Jump to content

Playstation 3 Firmware

rjravi1

Recommended Posts

• Reacties 70
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• rjravi1

14

• Rullez

6

• Jacky-2007

5

• HoutwormNL

5

Me like it!! :D:dans:

En alhoewel ik enkele kleine probleempjes heb met mijn PS3 (stomme PSNfout) is dit toch wel een HEEL vette update!!

Vooral de ingame XMB is zeer handig! :eten: :eten:

Meer van dat :eten:

Delen op andere websites

http://gamed.nl/view/42736

gelukkig heb ik heb nog niet gedoawnload om dat me ps3 al 1.5 maanden stuk is en ik heb gta nog niet eens uitgespeeld!

ikwas op 40% :duh:

Fijn nieuws dit... wordt dat spul niet eens getest op fysieke consoles voordat het op psn wordt gegooid? :duh:

Hulde aan iedereen die het nog niet heeft geïnstalleerd. Je zou er toch vanuit moeten gaan als op psn een update wordt aangeboden, dat deze dan het ook daadwerkelijk goed doet? :? Only Sony... :N

Delen op andere websites

gelukkig heb ik heb nog niet gedoawnload om dat me ps3 al 1.5 maanden stuk is en ik heb gta nog niet eens uitgespeeld!

Fijn nieuws dit... wordt dat spul niet eens getest op fysieke consoles voordat het op psn wordt gegooid? :duh:

Hulde aan iedereen die het nog niet heeft geïnstalleerd. Je zou er toch vanuit moeten gaan als op psn een update wordt aangeboden, dat deze dan het ook daadwerkelijk goed doet? :? Only Sony... :N

zoals iedereen kan zien ben jij een xbox-bezitter en als ik iets mag zeggen namelijk bij xbox live testen ze de updates ook niet hoor dus het is nietzo dat microsoft geweldig is en sony zo lui als maar kan en voor de mensen bij wie de update hem wel goed doen die behouden de update gewoon :Y

Delen op andere websites

Hmmm even afwachten hoe stabiel 2.40 is.

Gisteren geinstalleerd en gisteravond tijdens on-line wel wat probleempjes gehad:

- Headset die uitviel

- Spellen die niet op wilden starten

- Niet op de server kunnen aanloggen

- Game sessie bestaat niet meer meldingen

Na de ps3 en het spel gereboot te hebben leek het erop dat alles weer werkte....

(Had ik eindelijk verbinding en contact met de headset duurde dat maar 10 min... Toen was de batterij van mijn headset op :bonk::duh: )

Maar goed na de reboot leek alles weer goed te zijn.

Met het groepjes waarmee ik speelde hadden we daar allemaal last van.....

Hoop vanavond dat het weet goed gaat zoals vanouds....... :Y

Bewerkt: door LangeDraak
Delen op andere websites

zoals iedereen kan zien ben jij een xbox-bezitter en als ik iets mag zeggen namelijk bij xbox live testen ze de updates ook niet hoor dus het is nietzo dat microsoft geweldig is en sony zo lui als maar kan en voor de mensen bij wie de update hem wel goed doen die behouden de update gewoon :Y

Microsoft doet dit wel degelijk, ik weet niet wat jij loopt te praten?

Maarja die update zag er goed uit! Hele goeie features voor de PS3..

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...