FerryN Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2008 Ehmm, even offtopic, kunnen jullie die Quote piramide weghalen? Ze zijn nog irritant en lomp. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 1 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2008 morgen is het zover dan komt het uit samen met trophies Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2008 Hij is vanaf nu te downloaden mensen . Ik heb hem al bijna binnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2008 hij is nu bezig bij mij. ongeveer 27 procent nu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2008 hij is nu bezig bij mij. ongeveer 27 procent nu Het lijkt lang te duren, maar rond de 50% schoot hij bij mij zomaar naar de 100% . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 2 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2008 jheb hem ook nu ..ziet er wel gaaf uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Destilios Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2008 ik kan hem vanmiddag pas binnenhalen (ben benieuwd) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PetitPierreIV Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2008 Me like it!! En alhoewel ik enkele kleine probleempjes heb met mijn PS3 (stomme PSNfout) is dit toch wel een HEEL vette update!! Vooral de ingame XMB is zeer handig! :eten: Meer van dat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
samin00 Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2008 http://gamed.nl/view/42736 gelukkig heb ik heb nog niet gedoawnload om dat me ps3 al 1.5 maanden stuk is en ik heb gta nog niet eens uitgespeeld! ikwas op 40% Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
delano08 Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2008 ik heb de update er ook nog niet opstaan omdat de playstation van mij ook kapot is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2008 http://gamed.nl/view/42736gelukkig heb ik heb nog niet gedoawnload om dat me ps3 al 1.5 maanden stuk is en ik heb gta nog niet eens uitgespeeld! ikwas op 40% Fijn nieuws dit... wordt dat spul niet eens getest op fysieke consoles voordat het op psn wordt gegooid? Hulde aan iedereen die het nog niet heeft geïnstalleerd. Je zou er toch vanuit moeten gaan als op psn een update wordt aangeboden, dat deze dan het ook daadwerkelijk goed doet? Only Sony... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
samin00 Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2008 http://gamed.nl/view/42736gelukkig heb ik heb nog niet gedoawnload om dat me ps3 al 1.5 maanden stuk is en ik heb gta nog niet eens uitgespeeld! ikwas op 40% Fijn nieuws dit... wordt dat spul niet eens getest op fysieke consoles voordat het op psn wordt gegooid? Hulde aan iedereen die het nog niet heeft geïnstalleerd. Je zou er toch vanuit moeten gaan als op psn een update wordt aangeboden, dat deze dan het ook daadwerkelijk goed doet? Only Sony... zoals iedereen kan zien ben jij een xbox-bezitter en als ik iets mag zeggen namelijk bij xbox live testen ze de updates ook niet hoor dus het is nietzo dat microsoft geweldig is en sony zo lui als maar kan en voor de mensen bij wie de update hem wel goed doen die behouden de update gewoon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LangeDraak Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2008 (bewerkt) Hmmm even afwachten hoe stabiel 2.40 is. Gisteren geinstalleerd en gisteravond tijdens on-line wel wat probleempjes gehad: - Headset die uitviel - Spellen die niet op wilden starten - Niet op de server kunnen aanloggen - Game sessie bestaat niet meer meldingen Na de ps3 en het spel gereboot te hebben leek het erop dat alles weer werkte.... (Had ik eindelijk verbinding en contact met de headset duurde dat maar 10 min... Toen was de batterij van mijn headset op ) Maar goed na de reboot leek alles weer goed te zijn. Met het groepjes waarmee ik speelde hadden we daar allemaal last van..... Hoop vanavond dat het weet goed gaat zoals vanouds....... Bewerkt: 3 juli 2008 door LangeDraak Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2008 http://gamed.nl/view/42736gelukkig heb ik heb nog niet gedoawnload om dat me ps3 al 1.5 maanden stuk is en ik heb gta nog niet eens uitgespeeld! ikwas op 40% Fijn nieuws dit... wordt dat spul niet eens getest op fysieke consoles voordat het op psn wordt gegooid? Hulde aan iedereen die het nog niet heeft geïnstalleerd. Je zou er toch vanuit moeten gaan als op psn een update wordt aangeboden, dat deze dan het ook daadwerkelijk goed doet? Only Sony... zoals iedereen kan zien ben jij een xbox-bezitter en als ik iets mag zeggen namelijk bij xbox live testen ze de updates ook niet hoor dus het is nietzo dat microsoft geweldig is en sony zo lui als maar kan en voor de mensen bij wie de update hem wel goed doen die behouden de update gewoon Microsoft doet dit wel degelijk, ik weet niet wat jij loopt te praten? Maarja die update zag er goed uit! Hele goeie features voor de PS3.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zfn Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2008 Gaan we nu weer over de PS3 Vs. Xbox discussies beginnen?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.