rjravi1 Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2008 (bewerkt) Welkom in mn forum ik zag in een site dit staan: Vroeger dan verwacht zal Sony niet tijdens de E3, maar aanstaande woensdag al de nieuwe firmware voor de PS3 lanceren. Deze firmware zal in-game XMB mogelijk maken, het Trophy-systeem toepassen en een Google-functie toevoegen aan het arsenaal van de PS3. Het Trophy-systeem zal ondersteund worden door onder meer de volgende titels: Super Stardust HD BUZZ! Quiz TV LittleBigPlanet MotorStorm Pacific Rift NBA 09 - PS3 PAIN PixelJunk Eden Resistance 2 SOCOM: U.S. Navy SEALs Confrontation Warhawk Warhawk en PAIN zijn al beschikbaar. Om bij deze games trophy's te kunnen verdienen zul je een update moeten installeren en vervolgens de spellen opnieuw spelen. Verder zullen er nog enkele kleine aanpassingen aan je PS3-systeem gedaan worden, welke deze zijn is onbekend, maar Sony zal ze woensdag bekend maken. [update]: Naast de bekend gemaakte first party-titels van Sony zijn ook de eerste twee third-party games aangekondigd, namelijk BioShock en de PSN-game Novastrike. Daarnaast hebben we nu een screen voor je van hoe het eruit gaat zien. Zal hierdoor geen savegames kunnen worden gekopieërt naar de ps3 en kunnen er mischien geen mods erop??? Bewerkt: 3 juli 2008 door Ikkes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2008 GameTrailers Firmware 2.4 Walkthrough Part 1: In-Game XMB Firmware 2.4 Walkthrough Part 2: The Trophy System Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HoutwormNL Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2008 er was ook melding gedaan dat ps3 homebrew zou toelaten maar waarneer gaat dat dan gebeuren? lijkt me wel vet super mario bros op ps3:P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2008 gaaf kan niet wachten tog weer blij dat ik een ps3 heb Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ElBarto~ Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2008 homebrew? betekent dit dan ook cheatdevice? (kleine) mods? yeehaa Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 30 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2008 er was ook melding gedaan dat ps3 homebrew zou toelaten maar waarneer gaat dat dan gebeuren? lijkt me wel vet super mario bros op ps3:P ahahha dat lijkt me ook wat ze gaan dat zeker woensdag bekend maken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2008 Jammer dat 'oude' PS3 spellen geen Trophys hebben, want heb alleen GTA IV. Verder, lijkt me wel vet, die sims op de PS3. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Destilios Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2008 Jammer dat 'oude' PS3 spellen geen Trophys hebben, want heb alleen GTA IV.Verder, lijkt me wel vet, die sims op de PS3. Mischien dat er bij gta iv ook trophies komen met een soort update dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2008 Jammer dat 'oude' PS3 spellen geen Trophys hebben, want heb alleen GTA IV.Verder, lijkt me wel vet, die sims op de PS3. Mischien dat er bij gta iv ook trophies komen met een soort update dan Ik las op een forum, dat er misschien een patch komt voor meerdere spellen, of dit waar is, who knows? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2008 Jammer dat 'oude' PS3 spellen geen Trophys hebben, want heb alleen GTA IV.Verder, lijkt me wel vet, die sims op de PS3. Mischien dat er bij gta iv ook trophies komen met een soort update dan Ik las op een forum, dat er misschien een patch komt voor meerdere spellen, of dit waar is, who knows? Zal gerust wel, want veel games kan je al awards halen alleen is het ingame en kunnen andere gamers het niet zien. Kleine patch en dan worden die ingame awards mischien wel Trophies. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 1 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2008 Jammer dat 'oude' PS3 spellen geen Trophys hebben, want heb alleen GTA IV.Verder, lijkt me wel vet, die sims op de PS3. Mischien dat er bij gta iv ook trophies komen met een soort update dan Ik las op een forum, dat er misschien een patch komt voor meerdere spellen, of dit waar is, who knows? Zal gerust wel, want veel games kan je al awards halen alleen is het ingame en kunnen andere gamers het niet zien. Kleine patch en dan worden die ingame awards mischien wel Trophies. het vervelende dat er aan is dat je in het spel opnieuw moet beginnen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2008 Jammer dat 'oude' PS3 spellen geen Trophys hebben, want heb alleen GTA IV.Verder, lijkt me wel vet, die sims op de PS3. Mischien dat er bij gta iv ook trophies komen met een soort update dan Ik las op een forum, dat er misschien een patch komt voor meerdere spellen, of dit waar is, who knows? Zal gerust wel, want veel games kan je al awards halen alleen is het ingame en kunnen andere gamers het niet zien. Kleine patch en dan worden die ingame awards mischien wel Trophies. het vervelende dat er aan is dat je in het spel opnieuw moet beginnen... Dan heb je wel een doel, want als je bij je vrienden in zijn profiel kijkt zie je welk level hij/zei is. Je kunt alleen een level up door zoveel trophie ste halen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 1 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2008 Jammer dat 'oude' PS3 spellen geen Trophys hebben, want heb alleen GTA IV.Verder, lijkt me wel vet, die sims op de PS3. Mischien dat er bij gta iv ook trophies komen met een soort update dan Ik las op een forum, dat er misschien een patch komt voor meerdere spellen, of dit waar is, who knows? Zal gerust wel, want veel games kan je al awards halen alleen is het ingame en kunnen andere gamers het niet zien. Kleine patch en dan worden die ingame awards mischien wel Trophies. het vervelende dat er aan is dat je in het spel opnieuw moet beginnen... Dan heb je wel een doel, want als je bij je vrienden in zijn profiel kijkt zie je welk level hij/zei is. Je kunt alleen een level up door zoveel trophie ste halen. ja ook ....maar er gaan geruchten dat je geen savegames in je ps3 kan kopieëren en mischien ook geen mods kweet niet of het waar is drm vraag ik het jullie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dx11 Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2008 Jammer dat 'oude' PS3 spellen geen Trophys hebben, want heb alleen GTA IV.Verder, lijkt me wel vet, die sims op de PS3. Mischien dat er bij gta iv ook trophies komen met een soort update dan Ik las op een forum, dat er misschien een patch komt voor meerdere spellen, of dit waar is, who knows? Zal gerust wel, want veel games kan je al awards halen alleen is het ingame en kunnen andere gamers het niet zien. Kleine patch en dan worden die ingame awards mischien wel Trophies. het vervelende dat er aan is dat je in het spel opnieuw moet beginnen... Dan heb je wel een doel, want als je bij je vrienden in zijn profiel kijkt zie je welk level hij/zei is. Je kunt alleen een level up door zoveel trophie ste halen. ja ook ....maar er gaan geruchten dat je geen savegames in je ps3 kan kopieëren en mischien ook geen mods kweet niet of het waar is drm vraag ik het jullie Savegames kunnen wel, alleen bepaalde spellen zoals burnout paradise werken niet mee als je ze onderling uitwisslt, maar de meeste wel. Mods kunnen niet, maar zou maar zo kunnen dat dat ooit nog eens komt (misschien dmv linux) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 1 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2008 Jammer dat 'oude' PS3 spellen geen Trophys hebben, want heb alleen GTA IV.Verder, lijkt me wel vet, die sims op de PS3. Mischien dat er bij gta iv ook trophies komen met een soort update dan Ik las op een forum, dat er misschien een patch komt voor meerdere spellen, of dit waar is, who knows? Zal gerust wel, want veel games kan je al awards halen alleen is het ingame en kunnen andere gamers het niet zien. Kleine patch en dan worden die ingame awards mischien wel Trophies. het vervelende dat er aan is dat je in het spel opnieuw moet beginnen... Dan heb je wel een doel, want als je bij je vrienden in zijn profiel kijkt zie je welk level hij/zei is. Je kunt alleen een level up door zoveel trophie ste halen. ja ook ....maar er gaan geruchten dat je geen savegames in je ps3 kan kopieëren en mischien ook geen mods kweet niet of het waar is drm vraag ik het jullie Savegames kunnen wel, alleen bepaalde spellen zoals burnout paradise werken niet mee als je ze onderling uitwisslt, maar de meeste wel. Mods kunnen niet, maar zou maar zo kunnen dat dat ooit nog eens komt (misschien dmv linux) ok ... wel jammer voor die mods dan maja maakt tog niks uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.