Jump to content

Playstation 3 Firmware


rjravi1

Recommended Posts

  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • rjravi1

    14

  • Rullez

    6

  • Jacky-2007

    5

  • HoutwormNL

    5

Nu heb ik 2 PS3's.

Eentje is helemaal foutloos gegaan, en was ik blij met de update.

De tweede doet het netwerk het niet, niet verboden, niet online :-(

Heb als nog allerlei dingen geprobeerd, maar het werkt niet.

Ik denk dat het een Sony klantje wordt.

Toch wel fijn zo'n update :kots:

Bewerkt: door chasmen
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb helemaal nergens last van gehad had em geupdate en alles kijken wat er nieuw is doe ik altijd ik open alles heb zelfs elk spel opgestart om te kijken of ik er muziek mee kon afspelen

niet vastgelopen

mijn oplossing zou zijn

terugtrekken kan niet

dus breng 2.41 uit met de bug fixes

simpel toch?

heb nergens last van

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb helemaal nergens last van gehad had em geupdate en alles kijken wat er nieuw is doe ik altijd ik open alles heb zelfs elk spel opgestart om te kijken of ik er muziek mee kon afspelen

niet vastgelopen

mijn oplossing zou zijn

terugtrekken kan niet

dus breng 2.41 uit met de bug fixes

simpel toch?

heb nergens last van

Het probleem is alleen dat zolang de 2.40 online staan er steeds meer PS3's terug komen naar sony omdat ze kapot zijn, ze zijn namelijk nietmeer op te starten dus hoe wil je dan ooit naar 2.41 komen...

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb helemaal nergens last van gehad had em geupdate en alles kijken wat er nieuw is doe ik altijd ik open alles heb zelfs elk spel opgestart om te kijken of ik er muziek mee kon afspelen

niet vastgelopen

mijn oplossing zou zijn

terugtrekken kan niet

dus breng 2.41 uit met de bug fixes

simpel toch?

heb nergens last van

Het probleem is alleen dat zolang de 2.40 online staan er steeds meer PS3's terug komen naar sony omdat ze kapot zijn, ze zijn namelijk nietmeer op te starten dus hoe wil je dan ooit naar 2.41 komen...

Dan kunnen ze inderdaad beter de update terugtrekken want er gaan al zat playstation's kapot zonder die update :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik lach me suf xD

Komt gisteren eindelijk die update uit,

iedereen die online speelt wordt automatisch

aangeraden om dat te downloaden, dag erna

word het allemaal stilgelegd :puh:

Daarom download ik nooit op dag één :)

Link to comment
Delen op andere websites

http://gamed.nl/view/42736

gelukkig heb ik heb nog niet gedoawnload om dat me ps3 al 1.5 maanden stuk is en ik heb gta nog niet eens uitgespeeld!

ikwas op 40% :duh:

Fijn nieuws dit... wordt dat spul niet eens getest op fysieke consoles voordat het op psn wordt gegooid? :duh:

Hulde aan iedereen die het nog niet heeft geïnstalleerd. Je zou er toch vanuit moeten gaan als op psn een update wordt aangeboden, dat deze dan het ook daadwerkelijk goed doet? :? Only Sony... :N

Om even hierop te reageren, dit is niet bij elke PS3, mijne geeft geen enkele fout, dus deze doet het wel goed, maar kan ook zijn dat dit alleen op 20/60 of 80gb ps3 zijn, want die hebben een andere firmware en andere hardware.

Later,

Edit, @ Ironbullet, ik ook niet, mijn PS3 doet het gewoon hoe die het moet doen, heb alleen nog niet online GTA IV gespeeld.

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

http://gamed.nl/view/42736

gelukkig heb ik heb nog niet gedoawnload om dat me ps3 al 1.5 maanden stuk is en ik heb gta nog niet eens uitgespeeld!

ikwas op 40% :duh:

Fijn nieuws dit... wordt dat spul niet eens getest op fysieke consoles voordat het op psn wordt gegooid? :duh:

Hulde aan iedereen die het nog niet heeft geïnstalleerd. Je zou er toch vanuit moeten gaan als op psn een update wordt aangeboden, dat deze dan het ook daadwerkelijk goed doet? :? Only Sony... :N

Om even hierop te reageren, dit is niet bij elke PS3, mijne geeft geen enkele fout, dus deze doet het wel goed, maar kan ook zijn dat dit alleen op 20/60 of 80gb ps3 zijn, want die hebben een andere firmware en andere hardware.

Later,

Edit, @ Ironbullet, ik ook niet, mijn PS3 doet het gewoon hoe die het moet doen, heb alleen nog niet online GTA IV gespeeld.

Mooi, goed om te horen dat het niet bij iedereen problemen geeft! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren niets van gemerkt, en vandaag ookal niet. :) Heb er overigens nog nooit problemen mee gehad, maar dat ter zijde. Ik wilde even op de discussie van het testen terug komen; Sony test ook hoor, ongeacht dat je niet voor PSN hoeft te betalen. Ik bedoel, Microsoft zal de Xbox 360 toch ook wel hebben getest voordat ze hem op de markt hebben gebracht? En dat is ook niet helemaal goed gegaan. Zo'n dingen gebeuren nu eenmaal in de hard- en software wereld. Sony zal heus wel met een oplossing komen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Welkom in mn forum

ik zag in een site dit staan:

Vroeger dan verwacht zal Sony niet tijdens de E3, maar aanstaande woensdag al de nieuwe firmware voor de PS3 lanceren. Deze firmware zal in-game XMB mogelijk maken, het Trophy-systeem toepassen en een Google-functie toevoegen aan het arsenaal van de PS3.

Het Trophy-systeem zal ondersteund worden door onder meer de volgende titels:

Super Stardust HD

BUZZ! Quiz TV

LittleBigPlanet

MotorStorm Pacific Rift

NBA 09 - PS3

PAIN

PixelJunk Eden

Resistance 2

SOCOM: U.S. Navy SEALs Confrontation

Warhawk

Warhawk en PAIN zijn al beschikbaar. Om bij deze games trophy's te kunnen verdienen zul je een update moeten installeren en vervolgens de spellen opnieuw spelen.

Verder zullen er nog enkele kleine aanpassingen aan je PS3-systeem gedaan worden, welke deze zijn is onbekend, maar Sony zal ze woensdag bekend maken.

[update]: Naast de bekend gemaakte first party-titels van Sony zijn ook de eerste twee third-party games aangekondigd, namelijk BioShock en de PSN-game Novastrike. Daarnaast hebben we nu een screen voor je van hoe het eruit gaat zien.

Zal hierdoor geen savegames kunnen worden gekopieërt naar de ps3 en kunnen er mischien geen mods erop???

SONY TREKT FIRMWARE 2.40 TERUG

Nieuws: Sony trekt Firmware 2.40 terug

Door Joni Philips op 03-07-2008 om 07:54 Bron: 1Up (via Berserk)

Sony lanceerde gisteren Firmware 2.40, maar deze lancering verliep niet vlot. De Firmware zou enkele belangrijke bugs bevatten.

Sony heeft daarom besloten de Firmware tijdelijk terug te trekken. De update liet bepaalde PlayStation 3 consoles vastlopen tijdens het opstarten. Sony belooft samen te werken met de mensen die problemen hebben gehad met de update

Ik raad je aan om te wachten met Firmware te downloaden tot dat de problemen zijn opgelost

BRON:

http://gamed.nl/view/42736

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...