Jump to content

Playstation 3 Firmware


rjravi1

Recommended Posts

  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • rjravi1

    14

  • Rullez

    6

  • Jacky-2007

    5

  • HoutwormNL

    5

Jammer dat veel oude spellen het niet ondersteunen (ratchet & clank, resistance fall of men, call of duty 4, maar ook civilization revolution), en dat 2.40 weer tijdelijk offline is gehaald wegens een aantal fouten. Ik heb dus nog steeds 2.36, en ik hoop dat 2.40 snel online komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer dat veel oude spellen het niet ondersteunen (ratchet & clank, resistance fall of men, call of duty 4, maar ook civilization revolution), en dat 2.40 weer tijdelijk offline is gehaald wegens een aantal fouten. Ik heb dus nog steeds 2.36, en ik hoop dat 2.40 snel online komt.

Zelfde hier, ging hem op PC downloaden en dan op ps3 zetten, lees ik het nieuws -.-

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer dat veel oude spellen het niet ondersteunen (ratchet & clank, resistance fall of men, call of duty 4, maar ook civilization revolution), en dat 2.40 weer tijdelijk offline is gehaald wegens een aantal fouten. Ik heb dus nog steeds 2.36, en ik hoop dat 2.40 snel online komt.

Zelfde hier, ging hem op PC downloaden en dan op ps3 zetten, lees ik het nieuws -.-

dat is zeker kt

ik heb hem ook maar tot nu toe heb ik geen problemen

Link to comment
Delen op andere websites

http://gamed.nl/view/42736

gelukkig heb ik heb nog niet gedoawnload om dat me ps3 al 1.5 maanden stuk is en ik heb gta nog niet eens uitgespeeld!

ikwas op 40% :duh:

Fijn nieuws dit... wordt dat spul niet eens getest op fysieke consoles voordat het op psn wordt gegooid? :duh:

Hulde aan iedereen die het nog niet heeft geïnstalleerd. Je zou er toch vanuit moeten gaan als op psn een update wordt aangeboden, dat deze dan het ook daadwerkelijk goed doet? :? Only Sony... :N

zoals iedereen kan zien ben jij een xbox-bezitter en als ik iets mag zeggen namelijk bij xbox live testen ze de updates ook niet hoor dus het is nietzo dat microsoft geweldig is en sony zo lui als maar kan en voor de mensen bij wie de update hem wel goed doen die behouden de update gewoon :Y

Microsoft doet dit wel degelijk, ik weet niet wat jij loopt te praten?

Maarja die update zag er goed uit! Hele goeie features voor de PS3..

Ik weet niet waarom je zo achterlijk op mij reageert Samin00?

Misschien moet je mijn post nog eens lezen, heb ik op wat voor vlak dan ook Microsoft de hoogte ingeprezen? Nee! Ik geef alleen een reactie op het topic.

Wat dvt ook al stelt, verder niets mis met de firmware update toch? Verder, Microsoft heeft het geld om updates eerst uitgebreider te testen. Daarom betalen we ook voor xbox LIVE. Het kost nu eenmaal veel geld om dit soort updates te testen voor de release. Bij Sony zijn daar geen potjes voor, omdat ze niets verdienen aan de online gamers, dus wordt er minder uitvoerig getest. Daar is gewoon geen geld voor, simpel.

Ik heb niet beweerd dat Sony lui is, dat maak jij ervan.

Zoals iedereen kan zien ben ik inderdaad een xbox bezitter. En dus? Wat is je punt? Mag dat niet?

Maar goed, als ik dan toch van jou het stickertje fanboy opgeplakt krijg: Dit soort zaken zijn voor mij reden geweest om voor de 360 te gaan. Ik wil online gamen, de kwaliteit ervan is op de 360 beter. De ps3 is qua techniek veel beter natuurlijk, dat weet iedereen. Blueray, processor, je weet het! Wacht even, of ben ik nu een ps3 fanboy? Ik weet het nu ook niet meer... samin00, jij weet me vast te vertellen wat voor fanboy ik ben... Help me! :clown:

EDIT: Mijn excuses voor het sarcasme wat doorklinkt in deze post. Ik ben meer dan bereid om de post te verwijderen, als de topicstarter dat graag wil. Via een pb hoor ik het graag! :tu:

toppertje :D

Link to comment
Delen op andere websites

Bagger update, alleen berichten zijn handig. Voor de rest is het weer weinig soeps. In game XMB stelt heel weinig voor. Trofee systeem is useless want er is niets plezant aan. Mijn broer heeft last van vastlopers. Voor de rest draait hij goed. Sony beloofd veel maar voert wel heel weinig uit. Mja, the way how sony go. Zolang hij ie vaker vastloop zal het goed zijn. wachten op 2.41 daar voor.

Bewerkt: door MNC3
Link to comment
Delen op andere websites

downgraden is onmogelijk ps3 systemen kunnen niet downgraden net zoals de psp sinds kort dit is gedaan omdat er homebrew wordt gemaakt voor bvd versie 1.0 maar dan kan je geen games spelen omdat die de update nodig hebben

zo wordt homebrew tegengegaan anders kan je gewoon steeds downgraden en updaten let maar op als er echt bugs inzitten waar ik niks van heb kunnen vinden op playstation site dan brengen ze zo snel mogelijk een update uit versie 4.01 met de bugfixes heb ik ook wel gehad met mijn psp

Link to comment
Delen op andere websites

Microsoft heeft het geld om updates eerst uitgebreider te testen. Daarom betalen we ook voor xbox LIVE. Het kost nu eenmaal veel geld om dit soort updates te testen voor de release. Bij Sony zijn daar geen potjes voor, omdat ze niets verdienen aan de online gamers, dus wordt er minder uitvoerig getest. Daar is gewoon geen geld voor, simpel.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

jacky-2007

kijk hierom ben jij een fanboy :D

Bewerkt: door samin00
Link to comment
Delen op andere websites

Microsoft heeft het geld om updates eerst uitgebreider te testen. Daarom betalen we ook voor xbox LIVE. Het kost nu eenmaal veel geld om dit soort updates te testen voor de release. Bij Sony zijn daar geen potjes voor, omdat ze niets verdienen aan de online gamers, dus wordt er minder uitvoerig getest. Daar is gewoon geen geld voor, simpel.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

jacky-2007

kijk hierom ben jij een fanboy :D

nee microsoft denkt alleen maar aan geld daarom betalen jullie voor online gaming microsoft is rommel et is dat linuz nog erger is ik hoop persoonlijk dat xmb ook voor pc uitkomt en die service van hun is totaal bagger had een keer een stroomstoring met mijn ps2 ik bellen 3 dagen later had ik een nieuwe binnnen

met mijn psp laser kapot kon gelijk een andere ophalen bij de e plaza

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...