun je een actor spawnen op een bepaalde locatie (in de vorm van een homie) en die een bepaald geweer meegeven. Het wijzigen van dit bestand heet SCM-modden. Er is zelfs een heel gedeelte voor SCM modding hulp op dit forum. Een groot nadeel van SCM modding is dat het vaak niet meer mogelijk is om je savegames te laden. Je zult dan een nieuw spel moeten beginnen.

De laatste tijd heb ik iets gehoord van iets dat CLEO3 heet. Ik heb geen idee wat het precies is of hoe het werkt, maar het schijnt dat je dan zelf scripts kunt toevoegen zonder dat je je savegames kwijt raakt.

Dat klopt. Je kan zelfs meerdere Cleo3 script's naast erlkaar draaien zonder je saved games kwijt te raken. Ik heb hier een tutorial geschreven hoe je Cleo3 kan installeren en hier heeft BC7 een tutorial geschreven over hoe je iets in cleo kan laten spawnen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...